اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۵۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش بینی قیمت سکه در روزهای آخر سال

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی معتقد است با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و روزهای پایانی سال شاهد روند افزایشی قیمت سکه در بازار خواهیم بود و این موضوع به دلیل افزایش تقاضاست.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی معتقد است با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و روزهای پایانی سال شاهد روند افزایشی قیمت سکه در بازار خواهیم بود و این موضوع به دلیل افزایش تقاضاست.

عبادالله محمدولی اظهار کرد: همه ساله با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز شاهد افزایش تقاضا برای خرید سکه هستیم و طبیعی است به دنبال افزایش تقاضا، افزایش قیمت نیز خواهیم داشت.

وی افزود: با آغاز سال جدید این روند تغییر کرده و دوباره بازار به حالت عادی برمی‌گردد.

محمدولی در عین حال بیان کرد: میزان تقاضا در ربع سکه و یا نیم سکه نسبت به سکه تمام بیشتر است چون در مراسم‌ها و یا جشن‌هایی که در این ایام توسط برخی سازمان‌ها و یا ارگان‌ها برگزار می‌شود این نوع سکه‌ها بیشتر خریداری می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی همچنین اظهار کرد: به اعتقاد بنده قیمت طلا با توجه به تصمیمات بانک مرکزی در تک نرخی شدن ارز روندی با ثبات خواهد داشت و این موضوع به نوعی کمک می‌کند که مصرف‌کنندگان با خیالی راحت وارد بازار طلا شده و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج