اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۱۱۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

عکس سلفی روی پل دردسرساز شد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گفت: تصور این‎که خانمی جوان قصد خودکشی و پرتاب خود از روی پل را دارد، آتش‎نشانان را از ایستگاه‎های عملیاتی خارج کرد.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گفت: تصور این‎که خانمی جوان قصد خودکشی و پرتاب خود از روی پل را دارد، آتش‎نشانان را از ایستگاه‎های عملیاتی خارج کرد.

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ امروز (سه‎شنبه) طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام شد خانمی حدودا ۲۲ ساله با عبور از نرده‎های پل پنجم اهواز قصد خودکشی دارد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‎نشانی بدون فوت وقت تیم امداد و نجات را باتمامی تجهیزات از چندین ایستگاه نزدیک به محل حادثه و همچنین دو تیم امداد و نجات آبی را شامل غواص و تجهیزات نجات رودخانه،به سمت پل پنجم اعزام کرد.

حق‌شناس افزود: آتش‎نشانان بلافاصله بعد از حضور در محل گزارش‎شده با رعایت استانداردهای ایمنی و جلوگیری از ایجاد هرگونه استرس و اضطراب در دختر جوان، به او نزدیک شدند. اما قبل از هرگونه اقدام عملیاتی، متوجه شدند وی به منظور تهیه عکس سلفی و بدون در نظر گرفتن احتمال خطر سقوط در رودخانه متاسفانه با بی‌‎توجهی از نرده‎های محافظ پل عبور کرده و اقدام به گرفتن عکس و فیلم سلفی با گوشی همراه خود کرده است.

وی گفت: آتش‎نشانان پس از انتقال و دور ساختن این خانم از منطقه خطر، با حضور خانواده وی و پلیس ۱۱۰ و پس از کسب اطمینان از عادی بودن شرایط، محل را به سمت ایستگاه‎های عملیاتی خود ترک کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ. ملت خل شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج