اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۷۷۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آنتونیو باندراس تغییر شغل داد

آنتونیو باندراس، بازیگری که با ایفای نقش در فیلم "نقاب زورو" به شهرت رسید مشغول گذراندن دوره طراحی لباس است تا مهارت‌های خود را در فضایی خارج از بازیگری آزمایش کند.

هنرآنلاین: آنتونیو باندراس، بازیگری که با ایفای نقش در فیلم "نقاب زورو" به شهرت رسید مشغول گذراندن دوره طراحی لباس است تا مهارت‌های خود را در فضایی خارج از بازیگری آزمایش کند.

آنتونیو باندراس تغییر شغل داد

این بازیگر مطرح که حالا به یک دانشجو تبدیل شده است می‌گوید: من اینجا چه کار می‌کنم؟ من اینجا هستم تا دانش به دست آورم. به جایی رسیده‌ام که در 92 فیلم حضور پیدا کردم. قصد ندارم این کار را متوقف کنم، بلکه فیلم‌سازی و تهیه‌کنندگی را ادامه خواهم داد. حتی قصد دارم فیلم‌های بیشتری را کارگردانی کنم، اما چیزهای دیگری در زندگی من وجود داشت که به آن‌ها علاقه‌مند بودم.

این اولین ارتباط باندارس با دنیای مد نیست. او در اوائل دهه ۹۰ میلادی همکاری با عطر Puig را آغاز کرد که در حال حاضر در ۹۳ کشور به فروش می‌رسد. او به تازگی شروع به کشف راه‌هایی کرد که برای پیشبرد این همکاری لازم است و این تفکرات او را به طراحی رساند.

باندراس می‌گوید: دنیای عطر بسیار نزدیک به مد است، در Puig ما با بسیاری از مردم ارتباط داریم که در دنیای مد هستند و برای آن‌ها عطر جزء لوازم جانبی به حساب می‌آید. تیم من متوجه شد که من دوست ندارم فقط در اطراف بگردم و به تبلیغ عطر بپردازم، بنابراین آن‌ها شروع به بررسی جنبه‌های دیگری از من کردند که عمومی نیست. آن‌ها به من این فرصت را دادند که همراه با لباس‌ها و مدل‌ها به استودیو بروم. من در دو نمایشگاه شرکت کردم و بیشتر و بیشتر به اهمیت آنچه می‌پوشیم، رنگ آن و اهمیت اشکال برای ارسال یک پیام، پی بردم.



این بازیگر افزود: سال گذشته در زندگی شخصی من تغییری به وجود آمد و من تصمیم گرفتم قدم‌هایی به جلو بردارم. به ذهنم رسید شرکت طراحی آنتونیو باندراس را راه‌اندازی کنم که شامل عطری که ۱۹ سال است تولید می‌کنم نیز باشد، اما ناگهان به دنیای عینک هم وارد شدم.

در حالی که باندراس امیدوار است با کار روی لباس‌های مردانه، روش‌های جدیدی برای رشد مجموعه خود یاد بگیرد، با این حال چیزی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین نقش‌های او در هالیوود را با مطالعات او پیوند می‌دهد.

باندراس می‌گوید: من یک لباس را دوست دارم که مدت‌ها پیش در میان لباس‌های مردانه آن را از دست دادم و حالا می‌خواهم با آن تجربه کنم: شنل.... شنل در فصل زمستان، در مکان‌های مختلف ... من فکر می‌کنم شنل دارای امکانات باورنکردنی است. شنل‌ها بسیار راحت هستند، به ویژه که امروزه در هر مکانی دستگاه گرم‌کننده وجود دارد و مانند زمان‌های گذشته نیست که فضای داخل هم مانند بیرون سرد باشد و مردم مجبور بودند چندلایه لباس بپوشند. حالا در زمستان، شما می‌توانید فقط یک شنل دور خود بپیچید و این کار بسیار آسان است. شما می‌توانید شنل را با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف آزمایش کنید و کارهای زیادی انجام دهید. این یک راه کاملاً منطقی است، برآمده از زورو!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج