adexo3
۲۸۷۴۰
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

زن و دختر قربانی اسيد پاشی تهديد به مرگ شدند (۱۸+)

سميه زني كه ۱۵ ماه پيش توسط همسرش «عباس» هدف اسيدپاشي قرار گرفت با كمك خيران در حال درمان زخم‌هاي اسيدي بود كه برتن خود و دخترش نشسته كه متهم اصلي پرونده با وثيقه ۱۰۰ ميليون توماني از زندان آزاد شد و آنان را تهديد به مرگ كرد.

خبرگزاری ایسنا: سميه زني كه ۱۵ ماه پيش توسط همسرش «عباس» هدف اسيدپاشي قرار گرفت با كمك خيران در حال درمان زخم‌هاي اسيدي بود كه برتن خود و دخترش نشسته كه متهم اصلي پرونده با وثيقه ۱۰۰ ميليون توماني از زندان آزاد شد و آنان را تهديد به مرگ كرد.

زن و دختر قربانی اسيد پاشی تهديد به مرگ شدند (18+)

سميه مهري، زن قرباني اسيدپاشي با اشاره به آزادي شوهرسابقش كه چندي پيش اقدام به پاشيدن اسيد به صورت وي و دختر خردسالش «رعنا» كرده بود، با قرار وثيقه ۱۰۰ ميليون توماني از زندان، مدعي شد: «عباس» پس از آزادي از زندان، در تماس‌هاي تلفني و همچنين پيغام‌هاي متعدد، عنوان كرده است كه در صورت عدم‌رضايت، من و خانواده‌ام را خواهد كشت.

وي با بيان اينكه «عباس» با وثيقه‌، شوهرخواهرش از زندان آزاد شد، گفت: از هفته پيش كه اين فرد از زندان آزاد شد، هر روز پيام‌هاي تهديد خود را برايم مي‌فرستد.

سميه با بيان اينكه «عباس» خواهان آن است تا رضايت خود را از اسيدپاشي او اعلام كنيم، گفت: او در تهديدهايش عنوان كرده است كه در صورت عدم‌رضايت ما را خواهد كشت.

وي مدعي شد: «عباس» فردي معتاد و موادفروش بود كه از راه سرقت، مخارج خود را تامين مي‌كرد و هنگامي كه متوجه شد من قصد جداشدن از او را دارم، مرا تهديد به اسيدپاشي كرد و نهايتا در اواخر ارديبهشت ماه سال گذشته در حالي كه در خواب بودم، نقشه‌شومش را روي من و دختر ۳.۵ ساله‌ام «رعنا» اجرا كرد.

سميه با بيان اينكه روز گذشته پدرش با مراجعه به دادگاه از «عباس» به دليل تهديدهاي جديدش شكايت كرده است، گفت: اميدوارم «عباس» تا مشخص شدن حكم نهايي‌اش در زندان بماند.

بامداد اواخر ارديبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستاي «برات‌آباد» شهرستان بم با صداي فريادهاي «كمك» زني جوان روبرو شدند كه بلند فرياد مي‌زد كه «سوختم» و از مردم درخواست آب مي‌كرد، هرچند همسايه‌ها در لحظات اوليه تصور مي‌كردند كه اين زن ۲۴ ساله دچار برق‌گرفتگي شده است اما هنگامي كه صورت تخريب شده او و دختر دو و نيم ساله‌اش را ديدند متوجه شدند كه اين زن قرباني اسيدپاشي شوهر معتادش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی

      وای دلم ریش شد خدا شوهرشو لعنت کنه

    • خودم

      چه ادمایی گیر میاد تو این دور و زمونه من عکس اینا رو دارم میبینم وحشت کردم چه برسه خودم بخوام اسید هم بپاشم اینا دیگه کین

      پاسخ ها

      • fatifaz

        منم باهات موافقم خودم جون!!!!!

    • bahram

      حالم از این آدمهایی که اسید میپاشن بهم میخوره از حیوون هم کمترند . خدا این مادر و بچه رو شفا بده

    • بدون نام

      تا کی باید شاهد خشونت علیه زنان باشیم؟ امیدوارم قانون به خدمت این شوهر نامرد برسه.

    • رهبررر

      بسمه تعالی
      دخترا یاد بگیرن با این آدما ازدواج نکنن
      خیلی راهت خام میشین
      بعد دلسوزیش واسه ما پسرای خوبه

    • sana

      چرا باید بزارن اون کثافت لعنتی آزاد بشه؟چرا باید اصلا زنده بزارنش؟الهی تیکه تیکه بشه.اون بچه معصوم چه گناهی داشت؟از تمام مسئولین قوه قضائیه میخوام سریعتر اون کثافتو بکشن.حتی اگه تو اسید حل بشه بازم تاوان کارشو نداده.

    • مریم

      منم با نظر sana موافقم
      اصلا باید همون لحظه دارش بزنن
      الان مد شده هرکی میخواد از کسی انتقام بگیره اسید دستش میگیره.
      خدا لعنتشون کنه.

    • بدون نام

      سوال اینه که اصلا چرا باید متهمان چنین جرایمی که بالقوه خطرناک و تهدید برای جامعه هستند باید با وثیقه آزاد بشند؟ چرا باید آزادانه در جانعه بگردند؟ حالا وثیقه 200 میلیونی نه و 2000میلیاردی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج