۲۹۴۶۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لیست ۳۰ نفره اصولگرایان بسته شد

حزب موتلفه در قبال دریافت سه سهم از لیست ائتلاف اصولگرایان تهران، مابقی زمین را به پایداری ، ایثارگران و رهپویان واگذار کرده است.

روزنامه ایران: حزب موتلفه در قبال دریافت سه سهم از لیست ائتلاف اصولگرایان تهران،مابقی زمین را به پایداری،ایثارگران و رهپویان واگذار کرده است.

به رغم آنکه غلامعلی حداد عادل رئیس ائتلاف اصولگرایان امروز تاکید کرد که لیست نهایی اصولگرایان سه روز دیگر منتشر می شود اما منابع نزدیک به این جناح اسامی داوطلبانی که تاکنون در جلسات این ائتلاف به عنوان سهمیه حوزه تهران اصولگرایان تعیین شده اند را علنی کردند صفحه تلگرام وابسته به حزب تازه تاسیس پیشرفت و عدالت (وابسته به قالیباف) ضمن انتشار این لیست ، ناراحتی شدید خود را از این ترکیب ابراز کرد.

در حالی که محسن رضایی و محمد باقر قالیباف با ارسال نماینده خود به جلسات ائتلاف( روح الامینی و مهدی ذاکری ) ائتلاف تحت رهبری حداد عادل را یاری کردند اما حتی یک نفر نیز از لیست تهران به آنها تعلق نگرفته است فقط در لیست ذخیره ها(بعد از عدد ۳۰) نام حسین مظفر از افراد نزدیک به قالیباف آمده است

ترکیب لیست حاضر نشان می دهد که سهم لیست تهران بین سه ضلع تقسیم شده وحزب موتلفه در این مذاکرات در قبال دریافت سه سهم ، مابقی زمین را به پایداری و جمعیت ایثارگران و رهپویان (که این بار با عنوان تحول خواه آمده اند) واگذار نموده است.

جالب است که دو تشکیلات معتبر روحانی یعنی جامعه روحانیت و جامعه مدرسین فقط شش درصد سهم دارند در حالی که تشکیلات منتسب به آیت الله مصباح ٤٦ درصد.

این نوع توزیع سهم کاندیداتوری امروز با واکنش رسانه هاو ارگانهای اصولگرا مواجه شد تا جایی که برخی از سایت ها نزدیک به جامعه روحانیت نسبت به حضور افراد تندروها هشدار دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج