۲۹۹۹۶۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

عارف: بیکار نیستم از BBC اعلام برائت کنم

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: از کِی حرف‌های بی بی سی برای ما مستند بوده است؟

تسنیم نوشت: رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: از کِی حرف‌های بی بی سی برای ما مستند بوده است؟

محمدرضا عارف در پاسخ به این سئوال که چرا بی بی سی از اصلاح طلبان حمایت می‌کند، تصریح کرد: آنها حرف خودشان را می‌زنند.

عارف در پاسخ به این سئوال که چرا رسانه‌های بیگانه درباره اصولگرایان از این حرف‌ها نمی‌زنند، گفت: آنها برای ایجاد فتنه و تفرقه این کار را می‌کنند؛ برای اینکه چهره‌های مومن، انقلابی و همیشه در صحنه را زیر سئوال ببرند و حالا یک عده هم تکلیف شرعی خود می‌دانند که به این امر دامن بزنند.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: قطعا آقا درست می‌گویند. اگر دشمن بخواهد شیطنت بکند چی؟ یکی از راه‌‌های نفوذ، شیطنت‌کردن و تفرقه انداختن است. البته فرمایش رهبر انقلاب فصل الخطاب است و باید همه به آن توجه کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از رسانه‌های بیگانه و بی بی سی اعلام برائت رسمی نمی‌کنید؟ به این گفته بسنده کرد که از چه چیزی اعلام برائت کنیم؛ من ۲۴ ساعته باید از بی بی سی اعلام برائت رسمی کنم؟ بیکارم؟

عارف در پاسخ به سئوالی درباره اینکه برخی دولتی‌ها گفته‌اند اگر حتی شما رای هم بیاورید ما از لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت می‌کنیم، گفت: این مباحث برای بعد از پیروزی و ورود به مجلس است؛ زمانی که فراکسیون‌ها شکل بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      شاید هم برای تامین منافعشان به حمایت از شما دم میزنند و هم اینکه هیچ وقت آن ها را پس نمیزنید گواه ماجرا است
      سخن امام ره است که فرمودند اگر چهره ای را میخواهید بشناسید ببینید چه کسانی از آن حمایت و چه کسانی مخالف آن شخص هستند
      چون میدونم نظرم تایید نمیشه همینجا هم جا داره از زحمات دوستان فیلترینگ سایت تشکر کنم هم اینکه مطلب صبح در مورد "خواننده انقلابی و اصلاح طلب "رو حذف کردیی از سایت تشکر کنم چنین مطالبی به این حد سخیف از شما بعید

    • بدون نام

      خود بی بی سی یا شخص رئیس جمهور امریکا و وزیران خارجه میدونن که اگر حمایتی و حرفی از کسی در داخل کشور حتی مصاحبه یک خواننده غیر سیاسی بزنن چه هزینه و دردسری و تحریم اجتماعی یا سیاسی و منصبی اینجا افراد دچارش میشن پس چرا باید حامی خودش رو به دردسر بیاندازه و با چراغ خاموش حرکت نکنه؟؟؟!!
      چرا باید خیلی از اهداف خودش رو برملاء کنه یا به قول معروف بسوزونه خیلی منطقی نیست و اونها هم ادمهای تازه کار و سیاست ندیده ای نیستن و دقیقا بیشتر با هرج و مرج می تونن بهتر جلوی پیشرفت و ترقی رو بگیرن !! وگرنه با افراد به عنوان شخص نمی تونن کاری رو پیش ببرن و ابدا همچین برنامه ای ندارن!!

    • بدون نام

      بدون شک براپیروزی درانتخابات روحمایت بیگانگان حساباز بازکرده اندوگرنه به جای طفره رفتن فقط یک باردرمقابل انگلیس وضدانقلاب مردانه موضع می گرفتند.

    • بدون نام

      اقای عارف چرابرای موضع گیری شدیددرمقابل منتقدین داخلی خیلی وقت داریدولی برای برایت ازروباه پیرفرصت ندارید.بدون شک کاسه ای زیرنیم کاسه است.مردم رااینقدرساده نپندارید.لطفا.

    • احمد

      آقاي عارف ديگر حناي شما براي مردم رنگي ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج