adexo3
۲۹۸۳۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نظر ذاکر اهل بیت در مورد «سیانور»

عبدالرضا هلالی، ذاکر اهل بیت در مورد فیلم سیانور گفت: به نظرم این اثر جزو آثارى است در جشنواره، که نمایندگى جریان «جوانان مؤمن و انقلابى» به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب را برعهده داشت و این خود تبریکى ویژه دارد.

عبدالرضا هلالی: «سیانور» نماینده جوانان مومن انقلابی در جشنواره فیلم فجر بود

خبرگزاری فارس: عبدالرضا هلالی، در صفحه شخصی خود در مورد فیلم "سیانور" ساخته بهروز شعیبی چنین نوشت:

با سلام

ضمن احترام...

در آخرین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد موفق شدم فیلم سینمایى "سیانور" رو به تماشا بنشینم. پرداختن به موضوع و حادثه اى مهم از تاریخ انقلاب اسلامى که مورد غفلت واقع شده بود.

تاریخ انقلابى که قطع الیقین نسل جوان ما دوست دارد راجع به آن بداند؛قصه خوب و روان همراه با یک ساخت خوب سینمایى و بازى باورپذیر تیم بازیگری... بایستى تبریک بگم به برادر عزیزم سید محمود رضوى بخاطرِ:

-اول: جسارت در پرداختن به چنین موضوعاتی و پذیرش ریسک کارى که سالخورده هاى این حوزه تا به حال به هر علتى به آن نپرداخته اند.

_دوم: تشکیل یک تیم جوان به کارگردانى بهروز شعیبى خوش ذوق و دغدغه مند که فراز هاى مهم دهه پنجاه را به تصویر کشیده. این جوانى مایه مباهات است آنهم در رابطه با موضوعى که سالها از آن فاصله گرفته ایم.

_سوم:به نظرم این اثر جزو آثارى است در جشنواره، که نمایندگى جریان "جوانان مؤمن و انقلابى" را به تعبیر "رهبر فرزانه انقلاب" برعهده داشت و این خود تبریکى ویژه دارد.

نکته اى هم با رفقاى هیئتى دارم، وظیفه ما علاوه بر تعظیم شعائر حضرت‌سیدالشهداء علیه السلام، بالا بردن بینش مان است تا نوکر و خدمتگزار فهیم و با بصیرتى باشیم.

در آخر میشه درس تاریخى از فیلم رو به هم یادآورى کنیم ؛خطر انحراف از دین براى به ظاهر، دیندارترین انسانهاى مبارز! با یک خطا و انحراف و تبدیل اون ها به انسانهایى بی دین و ملحد ...

توفیق نشد فیلم "بادیگارد" آقاى "حاتمى کیای بزرگ" و فیلم "ایستاده در غبار" آقای محمدحسین مهدویان رو ببینم، امّا از راه دور دستان مبارکشون رو مى بوسم و بهشون خدا قوّت و خسته نباشید عرض میکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج