adexo3
۲۹۴۴۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ارتش: برنامه موشکی ایران قوی‌تر می‌شود

فرمانده کل ارتش امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در پاسخ به سوالی درباره قطعنامه‌های احتمالی سازمان ملل و شورای امنیت درباره برنامه‌های موشکی ایران، گفت: برنامه آینده موشکی ایران دقیق‌تر و قوی‌تر خواهد شد و اینها سلاح‌های بازدارنده‌ای است که هیچ تهدیدی را متوجه همسایگان و دوستان‌مان نمی‌کند، بلکه برای دشمنان است.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در پاسخ به سوالی درباره قطعنامه‌های احتمالی سازمان ملل و شورای امنیت درباره برنامه‌های موشکی ایران، گفت: قطعنامه‌ها ناقض برجام نیست مثل حرف‌های لافی است که زده می‌شود و ما ملزم به اجرای آن نیستیم و به آن توجه نمی‌کنیم.

وی افزود: برنامه آینده موشکی ایران دقیق‌تر و قوی‌تر خواهد شد و اینها سلاح‌های بازدارنده‌ای است که هیچ تهدیدی را متوجه همسایگان و دوستان‌مان نمی‌کند، بلکه برای دشمنان است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اسرائیل توان درک قدرت دفاعی و موشکی ما را ندارد و نمی‌داند که قضیه از چه قرار است، گفت: اسرائیل نابود نمی‌شود مگر با مقاومت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج