اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۵۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حملات شدید ترکیه به مواضع کردهای سوریه

در پی انفجار اخیر در شهر آنکارا، ارتش ترکیه مواضع کردها در سوریه را گلوله باران کرد که گفته می‌شود شدیدترین حملات از سوی ترکیه به مواضع کردها تاکنون بوده است.

خبرگزاری ایسنا: در پی انفجار اخیر در شهر آنکارا، ارتش ترکیه مواضع کردها در سوریه را گلوله باران کرد که گفته می‌شود شدیدترین حملات از سوی ترکیه به مواضع کردها تاکنون بوده است.

آنگونه که منابع محلی در سوریه می‌گویند حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع کردها تنها شامل نقاطی که اخیرا ائتلاف تحت رهبری کردها آن را از تصرف مخالفان خارج کرده، نمی‌شود بلکه مناطقی مانند شهر عفرین که از آغاز درگیری‌ها در اختیار کردها قرار داشته نیز در معرض حملات توپخانه‌ای ترکیه قرار گرفت.

بنابر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه، حملات توپخانه‌ای ترکیه به شدت مناطق اطراف اعزاز و دیگر مناطق شمال حلب را هدف قرار داده و خسارت‌هایی را به کردها و نیروهای هم‌پیمان آنها وارد کرده است.

حملات ارتش ترکیه به کردها در پی انفجارهای اخیر در ترکیه به ویژه انفجار آنکارا که نزدیک به ۳۰ کشته به جای گذاشت، افزایش یافته است. ترکیه تلاش می‌کند که از سیطره کردها بر تمام مناطق مرزی میان سوریه و ترکیه جلوگیری کند.

مسوولان ترکیه از جمله نخست وزیر و رییس جمهور این کشور پ.ک.ک و نیروهای موسوم به یگان‌های مدافع خلق در سوریه را مسوول این انفجارها دانسته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا معلوم شد داستان انفجار چی بوده..این انفجار به دست خود ترکیه و با هدف ایجاد بهانه برای زدن نیروهای سوریه و حمایت از داعش می باشد..شک نکنید هیچ کشته ای هم در انفجار ترکیه نبوده

      پاسخ ها

      • رشید

        چه مخی داری تو !!!!
        هههههههههههه خندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج