adexo3
۲۸۹۱۰۸
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بازداشت ۴ متجاوز به یک دختر در شهرری

راننده آژانسی که از یک دختر آشنا خواستگاری کرده بود، وی را به خلوتگاه شیاطین برد.

روزنامه ایران: راننده آژانسی که از یک دختر آشنا خواستگاری کرده بود، وی را به خلوتگاه شیاطین برد.

روز دوم دی‌ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۶۷ دولت‌آباد در برابر سرنوشت تلخ دختر ۲۰ ساله‌ای قرار گرفتند که در دام گردانندگان شبکه شیاطین افتاده بود.

این دختر آشفته که به شدت گریه می‌کرد و به سختی می‌توانست حرف بزند، از اینکه جزئیات حادثه شوم را فاش کند خجالت می‌کشید و مدام می‌خواست چهار جوان بی‌رحم دستگیر شوند و به مجازات برسند.

وقتی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری دختر جوان تحت معاینات پزشکی قانونی قرار گرفت و مشخص شد واقعیت را بازگو کرده است، تیمی از پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند تا گردانندگان باند شیاطین را به دام اندازند.

در نخستین مرحله، دختر گریان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: حدود دو هفته پیش از وقوع حادثه، قصد رفتن به خانه خواهرم در منطقه دولت‌آباد را داشتم. به همین خاطر از آژانس نزدیک خانه‌مان درخواست یک خودرو کردم و پس از دقایقی یک خودروی سفیدرنگ که راننده‌اش جوان ۲۵ ساله‌ای بود به در خانه‌مان آمد. آن روز راننده آژانس بدون هیچ‌گونه صحبتی مرا به خانه خواهرم رساند اما پس از چند روز، همان جوان را که «وحید» نام دارد، چندین بار در اطراف خانه‌مان دیدم تا اینکه وی نزدم آمد و ادعا کرد به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج دارد. او در چندین نوبت دیگر پیشنهادش را تکرار کرد تا اینکه من به صحبت‌هایش اعتماد کردم و همین باعث شد تا چند بار با هم قرار بگذاریم.

وی افزود: در قرارهایمان وحید به شدت به من ابراز علاقه و ادعا می‌کرد پدرش درگذشته و در حال حاضر او با مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند.

این دختر جوان ادامه داد: او روز حادثه هم به من وعده خوشبختی می‌داد. وحید به بهانه اینکه قصد دارد مرا به مادر و مادربزرگش معرفی کند، من را به خانه‌ای در دولت‌آباد برد اما زمانی که وارد آنجا شدم در حالی که منتظر ملاقات با مادر و مادربزرگ وحید بودم برخلاف تصورم سه جوان قوی‌هیکل در برابرم حاضر شدند و فهمیدم فریب خورده‌ام و همه علاقه‌ای که راننده آژانس به من نشان می‌داد دروغ بود و او می‌خواست من را هدف نیت شوم خود و دوستانش قرار دهد. هر چه گریه و التماس کردم کسی اعتنایی نکرد. آنها مرا به باد کتک گرفتند تا اینکه تسلیم نیت‌ سیاهشان شدم. سپس از من فیلم تهیه کردند و تهدید شدم اگر جایی حرفی بزنم و از آن به بعد به خواسته‌هایشان بی‌اعتنا باشم با انتشار فیلم‌ها آبرویم را خواهند برد.

دختر جوان گفت: وقتی رهایم کردند می‌دانستم که راهی جز پناه بردن به پلیس ندارم و نباید به تهدیدهای آنها گوش کنم.

بازداشت شیاطین

کارآگاهان که متأثر شده بودند، خیلی زود با راهنمایی دختر جوان خلوتگاه چهار جوان شیطان‌صفت را در جاده سوم دولت‌آباد شناسایی کردند و در نخستین اقدام عملیاتی سیروس ۲۹ ساله را به دام انداختند.

این مرد که می‌خواست دروغ‌پردازی کند، وقتی دختر جوان را دید و فیلم درون گوشی‌اش به دست آمد، چاره‌ای جز اعتراف ندید و همان روز سه همدست دیگرش را لو داد.

به این ترتیب، کارآگاهان وحید را که سوار بر خودروی سفیدرنگش بود، در میدان اصلی شهرری دستگیر کردند که وی نیز پذیرفت از لحظه نخست آشنایی با دختر جوان نیت شومی داشته و با چرب‌زبانی وی را فریب داده تا به خلوتگاه دوستانش بکشاند.

با اعترافات وحید و سیروس، تیم پلیسی دو همدست آنان به نام‌های مهدی و امیر را نیز در منطقه امین‌آباد شناسایی کردند و آنان نیز سوار بر خودرو به دام افتادند.

بر اساس این گزارش، همه اعضای باند شیاطین با اقرار به جرم سیاه خود و صدور رأی عدم صلاحیت در اختیار شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند تا به زودی محاکمه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ela

      آدم با خوندن این خبرا تپش قلب میگیره
      اعدام حق این چهارتا س و لی براشون کمه

    • بدون نام

      از اعدامشونم عکس بزارین.ممنون

    • حسین

      این بی پدر و مادرها رو سریع تو میدون اصلی شهرری اعدامشون کنین
      درس عبرت که نمیشن
      ولی به سزای عمل کثیفشون میرسن
      خدا لعنتتون کنه

    • محمد ر

      محاکمه نداره دیگه فقط اعدام کنید این کفتارهارو

    • بدون نام

      اعدام والسلام

    • سعید

      متجاوز همیشه و همه جا هست ولی تقصیر اصلی مال دختره اس
      اخه یعد از دو روز که دیدت پیشنهاد ازدواج داد و توهم باور کردی؟حالا اون هیچی همراهشم که بیرون میری خوب اینه عاقبتش دیگ
      بد ترین چیز اینه که الان پسر یا دختری دوست جنس مخالف نداشته باشه بی کلاسی محسوب میشه

    • بدون نام

      چرا همیشه اول باید تجاوز بشه بعد دستگیر میشن ایا واقعا نمیشه مجازات را طوری سخت و محکم اجرا کرد که مانع خلافهای بعدی شود ؟!!!

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      اعداااااااااااااااااااااام در ملا عاااااام

    • محمد

      خواهشا به این افراد رحم نکنید و به پاس انسانیت اونها را به سخت ترین شکل مجازات کنید و همانطور که به دختر بی پناه رحم نکردند به اونها هم رحم نکنید

    • سعید

      کمترین حکم انها اعدام باید باشد تا........

    • بدون نام

      اعصابم خورد شد، این کثافت ها رو هر چه زودتر اعدام کنید، فقط زودتر

    • بدون نام

      اعدام کنین فقط اعدام .

    • امير از كرج

      خدا نكنه واسه كسي پيش بياد
      ولي يه لحظه خودتونو جاي خود دختره و خونوادش بزارين
      بخدا اگه از اين قضيه دق كنن هم حق دارن

    • کمال قره یارلو

      فقط و فقط اعدام ولاغیر.

    • محمد

      همه نوشتن اعدام ولي چرا يكي دنبال اين نيست ببينه چرا اين پسرا دنبال اين كاران خب بابا مسجدم كه ميسازن اول دستشويي براش ميسازن شما اول يه جايي براي تخليه احساسات و جواني و باز كنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران نباش الان دیگه همه جا شده دستشویی، این نامردا اگه میخاستن میتونستن با همونایی که اینکاره هستند باشن، ولی انقد حیوانند که رضایت طرف مقابل براشون مهم نیست.

    • ahmad

      تو کشورهای پیشرفتشم با اینکه مراکز فساد هست تجاوز میکنن.ادم متجاوز مثل ادم قاتل که کشتن بزاشون ی چیز عادی در ضمن تو که میخوای خودتو خالی کنی برو دنبال دوست دختر یکی در میان هم پاین .هم باکره نیستن.نبود برو سر چهاراه پولیهاش انجان

    • بدون نام

      با سلام
      میخواستم بگم با توجه به اینکه دختر وقتی متوجه شد که اون راننده بهش علاقه مند شده باید موضوع را با خانوادش در میان میگذاشت از خواستگاری .حد اقل پدر مادرش در جریان بودن و امر ونهی میکردن دختر را .خب حالا این اتفاق افتاده دختر باید عقلشو به کار مینداخت و به پسره میگفت تا رسمی نشدن ماجرای خواستگاری من با نامحرم جایی نمیرم .50 درصد دختر مقصره وگرنه دختر با جوون غریبه قرار نمیزاره اون جوون هم که مرتکب چنین عمل وقیح شده با رفقاش این کار بد و زشت را مرتکب شدن مجازاتشون جز اعدام در ملائ عام نیست .اعدامشون کنید این پلید های کثافت رو

    • مهدی

      این چهار نفر بی پدر حقشون اعدامه ...

    • بدون نام

      لعنت خدا به ذات همه پسراومردای اشغالللل .این عامیلن هم باید اعدام بشن برن جهنم

    • شاپور

      فقط اعدام.درسته كمه ولي تسكين ميده

    • بدون نام

      اعدام هم براي اين كثافتهاي آشغال بازم كمه . ولي من موندم از بعضي دخترها كه چرا آخه انقدر ساده هستن آخه به چه قيمتي فقط به خاطر اينكه عشق ازدواج داره واقعا كه!!!

    • میرزا

      با سلام به همه، عزیزان که دختر را مقصر میدانید خصوصاً بنام سعید، اگر انصافاً قضیه را ببینی پسران که اکثراً خود مثل دخترن و سن ازدواج بالا رفته، این دختره هم با چرب زبونی اون که آبروی هرچی پسره را لگدمال کرده!! دختر فکر کرده سر و سامانی میگیره، غافل از این که آون پسر خودش شاهدبازه!!! نتیجه این شده ... فقط اعدام و ابد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج