۲۹۵۸۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا شبکه خبر سخنان روحانی را قطع کرد؟

در پی قطع سخنرانی رییس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام در شبکه خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: در پی قطع سخنرانی رییس جمهور در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام در شبکه خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

دکتر داود نعمتی انارکی درباره‌ی قطع سخنرانی امروز رییس جمهور در تلویزیون، خاطرنشان کرد: شبکه خبر متناسب با کنداکتور و ساعت پخش اخبار، برخی مراسم، سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های خبری را زنده پخش می‌کند. امروز هم صحبت‌های دکتر روحانی، رییس‌جمهور محترم در جریان مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای همزمان با پخش خبر ساعت ۱۰ بوده است. بر این اساس شبکه خبر ۱۵ دقیقه از بخش خبری ۲۵ دقیقه‌ای خود را به پخش زنده صحبت‌های رییس جمهور محترم اختصاص داده است که به ندرت اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: سازمان صداوسیما در بسیاری از برنامه‌ها و بخش‌های خبری سخنرانی‌های دکتر روحانی را به صورت زنده پوشش می‌دهد و اگر بخواهیم بین پخش زنده سخنرانی‌های روسای قوا مقایسه‌ای داشته باشیم، سهم دولت به مراتب بیشتر است. این امر نشان‌دهنده‌ی آن است که شبکه خبر بسیار خوب و عالی برنامه‌های رییس جمهور را پوشش می‌دهد و پخش می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تصریح کرد: این که برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند تقابلی بین رسانه و دولت ایجاد کنند هدفشان تنها تخریب سازمان صداوسیماست و به صراحت اعلام می‌کنیم که ما در موضوعات مختلف تلاش می‌کنیم به وظیفه اطلاع‌رسانی خودمان بپردازیم.

داود نعمتی انارکی در پایان یادآور شد:‌ فراموش نکنیم که در مرحله‌ی انتخابات هستیم و دوستان باید نسبت به پخش سخنرانی نامزدهای انتخابات مراعات داشته باشند و دکتر روحانی نیز نامزد خبرگان هستند؛ بنابراین اگر در برنامه‌هایی که به نوعی حزبی محسوب می‌شوند، سخنرانی دارند نباید انتظار داشت که تمام سخنرانی ایشان به طور کامل پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      به اين ميگن آسمون ريسمون
      فك كنم بين سران قوا يك تفاوتهاي باشه، ايشون شخص دوم مملكت هستند. تقابل صدا و سيما با دولت و ملت كه خيلي واضحه نياز نداره كسي بگه

      پاسخ ها

      • رامیانی

        واقعا این جور حرف زدن از سر دشمنی، مگر می شود که یک شبکه را به رئیس دولت اختصاص بدهند؟

    • علی

      حق با رسانه میلی است

    • بدون نام

      صدا وسيما متعلق به دولت وملت نيست
      درود بر روحاني

    • رامیانی

      سلام بر ایرانیان، مشکل چپی ها این است که صدا و سیما دست آنها نیست، اگر دست آنها بود، معلوم می شد که سر دیگران چه می آوردند. آنها می خواهند عقده خالی کنند، سر هر موردی بهانه گیری می کنند. نکته مهم تر این است که ملی بودن رسانه را آقایان درک نمی کنند!

    • بیات

      شبکه میلی را مردم میشناسند ودیگر اهمیت به این نوع توضیحات هم نمیدهند

    • یوسف

      این چه منطقی است رئیس جمهور مملکت شخص دوم مملکت است ومردم رای دادن به ایشان را نیازمند سخنرانی وتبلیغات نمیدانند .تبلیغات برای معرفی کاندیدا است کیست که ها حالا رئیس جمهور مملکت را نشناخته که سیما بخواهد این معرفی را انجام دهد؟

    • سعید

      همه به خوبی عملکرد رسانه میلی را در دولت قبل و دولت الان میدانند .وای بر حال ملتی که اخبار صحیح مربوط به مملکت خود را از رسانه های خارجی به دست بیارند.متاسفانه مهمترین مشوق مردم در گرایش به ماهواره عملکرد صدا و سیما است.

    • بدون نام

      ببینید.مسولین.ما.کجا.هستند2016.هستیم.خدا.عاقبتمنان.خیر.کن.انهم.در.صدا.سیما

    • بدون نام

      از رسانه میلی فراتر از این انتظار نمیره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخاطبان خاص خودشن را دارند

    • شهلا

      قانون برای همه یکسان است

      روحانی اکثر حرفهایش تبلیغ اونهایی است که می خواهد به مجلس راه یابند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج