جاباما
۲۹۴۹۰۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

اوپل موکا، کراس اوور آلمانی‌ها که چند صباحی است مهمان کشور عزیزمان هم شده، دیروز مدل جدید آن توسط شرکت سازنده با پسوند جدید X معرفی شد که قرار است به صورت رسمی و زنده در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ از آن پرده برداری شده و به نمایش عموم درآید.

وب‌سایت خودرو بانک: اوپل موکا، کراس اوور آلمانی‌ها که چند صباحی است مهمان کشور عزیزمان هم شده، دیروز مدل جدید آن توسط شرکت سازنده با پسوند جدید X معرفی شد که قرار است به صورت رسمی و زنده در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ از آن پرده برداری شده و به نمایش عموم درآید.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

براساس گفته‌های شرکت سازنده، مدل جدید اوپل موکا بدون تغییرات کلی و ورود به نسل جدید، تنها فیس لیفتی از مدل قبلی اوپل موکا است که پسوند X آن هم تنها کلمه‌ای برای تفکیک مدل معمول با نسخه فیس لیفت بوده و بیانگر هیچگونه مدل جدید و یا خاص از اوپل موکا نخواهد بود. همانطور که می‌بینید، بیشترین تغییرات ممکن بر روی طراحی این خودرو صورت گرفته است تا تمامی انتقادهای بجای وارده بر این خودرو را تبدیل به تحکیم و تاییدیه کند.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

همانطور که می‌بینید، در طراحی این خودرو تغییرات بسیار زیادی اعمال شده است، پیش از این چراغ‌های ساده و بزرگ، جلوپنجره کوچک و بدفرم و در ادامه هم مجموعه سپری ساده با مه شکن‌های گردی شکل بر روی خود، انتقادهای زیادی را چه در خارج و چه در مخاطبان داخلی به همراه داشت، ولی حالا طراحان اوپل از چراغ‌هایی روشنایی کوچک‌تر، اما تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و با پس زمینه‌ای مشکی رنگ استفاده کرده‌اند تا جذابیت را به چهره این خودرو بیاورند، جلوپنجره هم در این خودرو کوچک‌تر و محدود‌تر از قبل شده، ولی حاشیه‌های کرومی اطراف آن و زنبوری مشبک داخل آن، زیبایی خاص و یک هماهنگی خوب را میان دیگر اجزا به نمایش گذاشته است. مجموعه سپر هم در این مدل بسیار زیباتر و خوش فرم‌تر شده و مه شکن‌های آن هم به صورت تقریبا مستطیل شکل، در دو طرف سپر نصب شده‌اند.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

در طراحی عقبی خودرو هم شاهد تغییراتی در مجموعه سپر و چراغ‌های خطر و الگوهای طراحی داخلی آن هستیم، ولی به نسبت طراحی جلویی خودرو متحمل تغییرات کمتری شده و همچنان طراحی اصلی خود را حفظ کرده است. ولی در عوض اوپل موکای فیس لیفت یا همان اوپل موکا X به دوربین‌هایی بهتر با وضوح بالاتر و قدرت پردازش تصویر بهتر و همچنین سیستم‌هایی نظیر هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از جاده و همچنین سیستم نظارت بر فاصله مناسب مجهز شده است.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

در داخل کابین هم به غیر از غربیلک فرمان، می‌توان گفت که تقریبا تمامی قسمت‌های خودرو بروزرسانی شده است که نمونه‌ای از این تغییرات را در مجموعه داشبورد کاملا جدید، کنسول مرکزی مدرنیته سازی شده، انتقال صفحه نمایشگر لمسی کنسول ابزار از بالای داشبورد به میان دو خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع اتاق و در آخر صفحه کیلومتر کاملا جدید و پیشرفته این خودرو مشاهده کرد.

در زیر کاپوت این اوپل هم از پیشرانه‌ای ۱.۴ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد شد که برگرفته از اوپل آسترای هاچ بک بوده و با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک خود می‌تواند حداکثر قدرتی ۱۵۲ اسب بخاری تولید کند. در کنار این پیشرانه، موتوری ۱.۶ لیتری توربودیزل هم ارائه شده که با دو قدرت خروجی ۱۱۰ اسب بخاری و ۱۳۶ اسب بخاری ارائه می‌شود که با پرداخت پول بیشتر می‌توان بر روی خودروی خود نصب کرد.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

در آخر هم دوباره یادآور می‌شویم که این خودرو قرار است به صورت رسمی در اوایل ماه مارس ۲۰۱۶ یعنی دقیقا ۱ ماه دیگر در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ در معرض دید عموم قرار گیرد و برنامه ریزی فروش آن هم پس از معرفی و نمایش رسمی در این نمایشگاه اعلام می‌شود.

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا

تصاویری از نسل جدید اوپل موکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ykmin

      عالی عالی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج