adexo3
۲۸۷۶۴
۹۰ نظر
۵۸۳۲
۹۰ نظر
۵۸۳۲
پ

۷ سال زندان برای سایت های همسریابی

در حالی که مسئولان وزارتخانه های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از عدم صدور مجوز سایتهای ازدواج و همسریابی خبر می دهند ولی در این میان برخی سایتهای همسریابی همچنان در فضای مجازی یکه تازی می کنند.

خبرگزاری مهر: در حالی که مسئولان وزارتخانه های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از عدم صدور مجوز سایتهای ازدواج و همسریابی خبر می دهند ولی در این میان برخی سایتهای همسریابی همچنان در فضای مجازی یکه تازی می کنند.

در حالی که محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که هیچگونه مجوزی برای راه اندازی سایت مرتبط با ازدواج از جمله صیغه صادر نکرده است ولی همچنان سایتهای صیغه فارسی در فضای اینترنت یکه تازی می کنند.

این مقام مسئول گفته است که وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان برای راه اندازی سایتهای صیغه مجوزی صادر نمی کند.

همچنین معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد نیز اعلام کرده بود که صدور مجوز رسانه های حوزه ازدواج و همسریابی منوط به ارائه معرفی نامه از سوی وزارت ورزش و جوانان است که تا کنون هیچ رسانه ی بر خطی موفق به اخذ معرفی نامه از آن وزارتخانه نشده است.

7 سال زندان برای سایت های همسریابی

به تازگی سایت "دو همدم" با هدف ثبت نام جوانان برای صیغه و ازدواج موقت، راه اندازی شده و تبیلغات وسیعی را از طریق ارسال ایمیل به کاربران انجام می دهد. در این سایت فرد با ثبت مشخصات فردی خود اعم از قد، وزن، رنگ پوست، شغل، درآمد، مشخصات همسر دلخواه و... منتشر می ماند تا سایت همسر دلخواهش را پیدا کرده و برای صیغه یا ازدواج به او معرفی کند.

نکته قابل تامل این است که اینگونه سایتها با ظاهری معنوی و استفاده از احادیث و روایات کاربر را تحت تاثیر قرار داده ولی در قسمت ارتباط با ما و درباره ما هیچگونه تصویری از مجوز فعالیت یا شماره تماس و آدرس مشاهده نمی شود.

7 سال زندان برای سایت های همسریابی

معاون دادستان تهران: با سایتهای همسریابی برخورد قانونی می شود

حسن زاده معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه ای اعلام کرد: چند ۱رونده مربوط به اینگونه سایتها تشکیل شده که در متن کیفرخواست بیشتر این سایتها به عنوان کلاهبردار و برخی موارد اتهامی عنوان شده و به دادگاه معرفی می شوند. قطعا با این سایت هم در صورت نداشتن مجوزهای قانونی برخورد خواهد شد.

البته در این میان تنها سایت "دو همدم" نیست بلکه با یک جستجو در موتورهای جستجوگر می توانید سایتهایی مانند "طوبی"، "دلیار"، "دو همدل" و... اشاره کرد.

۷ سال زندان برای سایتهای همسریابی

مهدی دواتگران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستهای خارجی مجلس با تشریح موارد حقوقی و کیفری برای برخورد با سایتهای همسریابی می گوید: براساس قانون کسانی که بدون داشتن مجوز وبا عناوین و روشهای موهوم وجوهی را دریافت می کنند، کلاه بردار بوده و برای آنها از یک تا ۷ سال مجازات حبس در نظر گرفته است. البته قانون مشخصی برای برخورد با اینگونه کلاه برداریها وجود ندارد و باید برای فعالیت این سایتها از سایر قوانین استفاده کنیم.

گفته های مسئولان در حالی است که تاکنون جزئیات پرونده و یا اطلاع رسانی از نحوه برخورد، رسیدگی و مجازات در پرونده اینگونه سایتها از سوی وزارت ارشاد و قوه قضائیه انجام نشده است و این سایتها هر روز بیشتر و بیشتر شده و شاهد رخداد حوادثی اعم از طلاق، تجاوز به عنف، قتل و... خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALIREZA 77

      حیف شد. من تازه میخواستم برم ثبت نام کنما!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • آمیتریس

        منم همینطور

      • بدون نام

        یه سوالی ؟؟ تو متولد سال1377 هستی؟؟؟؟

      • بدون نام

        این سایتها فقط مناسب کسانی هست که نقص عضو دارند و میخوان یکی مثل خودشون پیدا کنند یا کسانی که بچه دار نمیشن کلا برای افراد خاصه .

      • محمد

        سلام خوبشون کردن سر رفیقم کلاه گذاشتن هفتصد هزار تومان ازش پول خوردن

    • داود

      اگه پولی نمیگرفت شاید میشد با قضیه کنار اومد اما کاسبی راه انداخته به اسم ازدواج

    • بابک

      حالا یک راهی هم که پیدا شد تا دختر ها شوهر گیرشون بیاد و می خوان جلوشو بگیرند، خانم ها ناراحت و نگران نباشید بالاخره خدا بزرگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا كه تا اينجا فقط آقايون ناراحتند

      • محمد

        سلام ایول بابا راست گفتی واقعا مگه ازدواج حق دو طرف نیست یعنی دختر باید بمونه تا یکی بیاد براش کجای دین اینو گفته که حق طبیعی یه دختر از بگیرن

      • ati

        مثل اینکه آقایونم ثبت نام می کردن نمی کردن؟؟بالاخره که خدا واسه همه بزرگه!

    • مریم

      مثلا میگیم ایرانی از نژاد آریایی هستیم. این سایت ها همش مزخرفه خدا وکیلی دخترا حیف شماهاست . هر کس جفت داره اما نه اینجا

      پاسخ ها

      • محمد

        چرا مگه ازدواج حق دو زوج نیست بذارن همدیگه رو پیدا کنن دختر بیچاره باید بشینه خونه شوهر بیاد تا کی

    • محمد

      سلام خوبشون کردن از رفیق من هفتصد هزار تومان کلاه کردن همش چرت کول این بی دینها رو نخورید به حق اقا امام رضا (ع ) تمام پسر و دخترها رو خوشبخت کن من که شانس نداشتم نامزدم بعد از 8 سال ازم جدا شد خیلی خیلی دوستش داشتم و دارم

      پاسخ ها

      • محمد

        دوست شما ساده بود گول خورد

    • رها

      نمیتونم بگم خوبه یا نه.سرنوشته هرکس دست خداست و خودش نوشته.برا محمدم بخاطر جداییه نامزدش خیلی ناراحت شدم.جدایی از کسی که دوسش داری،خیلی سخته.اونایی که تجربشو دارن میفهمن چی میگم.امیدوارم شاهد خوشبختیه همه ی جوونا باشیم.

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        خدا عقل برای چی به انسان داد خب برای اینکه ازش استفاده کنه مشورت کنه انتخاب کنه وخیلی کارا ....من خودم توی این سایتها هستم قبول دارم کمی داخلشون آدمای لاف زن ونامرد هست ولی خود مدیرسایت نوشته که قبل ازدواج گول نخورید چیزی ندید...خب نباید احساساتی رفتار کرد ولی راه خوبیه دیگه بخصوص برا دخترا با این تعصب ایرانی ها ورسماشون خب دختر باید منتظر بمونه تا یکی براش پیدا بشه...محمد هم همنام منی هم اینکه درکت میکنم چون خودم هم کسی از دس دادم ولی نامید نباش حکمتی درش هست من اول تقدیر نمیدونستم ولی بعد ها درک کردم

    • پرستو

      سلام
      بنظرم آدم اگه بی عرضه و ساده لوح باشه
      حتی تو دنیای واقعی هم سرش کلا میره
      ربطی به سایت و این حرف ها نداره

      پاسخ ها

      • محمد

        بله صدرصد موافقم ولی خدا به انسان عقل وشعور داده حالا ثبت نام کرده این حق هر دوزوج هست ما که رسم نداریم دختر بره خواستگاری باید بمونه تا یکی پیدا بشه معلوم نیست هم اونی هست که دلش میخواد یا نه.

    • سپيده

      با نظر پرستو موافقم (بنظرم آدم اگه بی عرضه و ساده لوح باشه
      حتی تو دنیای واقعی هم سرش کلا میره
      ربطی به سایت و این حرف ها نداره). من از طريق سايت همسرم راشناختم، اون فردي مقيد و مذهبي،بسيار فهميده هست(36سالمه). هرچند عده اي هم سواستفاده چي پيدا ميشه،نكه تو دنياي واقعي اصلا اتفاق نمي افته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • مریم

        منم یکی از دوستام از طریق همین سایت ازدواج کرد ادم باید زرنگ باشه تا گول نخوره ربطی به اینترنت و سایت نداره

    • آسمان

      عجبا
      به جای اینکه بیاین یه شیوه مناسب واسه آشنایی جوانها جهت ازدواج پیدا کنن تازه همین سایتهایی رو هم که در این زمینه فعالیت میکنن میخوان جلوشو بگیرن

    • آرزو

      عالی

    • محمدیان

      یک موقعیت خوبی برای کسانی بود که میخواستند با همسر دلخواه خود آشنا شوند ولی با تاسف بر اینکه مسدود شد از کسی هم وجهی دریافت نمیشد این دروغه.
      من همسر خودمو همون جا انتخاب کردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف شد من تازه ثبت نام کرده بودم نذاشتن به هدفم برسم

      • بدون نام

        سایت دو همدم در وبگاه ساماندهي سايتهاي اينترنتي وزارت ارشاد به ثبت رسيده است .
        در آدرس http://www.samandehi.ir/
        چک کنید.(آدرس سایت را وارد می کنید و مشخص می کند که آیا ثبت شده است توسط وزارت ارشاد یا نه)

    • محمدرضا

      چه اشکالی داره مگه ازدواج حق طبیعی زن ومرد نیست خلاف دین که عمل نکردن همون طور که مردا دنبال یه دختر خوبن خب دختر هم این حق داره شریکشو انتخاب کنه رسم هم که نداریم دختر بره خواستگاری پس این حق اون نیست که انتخاب زندگیشو داشته باشه چقد سخت میگیرید

    • محمد

      ای بابا بزارید جونا زندگیشونو انتخاب کنن البته دخترای بدبخت که نمیشه بمون تا شوهر گیرشون بیاد مگه ازدواج انتخاب دو نفر نیست پس این سخت گیری ها چنه...کمی روشن فکر باشید

    • محمد

      البته سایت کسی مجبور نکرده خدا عقل وانتخاب داد این حق طبیعی هر موجوده که زوجش پیدا کنه ولی بعضی ها زود گول میخورن کمی لاف داخل پروفایلشون هست ولی اگه احساساتی رفتار نکنن سایت ها مشکلی ندارن من خودم چندتا سایتم کسی هم از من کلاه برداری نکرده

    • منمن

      سلام.بنظرمنم ک کار بدی ک نیس تازه حسنی ک داره اینه ک بدون دخالت احساسات ب پیشنهادای هم جواب میدن.من ب مسولیین توصیه میکنم حالا ک این سایتا روحذف کردن حداقل خوشون ی مرکز یاسایت مورد تایید بزارنک هم سودجویی نباشه هم نظارت خودشون باشه .بابامادختر پسراهم گناه داریم ی فکری بکنید

    • محمد

      با سلام ، به نظر من بعضی هاشون خیلی قانونی هم رفتار می کنن من خودم عضو هستم و تا حالا هیچ مورد خلاف قانونی ازشون ندیدم، کسانی که ساده لوح هستن و هنوز عقل شون رشد نکرده بهتره عضو نشن، مسئولین هم بهتره به جای این حرف های بی منطق شون به فکر قانونی کردن و نظارت بر این سایت ها باشن ، حالا گیریم توی این سایت ها چند نفر اراذل و اوباش و کلاهبردار پیدا بشه، مگه توی جامعه نیست!!!؟

    • رویا

      به نظر روح روانشون مشکل داره.اگه کسی سالم باشه ومعنی انسان بودن کامل درک کرد .هیچ وقت به خودش اجازه نمیده بازندگی دیگران بازی کنه.

    • کاربر خانم

      من خودم 6ماه تو سایتم قبلا هیچ برخورد واشنایی با مرد نداشتم تو این سایت اقایان بسیار محترمی اشنا شدم ودیدم نسبت به ازدواج وخصوصیات جنس مخالف بازتر شد اگر چه هنوز موفق به ازدواج نشدم اما تجربهای خیلی خوبی به دست اوردم وهیچ سوئ استفاد های غیر منطقی نشده این به طرف بستگی داره که ساده لوحی نکنه وگول نخوره به امید خوشبختی همی جوانان

    • بدون نام

      همش برای طرد یک راهکار می ان چهار تا مثال اینطوری می زنن کلاهبرداری شد و ال شد و بل شد خوب بابا عقلت و کار بنداز مثل اینکه بگیم اینترنت باس جمع شه چرا؟ چون یه عده ظرفیت استفاده کردنشو ندارن به نظر من این یک راهکار درسته چرا که خیلی ها واقعا در انتخاب همسر ایندشون دچار مشکلا خوب از این طریق می تونن حق انتخاب داشته باشن طبیعی است باید سیر مراحل و رعایت کنن چاقو وسیله خوبیه هم می شه میوه پوست کند هم می شه ادم کشت!

    • امین

      حیف شد عجب سایت خوبی بود ولی از شوخی گزشته سرگرمی خوبی بود حیف که بستنش

    • مهراوه

      من رو هم راه بدید اینجا چه خبره؟؟

    • عسل

      سلام به دوستان اگرکسی واقعابخوادازدواج کنه میادتوسایت همسریابی چیکارهمه میدونیم این سایتهاواسه سرگرمی خیلی ازادماست دمشون گرم که بستنش

    • هانیه

      90درصد اشخاص ثبت نام شده در سایت همسریابی به فکر ازدواج نیستن خیلی ها از دخترا سو استفاده میکنن.

    • paria

      اگر ایران به فکر اسلام و عفت دختر ها و جوونهای مملکت بود خودش از طریق سالم و درست و قابل اعتماد برای ازدواج جوونها اقدام میکرد .وقتی جوونی دختر یا پسر میبینه نمیتونه ازدواج بکنه صد در صد به راه های نادرست کشیده میشه .به جای این شعارها به فکر ما بیچاره ها باشید نه اینکه تا جایی هم میتونیم به یه نتیجه برسیم جلوش یه دیوار ستبر بذارید من موندم گناه ما چیه اقایون که به نحوی راهی دارن برای فرار اما ما راه و چاره ای نداریم چکار کنیم؟هر کسی عقل داره میتونه مواظب خودش باشه یا اصلا ریسک نکنه.

    • aram

      سلام ولی واقعا تاکی دخترا باید بشینن تایکی بیاد حداقل اینجوری 4تا را میدیدن و به ارزش خودشون پی میبردن. چرا بشون مجوز نمیدین مگه چیکار کردن؟ توی قران نوشته کسی که 2تارا به هم برسونه پیش خدا پاداش داره من 2 ماهه تو سایتم و هزار تومنم ندادم بلکه چند نفر را هم با خانوادشون دیدم نکنید بزارید مردم ازدواج کنن .......

    • مجسن

      به جای اینکه هی برخورد فیزیکی یا قانونی با این سایتها صورت بگیره بهتره وزارت جوانان ویا وزارت ارشاد این سایتها رو سرو سامون بده ویا براشون از طریق کانال های مجوز صادر بشه...همینقدر که تعداد بالای جوانان ماعضو این سایتها هستن نشون میده که میزان ازدواج چقدر پایینه ومیزان طلاق چقدر بالاست وچقدر ازدواج معضلی شده واسه جونهای ما

    • زهرا

      به نظر من دختر و پسرهیچ فرقی نمیکنه مهم اینه که کاربرای عزیز مطالبی که رواین سایت بیان میکنندواقعا صحت داشته باشه وگرنه هیچ مشکلی پیش نخواهد اومد.این کارشون واقعا مسخرست...

    • رویا

      موافقم.......دختر و پسر نداره و سایت و دنیای مجازی با دنیای واقعی فرقی نمی کنه.....اونی که ساده لوح باشه در هر صوررت فریب میخوره.منم دیشب عضو این سایت شدم اونجا آدم خوبم پیدا میشد دیگه بستگی به خود شخص داشت و آشنایی های بعدی....!

    • مریم

      باسلام به همگی دوستان من هم عضوسایت همسریابی شدم تاحالاهیچ مورد مشکوکی دال بر کلاه برداری وغیره ندیدم به نظربنده سایت هم یه ابزار معرفیه درازدواج سنتی هم بالاخره کسی معرفی میکنه ولی دامنه انتخاب محدوده ولی در سایت البنه اگه زیرک باشی بفهمی طرف مقابلت صداقت داره یانه می تونی کسی رو مطابق معیارهات انتخاب کنی به نظرمن مسئولین به جای اینکه جلوی فعالیت این جورسایت هاروبگیرن مجوز فعالیت بدن دوستان 11ملیون ایرانی ازدواج نکرده داریم مقصرکیست؟معلومه دولت چون شرایط ندارن پسرهای مامعلومه خواستگارهای یه دختر هم کم میشه من در سایت با آقایی آشناشدم که واقعا خوبه وقراره باهم ازدواج کنیم اکثراتحصیل کرده هستن به جای اینکه این سایت هارو رد کنین خواهشاسعی درقانون مندکردنش تلاش کنین مگه چقدر عمرمیکنیم دختراپسرا همه از مرز سی گذشتن چرامخالفت یه کم روشنفکرباشین در ازدواج سنتی شماهم از طرف مقابلت شناخت که نداری تازه بدتره عرض نیم ساعت میخوای برا50سال زندگی تصمیم بگیری هفته بعدنامزدی وعقد تامیای به خودت میبینی تازه شناخت نداری یه عقدرودستت میمونه وضربه روحی واونجاکه به خودت میگی ای کاش شروع نکرده بودم امیدوارم متقاعدشده باشین....

    • مریم

      دوستان سلام بانظرات موافقم ولی ازدواج اینترنتی اصلا نمیشه انتخاب مناسبی داشت هر کس توی شهر خودش اگر دقت کنه کیس مورد نظرشو قطعا پیدا میکنه و خیلی ناراحتم که مسولین اصلا به فکر کار وازداج جوانان نیستن که چنین مشکلاتی پیش اومده که جوانان مجبور بشن اینطوری ازدواج کنند واقعا حیف ما جوونا ...

    • hajar

      سلام به نظرمن ادم اگه بخوادگول بخوره تودنیای واقعی هم دام زیاده این ربطی به سایت نداره-پس جواب این همه دختروپسرای مجرد ودم بخت کی میخوادبده؟به نظرمن حیف شدبرداشته شد.

    • امیر

      سلام به همه دوستان. من24 سالمه مسلما مثل همه هم سنام(دختر و پسر) نیاز به ازدواج دارم. اگر الان جوانها ازدواج کنن واقعا میتونن یه عشق واقعی رو تجربه کنن.اگه فیلتر میکنید خوب لااقل یه راهی پیشنهاد کنید!!!! تا کی ما میتونم خویشتن داری کنیم تا مشکلاتمون حل بشه؟ مگه خدا راضیه؟

    • سعید

      موافقم مسلمااگه کسی بخوادازدواج کنه راه های مطمئن تری هم هست من نظرقبلی روراجع به خواستگاری دخترگفتم که ازنظرشرع اشکال نداره ولی خوب عرف جامعه وظرفیت طرف مقابل جای خوددارد

    • محمد

      خیلی واقعا مسخرسسسسسسسسسسسسست.خوب یه باره بگین ازدواج نکنیمو خلاص

    • فرامرز

      سایت دو همدم در سامانه ساماندهی پایانه های اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده است!!!

    • سحر

      چرا باز فیلترش کردن این سایتو..اههههههههههههههه بمیرین

    • هستی

      از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      هیچ کس به فکر ما جوونا نیست
      اقا ماتوسعه نمیخایم
      پیشرفت میخایم
      پیشرفت اسلامی
      مگ اقتصاد واس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نازیلا

      سلام والا من نمیدونم این سایتا چقدر واقعیت داره اما دختر خانم ها توروخدا مراقب باشید آدم نامرد زیاد هست تو این فضا های مجازی

    • عباس

      زیادبه‏ ‏فکرش نباشید دنیا دوروزه

    • خانوم

      سایت هم یه ابزاره و فقط باید با چشم باز و عاقلانه رفتار کنی تا گیر کلاهبردارا نیوفتی
      بالاخره قاطی آدمایی که واقعا دنبال ازدواجن ؛هستن کسایی که از موقعیت و تنهایی بقیه سواستفاده میکنن....
      با ارزوی یافتن جفت مناسب برا همه...

    • زهرا

      من مادر دو فرزندم هردو مهندس خوشتیپ اما کیس مورد نظرمون را نمیتونیم پیدا کنیم چون برای خودمون معیار داریم شما که پیشنهاد بسته شدن سایت را میدید راهکار هم دارید جوونها چطور آشنا بشند برند تو خیابون مگه آدم چقدر دوست وآشنا داره آگر اونها رو نپسنده پس تکلیف چیه چرا به فکر جوونها نیستید

    • ساناز

      به نظر من سایتهای همسریابی خیلی خوبه.چون میتونی کسیو که دنبالشی پیدا کنی.من عضو یکی از این سایتها بودم و الان کسیو که میخواستم پیدا کردم.تو مملکت ما همه چیو محدود کردن و همه به دولت و حتی دینمون بد بین شدن .کارشون واقعا اشتباهه. گشت ارشاد، فیلتر کردن سایتها، نویز انداختن ماهواره ها و . . . . اینا باعث میشه مردم بدتر حریص بشن. مثل حضرت آدم که خدا دستور داد در بهشت هر چی خواستی تناول کن بجز درخت سیب و آدم رفت سراغ درخت سیب.این ذات ما انسانهاست که هر چی محدودمون کنن بدتر حریص میشیم.

    • مهدیه

      من 3 سال توی سایت عضو هستم ...بیشتر اقایون به دنبال سواستفاده هستن...شرایطم خویه اما کسی قصد ازدواج نداره...همه دنیال دوستی و خوش گذرونی هستن..

    • sahar

      سلام دوستان.تو شهر ما موسسه ای تحت عنوان خانواده ی آرمانی باز شده که از دخترا و پسرای جوون ثبت نام میکنه کاملا قانونی است دوستان به احتمال زیاد تو همه شهرها باید باشه تحقیق کنید به امید خوشبختی همتون.

    • کوروش

      اهاااااااا پس وزارت ارشاد مخالفه!!!!!
      پس چطور( .ir )دارن این سایتا؟؟؟

    • خرزو

      والا من كه سر در نميارم كلا جريان اين سايتا جيه

    • sahar

      manam 1 sali ozve in saytam...hamejore adami hast onja..ham khob ham bad...vali inke azat soestefade beshe ya kolah saret bere baste be khodete..man ke tahala zarari behem nareside...ba tarafet ashna ke shodi ba 1 bar sohbat kardan mitoni befahmi ke rast mige yana....hamin...

    • احسان ابراهيمي

      ازدواج و زندگي خيلي راحت ميشه اگر دو طرف با هم زندگي كنند و باهم به تفاهم برسند.

    • الهه

      از من میشنوید ثبت نام نکنید من از طریق همین سایت با یکی عقد کردم و بعد دو ماه فهمیدم ادم عوضیه و الان من در سن21 سالگی دارم طلاق میگیرم اما باز خداروشکر که فقط عقد بودیم و قبل ازدواج کامل فهمیدم چجور ادمیه اما تمام زندگیمو نابود کرد

    • آزاده

      سلام ... این سایتها اشنایی رو بشرط چاقو میخوان ...هر کی کمبود و عقده داره انگار اومده اینجا جبران کنه .... حیف اسم ازدواج که سنت پیامبرمونه اینجوری بهش بی حرمتی بشه ... بیشتر مردم ایران فرهنگ این جور چیزارو ندارن ...

    • مهتاب

      با سلام یه همه شاید این سایتها افرادی هم باشند که قصد ازدواج دارند ولی بهتر مراکزی که افراد در انجا حضورا به همراه مدارک معتبر ثبت نام کنند و از طرف نهادهای دولتی باشند مفید تره و اینطور سایتهای مجازی اغلب افراد قصد دوستی یا ایجاد ارتباط دو نفره هستو من خودم در سایت دو همدم عضو بودم ولی به نظرم 90% افراد سرکاری هستند که دنبال رابطه دوستی هستند نه ازدواج و افراد متاهل هم که زیاد

    • مریم

      با سلام تکلیف ما کسانی که ثبت نام کردیم و عکس گذاشتیم تو سایت چه می شود؟ بعداً مجرم شناخته نشویم و عکسمون تو روزنامه ها چاپ نشه

    • اعظم

      بایدبرم انصراف بدم نشد!

    • لیلا

      من یک ساله عضواین سایتم ولی فهمیدم هیچ کدوم ازپسرای این سایت قصدازدواج ندارن فقط دنبال سوءاستفاده هستن توی دنیای واقعی دنبال همسربگردیدزودترنتیجه میگیرید،اکثرپسرای سایتای همسریابی حرفاشون دروغه درامدوشغلشون ومدرکشون دروغه واقعااگه همچین شرایطی بداشتن مجردنمیموندن

    • زهرا

      این سایتها خیلی ام خوبه بستگی به خود آدم هم داره چطور استفاده کنه بهتر از ولگردی و پیداکردن زن یاشوهر کنار خیابونه هرکی سرش کلاه میره حتمااونقدر پخمه هست که ممکنه جای دیگه ام سرش کلاه بره بقیه چی کار کنن؟

    • ریحانه

      سلام به داداشی های عزیزم به نظر من اینا دخترهای خوبی نبودن که عضو این سایته بودن به قول یکی از دوستام همشون دخترهای خخخخخ بودن دخترخوب هیچ وقت وارد این سایت دنیای مجازی نمشوند. سن ازدواج رسیده از تو فامیل یکی میدزدش بس که خوبه اون دخترهای خخخخخ میان تو سایت قربون همه داداشیام برم از این دخترها جمع نکنید

      پاسخ ها

      • مریم

        شماانگاری عقده داری ازاین سایت..به نظرم سایت خوبی بودن برای جوانان فقط بایدخودش عاقل باشه
        ا

    • زهرا

      منوهمسرم ک تواین سایت اشنا شدیم.دقیقا هردو اونطوریم ک مخاستیم.خیلیم خوشبختیم

    • آیه

      با سلام من خودم عضو سایتم البته پروفایلمم در کمال صداقت پر کردم، خیلی از پیامهایی برام میاد حتی بازشم نمیکنم فقط و فقظ در صورتی میتونه خوب باشه که خود کاربرها که میخوان برا مهمترین اتفاق زندگیشون تصمیم بگیرن این سایتهارو تفریگاه ندونن ، پروفایلشون دروغ ننوشته باشن و فقط هدفشون ازدواج باشه و در نهایت با آگاهی خانوادهای دو طرف به شناخت برسندبا آرزوی آگاهی و خوشبختی برا هممون

    • اینده

      نمیشه گفت سایت بدی است به نطرم خیلی هم خوبه باید فرهنگش جا بیافتد

    • احمد

      به نظر من کسایی که میگن این سایت ها واسه گول زدن دخترهاست و به درد ازدواج نمیخوره.آدم هایی هستن که از هوش پایینی برخوردار هستن و تو زندگی شون زیاد ضربه خوردن وگرنه خدا عقل داده که فکر کنی.

    • مینا

      تواین سایت هاهمه جورآدمی هست می تونی ثبت نام کنی وتودنیای واقعی باطرف مقابلت آشنابشی تومدت آشنایی ازطرف شناسنامه بخواه یاحتی آدرس خونش روبدون تابتونی راحت تردرموردش تحقیق کنی محل کارش روبپرس وبعدیه سرهم به محل کارش برواگه دیدی باخواستن این آدرس هاومدارک طفره رفت بدون که حرفاش واقعیت نداره ولی من خودم تجربه ای که ازعضویت سه سال ونیمم تواین سایت دارم مردی که به من پیام داده به صدهانفردیگه هم جزمن پیام داده شماره من ویایکی دیگه رومی گیره عکسش ومی بینه یابه دلایلی ازطرف خوشش نمیادمیره بایکی دیگه بااون یکی هم همینطورازش خوشش نمیاددوباره میره بایکی دیگه بایکی ازطریق سایت آشناشدم بعددوسال فهمیدم که طرف زن وبچه داره

    • الی

      متاسفانه اکثر آقایونی ک تو این سایت ها هستن متاهل هستن..من خودم به عنوان کسی ک تو این سایت ها فعالیت داشته نمونه زیادی دیرم..تو فضای حقیقی نمیشه مرد حقیقی پیدا کرد چه برسه به فضای مجازی ک جز مجاز چیزی نیست

    • فاطمه

      شماها که که اینطور مبگین ادم نگران میشه من خودم از سایت با یه آقا آشنا شدم و قصد ازدواج داریم حالا که پ یاماتونو خوندم دودل شدم نکنه بعدا شکست بخورم طرف دروغگو از آب در بیاد حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

    • دریا

      سلام.من یکماه عضوبودم.باکمال تاسف توپروفایل آقایون نوشته ازدواج دایم.بعد پیشنهاد دوستی وصیغه میدن.ویا توهین میکردن.فهمیدم که نباید ب این دنیای مجازی اعتمادکرد.تاخدانخواد هیچ اتفاقی نمیفته.ماخودمون رو گول میزنیم که تواین سایتا ثبت ناممیکنیم.

    • نادیا

      چه توی دنیای حقیقی چه توی مجازی آدم باید درموردطرفش بعدازآشنایی کامل تحقیق کنه همینطورک ازدواج های سنتیمون عاقبت خوب وبد داره مجازی هم همینطوره همه چی بستگی به عقل خود آدم داره

    • محمدحسین عبادی

      سلام یک چیزی بگم تاکی عشق وحال تاکی جوونی تاکی گناه ماکه یک روز میمیریم تاابد که زنده نیستیم به قول معروف خدا مارا میبیند وصداهامون رامیشنوه چرا باگناه بریم سمت خدا اصلا میدونی برای چی اومدیم زمین برای اینکه خدا بهمون قدرت اختیار بده نمیتونست مثل فرشتگان ماروخلق کنه درصورتی که مجبور بودیم بازور عبادتش کنیم ولی خدا اینکارا نکرد اومد پاداش کار خوب ده برابر کرد وجزی یک برابر وبه کسی ظلم نمیکنددرروز قیامت ومن جاالحسنته فله عشر امثالهم ومن جاالسیته فیجزیامثالهم ولاهم یظلمون الی یوم القیامته اصلا مابااین امتیاز اومدیم تا کارهای خوب کنیم کسی که بره تواین سایتا حسرت میخوره روز قیامت

    • مریم

      بخدا سخت میگیرن...دختری که نجابت داره ..نمی تونه بره تو خیابون شماره بگیره..از طرفیم باید منتظر باشه..خاستگار بیاد..اونم چی...اولش مادرو خاهر میان..بعد اگه پسند کردن..تحقیقات..بعد پسره میاد..که اونم اگگگه بپسنده میاد خاستگاری..تازه بعدش میبینی ..اصلا اونی که میخای نیس..و بالفرضم دختره با شرایط عالیه تحصیلی و اخلاقو نجابت و ...راضی میشه. و ....بعدش یا معتاد در میاد.یا از لحاظ اخلاقی بهم نمی خورن...بعدم پسره منت می زاره..که من تورو گرفتم..کی به تو نگاه میکنه..واقعا با این شرایط حق یه دختر نیس..خودش شریک زندگیشو پیدا کنه..

    • مینا

      با سلام.من برای یک کار تحقیقاتی وارد چندین سایت همسریابی شدم هم به عنوان پسر هم دختر.البته دختر که بودم همشون بعد چند روز یا چک برگشتی داشتن یا پول طلب میکردن یا خودشون رو جای دکترهای معروف جا میزدن از عکس پزشک های معروف رو پروفایل استفاده میکردن یا دنبال برطرف کردن نیاز جنسی بودن تنها چیزی که نیست ازدواج باید وزارت ورزش حلو این ابتزال فرهنگی رو بگیره

    • محمد

      منم نزدیک به یک سال هست تو این سایت ها عضو هستم همه جور دختری داره از سالم تا فاحشه - بیشتر آقایان باید دست به جیب بشوند و اکانت بخرند و وقتی با طرف مقابل آشنا میشی می فهمی طرف دنبال پولته نه خودت!!

    • بدون نام

      خداروشکر خیلی ممنون از هرکسی که این سایت بست

    • بهار

      دوستان عزیز سلام..ب نظر شما اگر این سایتها دروغ است پس دیگه چیکارکنیم ..تنهایی چاره اش چیه...اگر ازدواج نباشه فساد زیاد میشه...چاره تنهایی روبگید...به هیچ کس نمیشه اطمینان کرد..

    • معصومه

      آخه چه طور میتونید اعتماد کنید ، الان یه هفته س خونه من عزا خونه س ،دیشب هم کتک مفصلی خوردم به خاطر اعتراض به همسرم که با وجود زن و دو تا بچه بزرگ پسرم ۲۴ دخترم ۱۸ تو این سایت ثبت نام کرده و اطلاعات دروغ داده وبا چند تا خانم در ارتباط هست ،بماند که به ۴۵ نفر هم پیشنهاد ازدواج داده ،جالبه بدونین غیر از این موضوع هیچگونه مشکلی تو زندگی نداشتیم هیچی

    • زهرا

      اون شوهری که تو داری با پسر و دختر بزرگ ثبت نام کرده در سایت مطمین باش بیرون هم کثافت کاری خودش را می کنه، ربطی به سایت نداره برای خانم هم بگم باید به راحتی به کسی اعتماد نکنند

    • محسن

      من از طریق سایت دوهمدم ازدواج کردم و خیلی هم راضیم
      بیایید از تکنولوژی روز دنیا درست استفاده کنید و موزلات جامعه و ناهنجاری های خودمون رو گردن نرم افزار ها نذاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج