اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۸۵۱۵
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

ترکیه: روسیه «جنایتکار جنگی» است!

وزارت خارجه ترکیه در ادامه عملیات روانی علیه حملات هوایی روسیه علیه گروه‌های شبه‌نظامی در سوریه، این کشور را به حمله به مدارس و بیمارستان‌های سوریه متهم کرد و آن را مصداق حنایت جنگی خواند.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای در ساعات پایانی روز دوشنبه، مسکو را به ارتکاب جنایات جنگی در سوریه متهم کرد.

روزنامه تودی‌زمان، بامداد سه‌شنبه گزارش داد ترکیه با متهم کردن روسیه به حمله به دو مدسه، یک بیمارستان و یک درمانگاه متعلق به سازمان پزشکان بدون‌مرز در روز دوشنبه، کشته شدن ده‌ها نفر در این عملیات را مصداق جنایت جنگی توصیف کرده است.

در حالی که آنکارا روسیه را متهم این حملات معرفی می‌کند، «ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه گفته ائتلاف تحت رهبری آمریکا مقصر حمله به اماکن یاد شده است.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه خود هشدار داده در صورتی که روسیه «فوراً» حملات خود را متوقف نکند، تبعاتی جدی در انتظار خواهد بود.

کشورهای غربی و برخی متحدان آنها در منطقه مانند ترکیه و عربستان، بعد از موفقیت‌های میدانی ارتش سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی هجمه‌های هماهنگی را علیه حملات هوایی روسیه آغاز کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در حالی که آنکارا روسیه را متهم این حملات معرفی می‌کند، «ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه گفته ائتلاف تحت رهبری آمریکا مقصر حمله به اماکن یاد شده است! کلا دنیا الان شیر تو شیر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج