اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۸۴۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدیدترین آمار داوطلبان انتخابات مجلس

تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن ۴۰ نفر دیگر به جمع تایید صلاحیت شدگان در آخرین مرحله رسیدگی به حدود ۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا: تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن ۴۰ نفر دیگر به جمع تایید صلاحیت شدگان در آخرین مرحله رسیدگی به حدود ۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

روز گذشته رسیدگی به اعتراضات داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافت و به گفته سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، از ۱۴۷ داوطلبی که در مرحله رسیدگی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند، تنها ۴۰ نفر توانستند صلاحیت خویش را احراز کنند.

بر این اساس، اسامی داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز-سه شنبه- از وزارت کشور در اختیار فرمانداری ها قرار خواهد گرفت و فرداـچهارشنبه- در جراید عمومی و رسانه ها برای اطلاع مردم منتشر می شود.

پنج شنبه ۲۹ بهمن ماه نیز تبلیغات انتخاباتی حدود ۲۱ نماینده برای یک کرسی آغاز می شود و در نهایت مردم، نمایندگان خود را در روز هفتم اسفندماه تعیین می کنند.

انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج