۲۹۰۹۱۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ظریف در راه لندن

اندیشکده چتم هاوس انگلیس اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هفته آینده در میز گردی که به میزبانی این موسسه در لندن برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

ایسنا: اندیشکده چتم هاوس انگلیس اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هفته آینده در میز گردی که به میزبانی این موسسه در لندن برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

اندیشکده انگلیسی چتم هاوس اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پنج‌شنبه هفته آینده (4 فوریه/15 بهمن) میهمان این موسسه خواهد بود.
بنا بر اعلام چتم هاوس، وی قرار است همراه با ریچارد دالتون سفیر پیشین انگلیس در ایران، در میزگردی تحت عنوان «غلبه بر چالش‌های خاورمیانه؛ چشم‌اندازی ایرانی» شرکت کند.
قرار ظریف در این نشست در مورد «موضوعات کلیدی که منطقه خاورمیانه را تحت تأثیر قرار می‌دهند، از جمله درگیری‌ها در سوریه، یمن، عراق و داعش» صحبت کند.
وزارت خارجه ایران و انگلیس هنوز برنامه این سفر را تائید نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با درود به شما : بر کسی پوشیده نیست که عمده مسایل این منطقه را سیاستهای ضدبشری انگلیس و لندن نشینان بوجود آورده اند؛ لذا حضور وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نشست لندن برای بررسی اوضاع خاورمیانه و منطقه در دو حوزه ه قرار داد :
      1- لندن نشینان ناقض حقوق بین المللی و ناقض حقوق بشری با توسل به این نشستهای سیاسی مترصد پوشاندن و پنهان ساختن نقش خود, در تشکیل حکومتهای دیکتاتوری و گروهای دیکتاتوری همچون طالبان, داعش و ... بوده, عوامفریبی و دماگوژی را سرلوحه سیاستهای داخلی و خارجی خود قرار داده اند.
      2- لندن نشینان انگلیس با توسل به این نشستهای سیاسی برای بررسی مسایل خاورمیانه و منطقه, زیر نقاب بشر دوستی و صلح جویی و بیزاری از شرایط تروریستی, ژرفنای خدشه های سیاسی و ضد بشری خود در سطح جهانی و منطقه ای را التیام بخشند.
      3- لندن نشینان انگلیس با توسل به این نشستها و از حضور وزرا و روسای خارجی هم پای خویش, بیشترین بهره برداری را در راستای تداوم نفوذ ضد بشری و ناقض حقوق بشری در دول و ملل جهانی و خاورمیانه ای تحصیل نماید.
      حائز اهمیت آنکه همواره طی بیش از یک قرن تاریخ اخیر ایران زمین, خط مشی سیاسی اکثر رجال حکومتی و مذهبی - در هر دوره ای ق ایران و ایرانیان بوده است. سلطنت و دولت انگلیس هرگز خسارات بیش از یک قرن توطئه,دشمنیها و تجاوزها را حقوق ایران و ایرانیان را جبران کرده, حتی یکبار حاضر به اظهار ندامت و اظهار معذرت از رفتارهای ضد خدایی و ضد بشری خود در برابر مردم ایران و جهان نبوده است.

    • محمد

      با درود به شما : بر کسی پوشیده نیست که عمده مسایل این منطقه را سیاستهای ضدبشری انگلیس و لندن نشینان بوجود آورده اند؛ لذا حضور وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نشست لندن برای بررسی اوضاع خاورمیانه و منطقه در دو حوزه عوامفریبانه قرار داد :
      1- لندن نشینان دولتی و حکومتی ناقض حقوق بین المللی و ناقض حقوق بشری با توسل به این نشستهای سیاسی مترصد پوشاندن و پنهان ساختن نقش خود, در تشکیل حکومتهای دیکتاتوری و گروهای دیکتاتوری همچون طالبان, داعش و ... بوده, عوامفریبی و دماگوژی را سرلوحه سیاستهای داخلی و خارجی خود قرار داده اند.
      2- لندن نشینان انگلیس با توسل به این نشستهای سیاسی برای بررسی مسایل خاورمیانه و منطقه, زیر نقاب بشر دوستی و صلح جویی و بیزاری از شرایط تروریستی, ژرفنای خدشه های سیاسی و ضد بشری خود در سطح جهانی و منطقه ای را التیام بخشند.
      3- لندن نشینان انگلیس با توسل به این نشستها و از حضور وزرا و روسای خارجی هم پای خویش, بیشترین بهره برداری را در راستای تداوم نفوذ ضد بشری و ناقض حقوق بشری در دول و ملل جهانی و خاورمیانه ای تحصیل نماید.
      حائز اهمیت آنکه همواره طی بیش از یک قرن تاریخ اخیر ایران زمین, خط مشی سیاسی اکثر رجال حکومتی و مذهبی - در هر دوره ای -تساهل و تسامح در برابر توطئه ها و دشمنیهای سلطنت و دولت انگلیس علیه مردمان ایران بوده است که منافی شیطان ستیزی, دشمن ستیزی و پاسداری از حقوق ایران و ایرانیان بوده است. سلطنت و دولت انگلیس هرگز خسارات بیش از یک قرن توطئه,دشمنیها و تجاوزها را حقوق ایران و ایرانیان را جبران کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج