adexo3
۲۹۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان آغاز ثبت‌ نام مسكن ويژه پايتخت نشينان

معاون عمراني استاندار تهران از آغاز ثبت‌نام مسكن ويژه براي متقاضيان از عيد فطر خبرداد و گفت: بر اساس اين طرح ۱۰۰ هزار واحد با شرايط خاص در چندين نقطه تهران احداث و به متقاضيان واجد شرايط اعلام مي‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمراني استاندار تهران از آغاز ثبت‌نام مسكن ويژه براي متقاضيان از عيد فطر خبرداد و گفت: بر اساس اين طرح ۱۰۰ هزار واحد با شرايط خاص در چندين نقطه تهران احداث و به متقاضيان واجد شرايط اعلام مي‌شود.

محمدرضا محمودي با بيان اينكه اين واحدها در متراژ ۶۵ تا ۱۱۰ متري احداث مي‌شود، اظهار كرد: قيمت زمين‌هاي اين مسكن ۷۰۰ هزار تومان و قيمت ساخت آن نيز ۷۰۰ هزارتومان در نظر گرفته شده لذا اين مسكن با متري يك ميليون و ۴۰۰ هزارتومان به متقاضيان واگذار خواهد شد و با توجه به امكانات تعريف شده و احداث در شهر تهران قيمت تمام شده آن بيشتر از مسكن مهر است.

وي با بيان اينكه اين واحدها به صورت مجتمع يا برج‌هاي مسكوني احداث مي‌شوند افزود: در جايابي‌ها «تهرانپارس»، «تهرانسر» و «حكيميه» نهايي شده‌ و ساخت نخستين واحدهاي اين پروژه در تهرانپارس آغاز و در حال حاضر احداث يك پروژه ۱۰ هزار واحدي در تهرانپارس كليد خورده است.

به گفته معاون عمراني استاندار تهران شرايط و نحوه واگذاري اين نوع مسكن از سوي مسكن و شهرسازي استان تهران و در عيد فطر اعلام مي شود لذا هيچ كجا هيچگونه ثبت‌نامي براي اين مسكن‌ها صورت نمي‌گيرد و شهروندان بايد مراقب سوء‌استفاده افراد سودجو باشند.

به گفته محمودی متأهل بودن، سابقه سکونت ۱۰ ساله در تهران و عدم استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید مسکن برخي از شرايط متقاضيان براي ثبت‌نام در اين نوع مسكن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      salam,khob chjuri bayad sabte nam konim ?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج