۲۹۲۶۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سرهنگ قلابی دستگیر شد

فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۴ قلهک به مأمورین اعلام نمود که شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.

خبرگزاری میزان: فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۴ قلهک به مأمورین اعلام نمود که شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.

در مورخه ۲۱/۱۰/۱۳۹۴ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۴ قلهک به مأمورین اعلام نمود که شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.

سرهنگ قلابی دستگیر شد

دستگیری سرهنگ قلابی پلیس آگاهی

این شخص در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: " شخصی بنام سرهنگ احمدی عنوان نموده است که حاضر است در ازای دریافت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان مانع از اجرای احکام قضایی در خصوص دستگیری پدرم و همچنین توقیف رستوران محل کارم در خیابان طالقانی شوم ".

پرونده در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل عنوان مأمور و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۳ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

دستگیری متهم :

در مورخه ۲۲/۱۰/۱۳۹۴ شخصی با لباس نظامی و درجه سرهنگ دومی به رستوران شاکی مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و مدارک قضایی اقدام به اخاذی ۱۵۰ میلیون تومانی از صاحب رستوران می کند که با حضور کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در محل ، این شخص بنام "مهدی . الف" ( متولد ۱۳۴۶ ) دستگیر و در همان بازرسی اولیه ، کارت شناسایی انتظامی مجعول بهمراه احکام قضایی کشف شد ؛ در ادامه و با شناسایی خودرو پراید سفید رنگ متعلق به متهم ، کارآگاهان در بازرسی از خودرو موفق به کشف تجهیزات و ادوات پلیسی و همچنین البسه نظامی شدند.

سرهنگ قلابی دستگیر شد

شناسایی دومین شاکی پرونده :

با انتقال متهم به اداره سیزدهم و در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالباخته ای شدند که متهم در پوشش سرهنگ پلیس آگاهی و با وعده تهیه وام میلیاردی ، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از وی دریافت کرده بود .

مالباخته پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی و شناسایی متهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "متهم مدعی بود که به واسطه موقعیت کاری اش ، با تعدادی از رؤسای بانک های مختلف شهر ارتباطی نزدیک دارد و به همین واسطه می تواند وام های میلیاردی تهیه کند و با این وعده مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از من دریافت کرد ".

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با صدور قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج