۲۹۳۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ناراحتی آمریکا از اعطای مدال به فرمانده سپاه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید که هنوز خبر قطعی از اعطای مدال به مرزبانان آب‌های جنوبی ایران ندارد ولی اگر چنین اقدامی انجام شده باشد «خلاف منطق و وجدان» خواهد بود.

خبرگزاری فارس: «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز خبر منتشر شده در خصوص ورود نماینده اوباما به شمال سوریه را تأیید کرد.

کربی گفت که «برت مک‌گورک آخر هفته (روز شنبه و یکشنبه) سفری ۲ روزه به شمال سوریه داشت تا روند تلاش‌ها برای تضعیف و نابودی داعش را مورد ارزیابی قرار دهد؛ در این سفر که با سالگرد عملیات کوبانی همراه بود، مک‌گورک از کوبانی هم بازدید کرد.»

در ادامه سوالات به یکپارچگی سوریه و مذاکرات صلح ژنو رسید و جان کربی، اظهارنظر جالبی داشت؛ وی گفت: «سوریه مرزهای بین‌المللی و به رسمیت‌شناخته‌شده دارد ولی ائتلاف بین‌المللی این قدرت را دارد که وارد (خاک این کشور) شود و با داعش برخورد کند.»

در انتهای نشست خبری امروز، یکی از خبرنگاران به اعطای مدال از سوی رهبر معظم انقلاب به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اشاره کرد و نظر سخنگو در خصوص این اقدام و گفته‌های دیگر مقامات آمریکایی درباره بدرفتاری با ۱۰ تفنگدار آمریکایی به هنگام سپری کردن ساعات بازداشت موقت در دست مرزبانان سپاه را خواستار شد.

کربی پاسخ داد: «ایرانی‌ها به ما اطمینان دادند که با این ملوانان سوء رفتار نمی شود؛ در خصوص فیلمی هم که با اهداف تبلیغاتی پخش شد، وزیر (جان کری) نظر خود را با صراحت گفت.»

سخنگو ادامه داد: «هنوز خبر اعطای نشان به نیروهای ایرانی تأیید نشده ولی اگر چنین شده باشد، خلاف منطق و وجدان است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلاف منطق این نیست این نشان شجاعت است کربی جون.شمایادتان رفته وقتی که ناو وینسس دوموشک به هواپیمای مسافری ایران زدید ومنهدم کردیدو..۲۹۰نفرآمارش خوب یادم نیست.. راشهیدکردیدوهمه ریختندوسط دریای خلیج فارس همین ریس جمهورشما
      نشان لیاقت وشجاعت به کاپیتان جنایت کار دادید.حالاچیشده.که ناراحت شدیدکربی جون.هرچی عوض داره گله نداره .کربی خان

    • بدون نام

      اولا وقتی عرضه ندارید خبر به این سادگی رو که عکسش همه جا هست رو تائید کنید، نمی خواد نظر بدید دوما خوب کاری کردیم به شما ربطی نداره سوما اون موقع که هواپیمای مسافربری ما رو زدید و به فرمانده ناو مدال افتخار دادید وجدان و منطقتون کجا بود؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج