اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۸۷۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نحوه تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی

مقیمی با اعلام اینکه با تخلف انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد افزود : بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی موضوع بررسی تبلیغات در فضای مجازی به وزارت کشور محول شد و قرار است دستور العمل لازم در این زمینه ظرف امروز و فردا تهیه و با امضای وزیر کشور به سراسر کشور ابلاغ شود .

خبرگزاری میزان: محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در گفتگویی با اعلام اینکه تبلیغات قانونی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود و یک هفته ادامه خواهد داشت اظهار داشت : تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف محسوب می شود و گزارش های دریافتی حاکی از رعایت اخلاق مداری و قانون در سراسر کشور و تخلفات حداقلی است .

معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه با تخلف انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد افزود : بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی موضوع بررسی تبلیغات در فضای مجازی به وزارت کشور محول شد و قرار است دستور العمل لازم در این زمینه ظرف امروز و فردا تهیه و با امضای وزیر کشور به سراسر کشور ابلاغ شود .

مقیمی درباره تبلیغات گروه های سیاسی پیش از زمان رسمی تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت : اینگونه تبلیغات بدون ذکر نام نامزدهای مورد حمایت گروه های سیاسی صرفاً با هدف دعوت مردم برای شرکت در انتخابات صورت می گیرد و به ایجاد فضای شور انتخاباتی در جامعه کمک خواهد کرد و منع قانونی ندارد .

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان مردم را به حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند در همان ساعات اولیه شروع رأی گیری دعوت کرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج