۲۹۶۲۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حمایت جامعه مدرسین از لاریجانی در قم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای دهمین دوره انتخابات مجلس از نامزدی لاریجانی، بنایی و آشتیانی در حوزه انتخابیه شهر قم حمایت خواهد کرد.

خبرآنلاینٰٰٰٰٰ: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای دهمین دوره انتخابات مجلس ازنامزدی لاریجانی، بنایی و آشتیانی در حوزه انتخابیه شهر قم حمایت خواهد کرد.

علی لاریجانی برای سومین بار است که نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او در دو انتخابات مجالس هشتم و نهم نیز مورد حمایت این تشکل روحانی و مراجع عظام تقلید در قم بود و ریاست این دو مجلس را بر عهده داشت. وی پیش از ریاست مجلسٰ رئیس سازمان صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بوده‌است.

به گزارش کانال تگرامی روزنامه ۱۹ دی،در جلسه امشب جامعه آقایان بنایی وآشتیانی نمایندگان قم در مجالس هشتم و نهم نیز به عنوان کاندیداهای جامعه با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در دوره هاي گذشته همه گروه هاي اصولگرا به احترام جامعه مدرسين از معرفي نامزد خودداري و از فهرست جامعه مدرسين حمايت كرده اند و اين دوره نيز چنين خواهد بود؛ با اين حال جبهه پايداري، تشكل نزديك به آيت الله مصباح يزدي روز گذشته ، آقایان آشتیانی، ذوالنور و امیرآبادی را به عنوان نامزدهای این تشکل در انتخابات پیش روی مجلس در شهر قم معرفی کرد.

گفتنی است در این دوره از انتخابات ۱۶۰ نفر از حوزه انتخابیه قم ثبت نام کرده بودند. احمد امیرآبادی فراهانی و ناصر سقای بی‌ریا عضو هیئت رئیسه جبهه پایداری و وحید یامین‌پور از دیر نامزدهای سرشناس اصولگرایان ثبت نام کننده در قم بودند. هادی مفتح فرزند شهید آیت الله مفتح و از اساتید دانشگاه قم و سیدعلی یثربی نماینده سابق قم در مجلس ششم و محمدرضا اسماعیلی مقدم نماینده مردم قم در دوره ششم مجلس، داوود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دولت اصلاحات، محمدرضا صحفی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دولت اصلاحات، سید جلال موسوی، نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در دوره ششم مجلس، غلامحسین نادی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و از نمایندگان ادوار مجلس، جعفر آرشید از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سابق این دانشگاه در قم و محمدرضا یزدان پناه دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قم از اصلاح طلبانی بودند که در مهلت قانونی ثبت نام، برای نامنویسی از حوزه انتخابیه قم اقدام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج