adexo3
۲۹۸۲۲۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

جهانگیری: به خاطر زنجانی شرمنده باشید

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند، افزود: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند.

پایگاه خبری انتخاب: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تفاوت این دولت با دولت‌های گذشته در پیگیری سیاست‌های کلی این است که به محض ابلاغ سیاست‌های کلی موارد مربوط به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌شود و به طور جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش «انتخاب»، اسحاق جهانگیری در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز گفت: در دولت گذشته مصوبه‌ای مبنی بر فروش یک میلیون و ۶۷۰ هزار متر مربع از پارک پردیسان مطرح شده بود. دولت یازدهم در اولین اقدامات خود لغو مصوبه فروش پارک پردیسان را تصویب کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز تاسف از اینکه برخی گفته‌اند دولت در انعکاس یکی از شاخص‌های اقتصادی در سه ماهه گذشته تعلل داشته و باید از این بابت شرمنده باشد، تصریح کرد: البته تذکر لازم است و ما به دنبال شفافیت هستیم تا آمار مورد نیاز مردم را در اختیاراشان قرار دهیم اما کسانی که این تعابیر را به کار می‌برند خودشان باید شرمند اقداماتی باشند که کشور را به دست ویرانی می‌سپارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری که نفت از ۱۰۰ دلار به ۲۵ دلار کاهش یافت کشورهای منطقه با پولی که در سال‌های گذشته از نفت ۱۰۰ دلاری ذخیره کرده بودند کشورشان را اداره کردند اما باز هم با شوک‌های اقتصادی روبه‌رو شدند و قیمت ارزشان تا ۷۰ درصد جابه‌جا شد. اما آقایان در کشور ما کل پول نفت را بردند و خرج کردند و بدهی‌های سنگین به بار آوردند و یک دولت بدهکار به جا گذاشتند که در برخی آمارها گفته می‌شود ۳۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

جهانگیری افزود: کسانی باید شرمنده باشند که ۲۲ میلیارد دلار پول مملکت را به بهانه تعادل قیمت ارز در دوبی و استانبول با قیمت پایین به خارجی‌ها فروختند و کسانی باید شرمنده باشند که ۱۷ هزار میلیارد تومان را ظرف یک ماه نیم بدون مجوز از منابع بانک مرکزی برداشت کرده‌اند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند، افزود: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      نه فقط شرمنده کاش پاسخگو هم می بودند.

    • ایرانی

      دمش گرم ،‌خوب گفته ، دلم خنک شد...

    • هموطن

      آقای جهانگیری آنهایی که میگوییدنه تنها شرمنده
      نیستند بلکه آنقدررویشان زیاداست که طلبکارهم هستند.

    • بدون نام

      وقتی نتیجه دادگاه زنجانی مشخص شد میبینید که چه کسانی شرمنده میشوند .
      تنها کسانی که شرمنده هستند و خواهد بود ما مردم بدبختیم .
      زنجانی ها میایند و میخورندو به راحتی میروند و ما میمانیم و بدبختیهایی که صدقه سر دزدی های میلیارد دلاری از بیت المال سرمان میاید

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد تحویل بگیر آمارهای اسحق جهانگیری را چه بلایی سر مملکت آوردی ؟زمان تو که حق گفتن نداشتیم الآن هم چه سود آب رفته به جوی باز نمیگرده لابد میگی آمارهای این آقا غلطه و آمارهای من درسته

    • کاربر

      با افزایش مالیات و گران کردن جریمه ها و عوارض خروج از کشور و باطل کردن تمبر در دفتر خانه ها و گران کردن اب و برق و گاز این پولها دوباره در میاد و جبران مافات میشود و دولت راهش را خب بلد است اما به واسطه این کارها سفره مردم هر روز کوچکتر و بچه ها با شکم خالی میخوابند و کارتن خواب تو خیابان اضافه میشود اینها چطور جبران میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج