۲۹۴۵۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیست شورای ائتلاف اصولگرایان نهایی نشده

عضو هیئت موسس جبهه یکتا گفت: بنابر اظهارات آقای حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی این ائتلاف هنوز قطعی، نهایی و رسمی نشده لذا ما بنا را بر این قرار داده‌ایم که صبر کنیم تا انشاالله لیست نهایی طی روزهای آینده منتشر شود.

خبرگزاری میزان: محمد حسینی عضو هیئت موسس جبهه یکتا درباره انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان اظهارکرد: بنابر اظهارات آقای حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی این ائتلاف هنوز قطعی، نهایی و رسمی نشده لذا ما بنا را بر این قرار داده‌ایم که صبر کنیم تا انشاالله لیست نهایی طی روزهای آینده منتشر شود.

وی درباره آخرین وضعیت اصولگرایان به منظور حضور منسجم در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت اصولگرایان تا به امروز در راستای حضور در انتخابات مجلس دهم برمحوریت همگرایی قرار داشته از این رو اطمینان داریم زمینه و بستر برای ارائه یک لیست جامع و مشترک در سراسر کشور در قالب یک برنامه هماهنگ برای اصولگرایان وجود دارد تا دچار تفرقه نشده و به موفقیت‌های لازم دست پیدا کنند.

حسینی با اشاره به عملکرد ناموفق اصلاح‌طلبان در گذشته به ویژه در مجلس ششم تصریح کرد: به هر حال طبیعی است بخشی از مردم نگاه تردیدآمیز به این طیف سیاسی داشته باشند از این رو شانس اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات پیش رو بیشتر است.

عضو هیئت موسس جبهه یکتا همچنین درباره فعالیت‌های انتخاباتی طیف حامیان دولت گفت: در بحث حضور جریانات حامی دولت نیز باید به این نکته اشاره کرد که دولت در مدت طی شده در حوزه تحقق انتظارات مردم به خصوص در مسائل اقتصادی عملکرد قابل قبولی نداشته البته اخیرا قراردادهایی با اروپائیان منعقد شده که فعلا نمی‌شود به سرعت آنها را ارزیابی کرد از این رو باتوجه به این وضعیت جریانات حامی دولت در انتخابات پیش رو شانس بسیاری نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط اصولگرایان نسبت به رقبای خود بهتر است تصریح کرد: اصولگرایان نشان داده‌اند در پی خدمت به مردم هستند و در مواضع خود در ابعاد سیاست خارجی، سیاست داخلی و مسائل دیگر همواره سیاست‌های رهبری را در دستور کاری خود قرار می‌دهند از این رو به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای اصولگرایان در شرایط فعلی برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس وجود دارد.

حسینی تاکید کرد: امیدواریم با شروع تبلیغات رسمی انتخابات مجلس دهم اصولگرایان بیشتر بتوانند برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند و رقبای خود را مورد نقد و ارزیابی قرار دهند.

عضو هیئت موسس جبهه یکتا درباره زمان نهایی انتشار لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در استان تهران گفت: طبق روند از پیش تعیین شده قرار بود ۱۶ بهمن ماه لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران منتشر شود لذا باید منتظر اعلام نظر شورای ائتلاف در روزهای آتی باشیم زیرا لیست اولیه‌ای که در برخی رسانه‌های منتشر شده بحث‌هایی را در بین اصولگرایان ایجاد کرده که این روند از سوی شورای ائتلاف باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

حسینی درباره هجمه برخی از جریانات و چهره‌های سیاسی به شورای نگهبان نسبت به روند تایید صلاحیت‌ها اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند به مجلس بروند یکی از کارهای اصلی‌شان وضع قانون است یعنی خودشان باید بیش از همه پایبند به قانون باشند زیرا آنها در مجلس سوگند می‌خورند به قانون اساسی پایبند باشند از این رو درباره تایید صلاحیت‎ها نیز قانون اساسی ساز و کار انتخابات را مشخص کرده و امر نظارت را به عهده شورای نگهبان قرار داده بنابراین باید در قبال قانون و نظر شورای نگهبان تمکین کنند و نتیجه را بپذیرند.

وی تصریح کرد: بر فرض اینکه اگر کسی تصورش بر این باشد که شاید اشتباهی در روند تایید صلاحیت وی صورت گرفته است باید بداند مصالح نظام مهمتر از این است که فرد بخواهد شورای نگهبان و نظام اسلامی و سیستم انتخابات را زیر سوال ببرد از این رو باید در قبال قانون و نظر شورای نگهبان مطیع باشد و اجازه بهره‌برداری از این موضوع را به غربی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ندهد.

عضو هیئت موسس جبهه یکتا در پایان بیان کرد: طبیعی است همه باید در روند تایید صلاحیت‎ها قانون را محور قرار دهند زیرا تبعیت از قانون سبب نمی‌شود تا حوادثی مثل سال ۸۸ که به دلیل تمرد از قانون فضا کشور را ملتهب کرد ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج