اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۱۰۵۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پاسخ سپاه به ادعای «سیم‌ کارتی» آمریکا

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ماجرای بازداشت تفنگداران آمریکایی گفت: درخصوص ادعای آمریکایی‌ها مبنی‌بر گم شدن سیم‌کارت‌های آنها، گفت: همه سیستم‌ها و کامپیوترها و موبایل‌ها و سیم‌کارت‌های آنها را تخلیه کردیم و مسائل نظامی آن را برداشتیم، اما اینکه می‌گویند ۲ سیم‌کارت آنها گم شده، شاید در دریا افتاده یا داخل شناورشان بوده باشد و اینها اصلا اهمیتی ندارد و ما هم نیازی به آن دو سیم‌کارت نداشتیم.

خبرگزاری فارس: دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه سال‌ها است مسوولیت کل خلیج فارس و تنگه هرمز با «ندسا» است، گفت: ما تسلط ۲۴ ساعته و دائمی بر کل خلیج فارس داریم.

وی در عین حال گفت: ما عبور شناورهای شش کشور (آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، نیوزیلند و استرالیا) از آب‌های ایران را بی‌ضرر نمی‌دانیم. او با اشاره به ماجرای بازداشت تفنگداران آمریکایی ادامه داد: ما بعد از توقیف شناورهای آمریکایی بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اشتباها وارد شده بودند و اقدام خصمانه نداشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نهایتا پس از بررسی‌های ما و ستاد کل سپاه و قرارگاه خاتم، بنا شد این نظامیان آزاد شوند. وی ادامه داد: جالب است که حدود ۲ ساعت آمریکایی‌ها متوجه نشدند که شناورهایشان کجا هستند و این ما بودیم که روی کانال بین‌المللی به آنها اطلاع دادیم.

او درخصوص ادعای آمریکایی‌ها مبنی‌بر گم شدن سیم‌کارت‌های آنها، گفت: همه سیستم‌ها و کامپیوترها و موبایل‌ها و سیم‌کارت‌های آنها را تخلیه کردیم و مسائل نظامی آن را برداشتیم، اما اینکه می‌گویند ۲ سیم‌کارت آنها گم شده، شاید در دریا افتاده یا داخل شناورشان بوده باشد و اینها اصلا اهمیتی ندارد و ما هم نیازی به آن دو سیم‌کارت نداشتیم.

وی یادآور شد:در زمان اجلاس غیر متعهدها ۲ شناور خارجی به نزدیک جزیره سیری آمدند، اما ما از گرفتن آنها خودداری کردیم چون می‌دانستیم همه اخبار اجلاس تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. فدوی افزود: آنها پشت تیربارهای شناورهای‌شان جرات نداشتند سرشان را برگردانند و من هم به بچه‌ها گفتم کاری نکنید، چون ممکن است آنها اقدامی کنند و ما مجبور شویم همه آنها را بکشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشکال نداره دوتا سیم کارت که چیزی نیست که اینقدر سخت می گیرید

    • ژکس

      خوب بسوزونند بهشون ایرانسل بدیم تازه 4g هستش
      والاااا

    • بدون نام

      عجب عجب جون مشتی رجب همراه اول بدینشون باکلی اس ام اس های زورکی باارزش افزوده خیلی عالی میشه

    • زحمتکش

      حالا سیم کارت به قیمت دهسال پیش یک میلیون که نیست کلی هم تونوبت باشی بدین بهشون برن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج