اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۸۹۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لیست انتخاباتی «۱+۵» در راه است

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم از انتشار قریب الوقوع لیست "۱+۵" در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبر داد.

خبرآنلاین: یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم از انتشار قریب الوقوع لیست "۱+۵" در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبر داد.

محمد خوشچهره که نامش در لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری قرار گرفته است روز گذشته از ارائه لیست دیگری موسوم به لیست ۱+۵ خبر داد و خاطرنشان کرد: اسامی افراد حاضر در این لیست به زودی و همزمان با شروع قانونی تبلیغات انتخابات مجلس اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به درک صحیح از محیط ملی و فراملی و به استناد مطالبات مردم و نظام، ضرورت حضور افرادی که در راستای مصالح و منافع ملی تاثیر گذار باشند و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها بويژه در تنقیح قوانین داشته باشند و همچنین با توجه به کاستی هایی که در نوع انتخاب و معیارهای حاکم بر لیست های اصلی شاهد بودیم، ارائه لیستی تکمیلی که پاسخ گوی نیاز مردم در انتخابات آتی باشد را ضروری دیدیم. از این رو لیستی تحت عنوان ۱+۵ با حضور نامزدهایی کارآمد به منظور کمک به لیست های ارائه شده، انتخاب و به زودی اعلام خواهد شد.

این نماینده مجلس هفتم اظهار کرد: ۱+۵ ترکیبی با محوریت افراد خوشنام، توانمند، دلسوز، مردمی و دارای تخصص اقتصادی است که آزمون خود را در مقاطع مختلف در سلامت، پاکدستی، ضد فساد بودن، شجاعت، دلسوزی، علاقه مندي به پیشرفت کشور، آشنایی با درد مردم و داشتن درک مناسب از مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات اجتماعی مردم پس داده اند.
وی گفت:برای جلوگیری از تبلیغ، گمانه زنی ها و تخریب، اسامی افراد حاضر در این لیست در مهلت قانونی مجاز برای تبلیغات انتخاباتی مجلس اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج