adexo3
۲۹۳۲۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترس کاخ سفید از توان موشکی چین

توان موشکی چین ستون های کاخ سفید را به لرزه در آورد : بنا به خبرگزاری press TV چین قادر به از بین بردن دارایی های فضایی آمریکا می باشد .

وب‌سایت زوم تک - بهزاد مقتدر: توان موشکی چین ستون های کاخ سفید را به لرزه در آورد : بنا به خبرگزاری press TV چین قادر به از بین بردن دارایی های فضایی آمریکا می باشد . مدیر سابق آژانس موشکی ایالات متحده آمریکا می گوید که چین با پیشرفتی که در زمینه ی توسعه ی موشکی دارد توانسته است به جایی برسد که امروزه قادر است که تقریبا تمام دارایی های فضایی این کشور ( ایالات متحده ی آمریکا ) را مورد هدف قرار دهد . اما منبع خبر :

در طی یک سخنرانی، یکی از ژنرال های قدرتمند و بازنشسته ی نیروی هوایی آمریکا به نام اوبرینگ تری در مورد رشد قدرت موشکی و هوایی پکن هشدار جدی داد.

اوبرینگ تری : " من باور دارم که چین در حال به چالش کشیدن ایالات متحده با هدف قرار دادن دارایی های فضایی ماست ."

ترس کاخ سفید از توان موشکی چین

در سال ۲۰۰۷ ارتش چین با قدرت موشکی زمان خود توانسته بود یکی از ماهواره های در حال چرخش به دور زمین را در یک آزمون موشکی مورد هدف قرار دهد و در حال حاضر با پیشرفت شگرفی که چین در این زمینه دارد توان نابودی دارایی های فضایی آمریکا را دارد.

همچنین چین در زمینه ی توسعه موشک های ضد ناو نیز پیشرفت شگرفی کرده است ژنرال با نشسته (اوبرینگ تری)در این باره نیز اعلان داشت که چین یک موشک میان برد ضد کشتی به نام DF-۲۱ را توسعه داده است که به صورت خاص ناوهای ایالات متحده را تهدید می کند.

موشک Df-۲۱ یک موشک بسیار پیشرفته است که می تواند یک تهدید بزرگ برای این کشور باشد. که تکنولوژی بالایی دارد.

اوبرینگ گفت : Wu-۱۴ یک خودروی مافوق صوت و بسیار پیشرفته است که در سال جاری با آزمونی موفقی که چین از این سیستم گرفته است نشان داده که این ماشین با سرعت بالای ۱۰ ماخ(۱۰ برابر سرعت صوت ) سفر می کند. همچینین این سیستم دارای قدرت مانور بالایی است این موشک نیز می تواند هر نوع سیستم دفاع موشکی را به چالش بکشد.

ترس کاخ سفید از توان موشکی چین

بعد از آزمونهایی که چین از سیستم های موشکی خود کرده . وزارت دفاع این کشور اعلام داشت که هر نوع تحقیق و آزمایش های برنامه ریزی در سرزمین ما طبیعی است و ما این آزمون های را در هر کشوری با اهداف خاص انجام می دهیم تا اهداف خاصی داشته باشیم .

وزارت دفاع چین گفت : در زمینه ی توسعه توان موشکی چین فعالیت ها و تحقیق و توسعه ی فراوانی را انجام داده ایم و این برای دفاع در برابر متجاوزان می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج