۲۹۲۱۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر کشور:

برخورد حذفی در انتخابات به زیان نظام است

آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید، با بیان اینکه اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند، گفت: به گونه ای عمل کنیم تا سلامت انتخابات به باور مردم تبدیل شود.

خبرگزاری ایلنا:‌ آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید، با بیان اینکه اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند، گفت: به گونه ای عمل کنیم تا سلامت انتخابات به باور مردم تبدیل شود.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار رحمانی فضلی، وزیر کشور در سخنانی ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزارت کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسئولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و باید توجه داشت که اصلاح وضع اقتصادی نیز نقش بسیار مهمی در ایجاد این امنیت دارد.

معظم له گفت: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند، اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم.

وی افزود: برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است و باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات به باور مردم تبدیل شود، در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور گفت: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه ای به این مسأله باید داشت .

وی در پایان برای موفقیت دولت تلاشگر و به نتیجه رسیدن زحمات آن دعا و تاکید کرد: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.

در ابتدای این دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور، ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهوری، گزارشی از وضعیت سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور ارائه کرد.

وی گفت: ما برای ایجاد امنیت مناسب، علاوه بر سرمایه گذاری در کشور، اقدامات مناسبی را در رابطه با رایزنی با برخی از کشورهای همسایه، انجام داده ایم؛ چون معتقدیم امنیت در هر کشوری اساس بسیاری از کارهای مهم به حساب می آید.

رحمانی فضلی در ادامه بر نقش سازنده و همکاری خوب مرزنشینان اشاره کرد و گفت: مردم مرز نشین ما اعم از شیعه و سنی نقش بسزایی در ایجاد امنیت و کمک به این مهم دارند که پیوسته همکاری آنان مدد کار ما بوده است.

وزیر کشور در ادامه به نقش مؤثر مردم در حفظ نظام و تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: همیشه مردم در انتخابات، نقش مهمی داشته اند و باید سعی کنیم این انتخابات به وحدت و انسجام ملی تبدیل شود که اگر توجه نکنیم پیامدهای نامناسبی خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود، ضمن تأکید بر نقش سازنده مرجعیت دینی در حضور مردم در انتخابات آینده، خواهان رهنمودهای معظم له در این باره شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج