adexo3
۲۹۱۰۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«جنگ ستارگان» روی مرز دو میلیارد دلار

فیلم «از گور برگشته» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو در سومین هفته اکران گسترده برای اولین بار پرفروش‏ترین بازار آمریکای شمالی شد.

روزنامه دنیای اقتصاد: فیلم «از گور برگشته» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو در سومین هفته اکران گسترده برای اولین بار پرفروش‏ترین بازار آمریکای شمالی شد.

«از گور برگشته» با بازی لئوناردو دی‏کاپریو از جمعه تا یکشنبه در ۳۷۱۱ سینما ۱۶ میلیون دلار فروخت و ضمن اینکه پرفروش‏ترین فیلم ایالات متحده و کانادا شد، مجموع فروش داخلی خود را به ۲/ ۱۱۹ میلیون دلار رساند. تحلیلگران پیش‏بینی کردند درآمد حاصل از فروش آخر هفته فیلم‏ها به خاطر برف و باران شدید تا ۱۲ درصد کاهش پیدا کند. سالن‏های سینما در واشنگتن دی.سی، بالتیمور و فیلادلفیا روز یکشنبه همزمان با آغاز تلاش‏ها برای برف‏روبی بسته ماندند.

«جنگ ستارگان» روی مرز دو میلیارد دلار

به گزارش هالیوود ریپورتر، حتی بدون توفان و سرما نیز انتظار نمی‏رفت سه فیلم تازه اکران شده در آمریکای شمالی - کمدی درجه R «بابابزرگ کثیف» از شرکت لاینزگیت، فیلم ترسناک و فراطبیعی «پسر» و «موج پنجم» از شرکت سونی - بتوانند در گیشه‏های فروش خیلی موفق ظاهر شوند، اما فروش هر سه فیلم بیش از انتظار بود. این سه فیلم بعد از «جنگ‏های ستاره‏ای: نیرو بیدار می‏شود» از شرکت دیزنی (۵/ ۱۴ میلیون دلار) و کمدی پلیسی «همراه پلیس ۲» با بازی کوین هارت و آیس کیوب از شرکت یونیورسال (۹/ ۱۲ میلیون دلار)، رده‏های چهارم تا ششم جدول فروش را به خود اختصاص دادند.

«بابابزرگ کثیف» با بازی رابرت دنیرو و زاک افرون با ۵/ ۱۱ میلیون دلار فروش در ۳۱۹۲ سینما از همه موفق‏تر عمل کرد و در رده چهارم قرار گرفت. در همین حال، پروژه ۱۰ میلیون دلاری «پسر» به کارگردانی ویلیام برنت بل در ۲۶۷۱ سینما ۲/ ۱۱ میلیون دلار به دست آورد و در رده پنجم قرار گرفت. «موج پنجم» با بازی کلویی گریس مورتز با ۳/ ۱۰ میلیون دلار فروش در ۲۹۰۸ سینما رده ششم جدول را به خود اختصاص داد. «جنگ‏های ستاره‏ای: نیرو بیدار می‏شود» در ششمین آخر هفته اکران مجموع فروش جهانی خود را به ۹۴/ ۱ میلیارد دلار رساند. مجموع فروش فیلم در آمریکای شمالی ۲/ ۸۷۹ میلیون دلار و در بازار بین‏المللی ۰۶/ ۱ میلیارد دلار شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج