۲۹۸۲۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مروری بر حاشیه های این هفته تلویزیون

در برنامه های چند شب گذشته تلویزیون، مسابقه های فوتبالی که روی آنتن رفتند حواشی و اتفاقات جالب توجه دیگری نسبت به دیگر ساخته های شبکه های مختلف سیما داشتند.

روزنامه سینما: در برنامه های چند شب گذشته تلویزیون، مسابقه های فوتبالی که روی آنتن رفتند حواشی و اتفاقات جالب توجه دیگری نسبت به دیگر ساخته های شبکه های مختلف سیما داشتند.

وقتی سرهنگ خاموش نمی شود!

علیرضا علیفر، وظیفه گزارش مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و نفت تهران را بر عهده داشت، کسی که در چند سال اخیر اگر نگوییم بیشتر، هم اندازه جواد خیابانی حاشیه ساز بوده و معمولا هر مسابقه ای را که گزارش می کرده بلافاصله در فضای مجازی گاف ها و اشتباهاتش سر زبان ها می افتاده. سرهنگ علیفر آخرین باری که پشت میکروفن قرار گرفت هم باز حاشیه ساز شد. او در دقایق ابتدایی مسابقه، صحنه ای که استقلال دروازه نفت را باز کرد، چند بار فریادهای بلندی سر داد و فریاد زد که آبی های پایتخت بازی را به تساوی کشانده اند، اما در همان صحنه اول کمک داور مشخص بود که پرچمش را به نشانه آفساید بالا آورده و مهاجمان استقلالی هم وقتی کمک داور را دیدند خوشحالی نکردند، اما با این وجود آقای علیفر به این مسائل توجهی نکرد و سرش با داد و بیدادهای مخصوص خودش گرم بود. البته او بعد از چند ثانیه فهمید که اشتباه کرده و جبرانش کرد.

مروری بر حاشیه های این هفته تلویزیون

شروع نامحسوس

قسمت اول سریال جدید شبکه دوم سیما که جایگزین سریال کیمیا هم هست از شنبه شب روی آنتن رفتنش هم حرف و حدیث هایی داشت و حالا به کنداکتور تلویزیون رسیده است. قسمت اول این مینی سریال هم خالی از حرف و حدیث نبود، مخصوصا بخش های مربوط به بهاره رهنما که اولین بازیگر این سریال بود. نکته جالب کاراکتر رهنما شوخی با اعتراض های عجیب و غریب مردم در فضای مجازی با سلبریتی ها بود. ماجرا زمانی جالب شد که بهاره رهنما در رابطه با یک خواننده که تازه درگذشته اظهارنظری می کند و طرفدارانش در فضای مجازی به صفحه رهنما حمله می کنند و او را تهدید می کنند که برنامه های سخنرانی اش را به هم می ریزند. این شوخی جالب که ما به ازای خارجی هم داشت، نکته جالبی بود که البته با بازی اغراق شده بازیگران مقداری از نمک آن کم کرده بود، اما در کل بد از آب درنیامده بود.

مروری بر حاشیه های این هفته تلویزیون

بازگشت آقاجواد

جواد خیابانی که به دلیل نام نویسی اش در انتخابات مجلس از دنیای گزارشگری دور شده بود، شنبه شب با یک گزارش مهم که مربوط به بازی دو تیم یوونتوس و ناپولی از سری مسابقات سری آ ایتالیا بود به آغوش فوتبال و فوتبال دوستان بازگشت. خیابانی در چند ماه گذشته منتظر تایید صلاحیتش برای ورود به بهارستان بود و به همین خاطر پشت میکروفن گزارش بازی های فوتبال قرار نمی گرفت، اما زمانی که مشخص شد قرار نیست فعلا نماینده مجلس شود به تلویزیون برگشت و در اولین گام برای یوونتوسی ها خوش شانس بود. البته این بار بیش تر از این که اشتباهات و الفاظ خاص خیابانی در حین گزارش در فضای مجازی منتشر شد، نفس حضور او و گزارش کردن یک مسابقه زنده خیلی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و اکثر علاقه مندان به فوتبال از بازگشت آقاجواد به دنیای فوتبال استقبال کردند، بالاخره بازی هایی که او گزارش می کرد اکثرا ماندگار می شدند و بعد از خود بازی هم ادامه داشتند!

مروری بر حاشیه های این هفته تلویزیون

ویژه برنامه های تکراری

«بهار امید» نام برنامه ای است که سیدجواد هاشمی در ایام دهه فجر روی آنتن شبکه یک داشت. برنامه ای که کلیت آن چیزی شبیه به دیگر برنامه های تلویزیون بود که در طول این سال ها از شبکه های مختلف سیما پخش می شده است. طبق معمول این جور برنامه ها بازیگران و چهره های مختلف روی استیج کنار مجری قرار می گیرند و راجع به بازی های مختلف شان در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی گپ می زنند. مهمان اول این برنامه در شنبه شب، عبدالرضا اکبری بود، کسی که شوخی های ریز و درشتی با سیدجواد هاشمی کرد و دونفری سعی در این داشتند که این شو تلویزیونی را جذاب و مخاطب پسند بکنند که البته خیلی هم موفق نبودند. مسلما ساخت برنامه های ویژه در ایام دهه فجر کار پسندیده ای است اما اگر برای این برنامه ها فکرشده عمل نشود، اثری می شود که چنگی به دل نمی زند.

مروری بر حاشیه های این هفته تلویزیون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج