۲۹۲۹۸۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کارگردان «کیمیا» به‌ دنبال سریال جدید

تولید مجموعه تلویزیونی «خوشه‌های رنج» به قلم آرش قادری در مرکز امور نمایشی سیما بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر: مجموعه تلویزیونی «خوشه های رنج» نوشته آرش قادری در اختیار مرکز امور نمایشی سیما قرار گرفته و به نظر می رسد جواد افشار کارگردانی این سریال را به عهده بگیرد.

جواد افشار که این روزها «کیمیا» طولانی ترین مجموعه ساخته شده در تلویزیون را روی آنتن دارد بناست با تهیه کنندگی نعمت چگینی این مجموعه را پس از تایید مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی کارگردانی کند.

آرش قادری پیش از این فیلمنامه ای با عنوان «قول» را به مرکز امور نمایشی سیما ارائه کرده بود و به نظر می رسد «خوشه های رنج» بازنویسی شده چندباره فیلمنامه مذکور باشد.

«قول» قصه ای اجتماعی دارد و قصه زندگی چند خانواده است که به خاطر جریان هایی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. کاراکتر اصلی این مجموعه یک پدر است ولی تقریبا همه بازیگران میزان نقش‌شان یکسان است.

نعمت چگینی تهیه کننده هم پیش از این سریال تلویزیونی «پله پله» را به کارگردانی برزو نیک نژاد روی آنتن شبکه دو برده بود. همچنین آرش قادری نویسنده مجموعه هایی چون «هوش سیاه» و «عملیات ۱۲۵» بعد از سریال «ماتادور» فعالیتی در تلویزیون نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشا

      کیمیا چی بود که یکی دیگه رو شروع کنن ... حد اقل کیفیت فیلما رو برید بالا ... فیلمایی بسازید که فقط غم و رنج و نشون نده ... به اندازه مافی تو زندگی روزمره و اطراف غم و درد و رنج داریم ... حداقل ی فیلم بسازید برا لحظه ای از این غم و رنج خودمون دور بشیم ... ی فیلمی که روانشناسی شده باشه ... روحیه آدمو بهتر کنه ... ی فیلم شاد ... شاید روی زندگی واقعیمون بی تأثیر باشه ... ولی میتونه روی ضمیر ناخودآگاه تأثیر خوبی داشته باشه ی فیلمی که امید بده ... موندم واقعن این نویسنده ها این کارگردانا فیلمای با کیفیت خارجی نمیبینن الگو بگیرن ... خوشه های رنج ... از اسمش پیداس چیه ... عجب فیلمی بشه ... متأسفم

    • بدون نام

      واااااااااای خداییش نتاناهو هم تا حالا اینطوری ما رو تهدید نکرده بود.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج