اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۰۰۱۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ورود ۱۰ فروند هواپیما به ایران تا آخر سال

معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۱۰ فروند هواپیما تا پایان سال خبر داد و گفت: تعیین نرخ بلیت هواپیما در نوروز به پیشنهاد ایرلاین‌ها خواهد بود.

خبرگزاری مهر: معاون سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۱۰ فروند هواپیما تا پایان سال خبر داد و گفت: تعیین نرخ بلیت هواپیما در نوروز به پیشنهاد ایرلاین‌ها خواهد بود.

محمد خداکرمی در جمع خبرنگاران در خصوص ورود هواپیما به کشور اظهار داشت: براساس مذاکرات انجام شده، تا پایان سال حدود ۱۰ فروند هواپیما وارد کشور می‌شود، ضمن آنکه برنامه‌هایی هم برای ورود هواپیما در سال آینده داریم.

وی با اشاره به اینکه تقاضا برای تخصیص چند ایرلاین جدید هم به ما داده شده است، افزود: تعداد تقاضا برای مجوز تاسیس ایرلاین خیلی بالا بوده است و ما در حال بررسی این تقاضاها هستیم.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما در نوروز گفت: با توجه به اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اجرا شده است، ما به قیمت‌گذاری وارد نمی‌شویم اما براساس جلساتی که با ایرلاین‌ها داشتیم، قرار شده است که بنابر پیشنهاد آنها، نرخ بلیت هواپیما مشخص شود.

خداکرمی در خصوص سن ناوگان هواپیماهای ورودی به کشور، گفت: براساس دستورالعمل خرید هواپیما، هواپیمای خریداری شده نباید بیشتر از ۱۵ سال عمر داشته باشد، همچنین برای اجاره هواپیما هم سن ناوگان باید حدود ۱۲ سال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوربخش منصوري

      اي بابا هي گفتين تحريم لغو بشه ما هواپيماي نو سوار ميشيم حالا كه شئ 15 ساله دو سال هم خواهش التماس اضافه بشه 17 ساله اون كه خودش شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج