۲۹۹۱۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری در بازار

مالکان و سازنده‌های واحدهای ۱۰۰ متری، در آستانه شروع آخرین ماه سال، عرضه واحدهای خود به بازار فروش مسکن را افزایش دادند.

روزنامه دنیای اقتصاد: مالکان و سازنده‌های واحدهای ۱۰۰ متری، در آستانه شروع آخرین ماه سال، عرضه واحدهای خود به بازار فروش مسکن را افزایش دادند.

اغلب این سازندگان و مالکان واحدهای نوساز ۱۰۰ مترمربعی با این عقیده که هم‌اکنون اکثر متقاضیان حاضر در بازار مسکن به دنبال تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود هستند و سطح تقاضا برای واحدهای بزرگ‌تر از متراژ مصرفی را تا ۱۰۰ مترمربع افزایش داده‌اند، هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از این واحدها را به بازار فروش مسکن عرضه کرده‌اند.

این مالکان و سازنده‌ها البته برای تسریع در فروش واحدهای خود در بازار شب عید مسکن سعی کرده‌اند تا حد ممکن قیمت‌ها را تعدیل کنند. همچنین اغلب آنها با استفاده از الفاظی مانند اکازیون، موقعیت تکرار نشدنی، زیر قیمت، فروش فوری و... به همراه تبلیغاتی که درباره امکانات آپارتمان‌های خود در متن آگهی‌ها آورده‌اند تلاش کرده‌اند موقعیت و شرایط فروش آپارتمان خود را برای متقاضیان واحدهای ۱۰۰ متری جذاب‌تر جلوه دهند.

به‌عنوان مثال، مالکی در خیابان دروس در آگهی فروش آپارتمان ۱۰۰ متری خود اعلام کرده است به علت نیاز مالی قیمت هر مترمربع از این واحد را تا ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کاهش داده است. این مالک عنوان کرده که فقط یک هفته این آپارتمان را با چنین قیمتی به بازار مسکن عرضه خواهد کرد و در صورتی که آپارتمان طی یک هفته فروش نرود تخفیف در نظر گرفته شده منتفی می‌شود.

هرچند اغلب آگهی‌های موجود در بازار فروش آپارتمان‌های ۱۰۰ متری اغلب مربوط به مناطق واقع در نیمه شمالی، شمال غربی و شمال شرقی پایتخت است اما این روزها تقریبا در تمام مناطق شهر تهران می‌توان فایل‌های فروش واحدهای ۱۰۰ متری با شرایط ویژه را جست‌و‌جو کرد.

قیمت آپارتمان های 100 متری در بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج