۲۹۳۵۴۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حمله پاندای کونگ فو کار به دی کاپریو

قسمت انیمیشن سه‌بُعدی «پاندای کونگ‌فو‌کار» که از جمعه گذشته توسط کمپانی فاکس قرن بیستم روانه پرده سینماها شده، موفق شد در نبرد سه روز آخر هفته فیلم «از گور برگشته» را به رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین‌های گیشه امریکای شمالی براند و با فروش ۴۱ میلیون دلاری صدرنشین شود.

آی‌سینما: قسمت انیمیشن سه‌بُعدی «پاندای کونگ‌فو‌کار» که از جمعه گذشته توسط کمپانی فاکس قرن بیستم روانه پرده سینماها شده، موفق شد در نبرد سه روز آخر هفته فیلم «از گور برگشته» را به رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین‌های گیشه امریکای شمالی براند و با فروش ۴۱ میلیون دلاری صدرنشین شود. سایر فیلم‌های تازه‌ اکران‌شده شامل «پنجاه سایه آقای بلک»، «حساس‌ترین ساعات» و «جین یه تفنگ داشت» در جذب تماشاگر شکست خوردند و کم‌تر از حد انتظار فروختند.

حمله پاندای کونگ فو کار به دی کاپریو

به گزارش لس آنجلس تایمز، «پاندای کونگ‌فوکار 3» (Kung Fu Panda 3) انیمیشن جدید استودیوی «دریم ورکز» که تازه‌ترین بخش فرنچایز محبوب «پاندای کونگ‌فوکار» به شمار می‌رود، موفق شد در سه روز گذشته به فروشی 41 میلیون دلاری در سینماهای ایالات متحده و کانادا برسد. این کمدی اکشن که محصول مشترک چین و امریکاست، موفق شد 4 میلیون بالاتر از حد انتظار بفروشد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند فروش فیلم حداکثر به 35 میلیون دلار برسد.

کریس آرونسن مدیر پخش داخلی فاکس قرن بیستم در این‌باره گفته: «افتتاحیه فوق‌العاده‌ای بود. «پاندای کونگ‌فوکار» انیمیشن خیلی محبوبی است و «پو» یک کاراکتر بسیار دوست‌داشتنی. به نظرم «دریم ورکز» با زنده نگه داشتن این فرنچایز کار فوق‌العاده‌ای انجام داده.»

تعدادی از چهره‌های سرشناس صداپیشگی قسمت سوم «پاندای کونگ‌فوکار» را به عهده داشته‌اند، از جمله آنجلینا جولی، ژان-کلود فن دام، جک بلک، لوسی لیو و جکی چان.

به گزارش شرکت آمارگیری «سینما اسکور»، تماشاگران به فیلم امتیاز A داده‌اند. به علاوه، هشتاد درصد منتقدها در وبسایت «راتن تومیتوز» نقدهای مثبت درباره‌اش نوشته‌اند.

عملکرد فیلم در دیگر سینماهای سراسر دنیا به ویژه چین هم عالی بوده. کل فروش «پاندای کونگ‌فوکار 3» در این سینماهای این کشور، در حال حاضر از مرز 57 میلیون دلار عبور کرده است.

با این حال، این پایین‌ترین فروش افتتاحیه برای فرنچایز «پاندای کونگ‌فوکار» تا امروز بوده، چون در سال ۲۰۰۸ فروش افتتاحیه آن به ۶۰.۲ میلیون دلار رسید و قسمت دوم این انیمیشن محبوب در سال ۲۰۱۱ با فروش ۴۷.۷ میلیون دلاری خود، سه روز نخست افتتاحیه را پشت سر گذاشت.

«از گور برگشته» هم بعد از یک هفته صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های امریکای شمالی، به رتبه دوم سقوط کرد. در عوض، در مراسمی که جمعه شب برگزار شد، لئوناردو دی کاپریو برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر از سوی انجمن بازیگران سینما امریکا شد و در نتیجه، احتمال اسکار گرفتن بازیگر 41 ساله بیش از پیش تقویت شد. تازه‌ترین ساخته الخاندرو گونزالس ایناریتو در ششمین هفته اکران خود 12.4 میلیون دلار فروخت و از صدقه سر کسب 12 نامزدی اسکار، استقبال تماشاگران از فیلم همچنان ادامه دارد. کل فروش داخلی «از گور برگشته» تا امروز به 138.2 میلیون دلار رسیده است.

از بین فیلم‌های تازه‌ اکران‌شده، بهترین عملکرد متعلق به فیلم «حساس‌ترین ساعات» (The Finest Hours) با بازی کریس پاین بود که بالاتر از حد انتظار با استقبال روبه‌رو شد. فیلم موفق شد ۱۰.۳ میلیون دلار بفروشد و بعد از «جنگ‌های ستاره‌ای ۷» - که در هفتمین هفته اکرانش ۱۰.۸ میلیون دلار فروخت - در رتبه چهارم قرار بگیرد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند «حساس‌ترین ساعات» حداکثر ۱۰ میلیون دلار بفروشد.

در این فیلم که تولید استودیوی «دیزنی» است و با بودجه‌ای در حدود 70 میلیون دلار ساخته شده، کریس پاین نقش کاپیتان یک گارد ساخلی را بازی می‌کند که در جریان کولاک مرگباری که در سال 1952 رخ می‌دهد، در عملیات نجات شجاعانه‌ای شرکت می‌کند. واکنش منتقدها نسبت به فیلم متفاوت بوده و نقدهای نوشته‌شده در «راتن تومیتوز» نشان می‌دهد رویکرد 59 درصدشان به فیلم مثبت بوده. «سینما اسکور» هم گزارش داده تماشاگران به فیلم امتیاز A منفی داده‌اند.

فیلم کم‌بودجه «پنجاه سایه آقای بلک» (Fifty Shades of Black) در سه روز اول اکران خود زیر حد انتظار ظاهر شد و فقط ۶.۲ میلیون دلار فروخت و به این ترتیب در رتبه نهم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند این فیلم که در هجو «پنجاه سایه آقای گری» ساخته شده، بتواند فروش افتتاحیه خود را به چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار برساند.

با این حال، تماشاگران به فیلم چندان روی خوش نشان نداده‌اند. به گزارش‌ سینما اسکور، فیلم از سوی سینماروها امتیاز C دریافت کرده و از نظر منتقدهای راتن تومیتوز هم این فیلم کمدی چندان بامزه نبوده و فقط با استقبال 13 درصد از منتقدها روبه‌رو شده است.

در بین سایر فیلم‌های تازه اکران‌شده، «جین یه تفنگ داشت» با بازی ناتالی پورتمن، جوئل ادگرتن و ایون مک‌گرگور بسیار پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد؛ در حالی که پیش‌بینی شده بود فروش افتتاحیه فیلم به ۵ میلیون دلار برسد، «جین یه تفنگ داشت» با اکران در ۱۲۱۰ سالن سینما، فقط توانست ۸۰۳ هزار دلار بفروشد. منتقدها هم از این فیلم وسترن خوش‌شان نیامده و فقط ۳۳ درصد نقدهای نوشته‌شده در راتن تومیتوز مثبت بوده است.

از هفته آینده اما فیلم‌های جدیدی وارد بازی گیشه می‌شوند، از جمله «انتخاب» (The Choice) که لاینزگیت پخش‌کننده آن است و «درود بر سزار!» (Hail, Caesar!) تازه‌ترین فیلم برادران کوئن که کمپانی یونیورسال پخش آن را به عهده دارد - و ضمنا افتتاح‌کننده جشنواره فیلم برلین است - و همچنین «غرور و تعصب و زامبی‌ها» که توسط استودیوی اسکرین جمز روانه پرده سینماها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج