۳۰۰۱۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علیرضا قربانی برای «برادر» می‌خواند؟

تهیه‌کننده سریال ماه رمضان شبکه دو سیما از مذاکره با علیرضا قربانی برای اجرای تیتراژ این سریال خبر داد و گفت: به احتمال ۹۹ درصد آقای قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار باشد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده سریال ماه رمضان شبکه دو سیما از مذاکره با علیرضا قربانی برای اجرای تیتراژ این سریال خبر داد و گفت: به احتمال ۹۹ درصد آقای قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار باشد.

نعمت‌الله چگینی اعلام کرد: همان‌طور که اطلاع رسانی شد سریال رمضانی «برادر» جمعه - ۳۰ بهمن ماه - در منطقه دهکده المپیک، سرچشمه با حضور بازیگران این مجموعه و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو کلید خورد و گروه در حال حاضر مشغول تصویربرداری هستند. فکر می‌کنم تا پایان ماه مبارک رمضان درگیر تصویربرداری باشیم، البته نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا زودتر کار را به پایان برسانیم ولی ما در کل چهار ماه و نیم برای اتمام این سریال زمان نیاز داریم.

وی همچنین درباره لوکیشن‌های بعدی سریال جواد افشار بیان کرد: بازار امین السلطان‌، بیمارستان، زندان اوین‌، مولوی و ... از جمله لوکیشن‌های بعدی سریال «برادر» است.

تهیه‌کننده سریال «برادر» در پایان گفت: حسن پورشیرازی‌، کامبیز دیرباز‌، پوریا پورسرخ‌، لیلا اوتادی‌، سهیلا رضوی‌، کاوه خداشناس‌، رضا توکلی‌، بیوک میرزایی‌، سیدمهرداد ضیایی ، مژگان بیات‌، قدرالله صالحی و... از بازیگران این سریال رمضانی هستند؛ ضمن اینکه قرار است چند بازیگران بنام و مشهور دیگر نیز به کار اضافه شوند که فعلا برای اطلاع رسانی زود است؛ چراکه هنوز بازی‌هایشان در این مجموعه رمضانی شروع نشده است.

«برادر» عنوان سریال رمضان شبکه دوم است که به تازگی کلید خورده است. عوامل تولید این مجموعه که به کارگردانی جواد افشار در حال ساخت است، عبارتند از: مدیر تصویر برداری: افشین احمدی‌، تصویر بردار: ابوالفضل نباتی‌، طراح صحنه: فرهاد عزیزی‌، طراح لباس‌: ونوس اباذری‌، طراح گریم‌: سیدجلال موسوی‌، برنامه‌ریز: امیر پیرحیاتی‌، دستیار اول کارگردان: داوود باقری‌، عکاس: نازلی هروی‌، منشی صحنه: داریوش اسقایی‌، مدیر تولید: ناصر هادیان فر‌، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی‌، تدوین: بابک رضاخانی‌، صداگذار: سید محمود رضا موسوی نژاد،‌آهنگ‌ساز: فردین خلعتبری

در خلاصه داستان سریال «برادر» آمده است: حاج کاظم پهلوان که حسن پورشیرازی ایفا گر این نقش است، مردی خیر و از تُجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه مسعود و دخترش مریم که روزنامه نگار پرجنب‌و‌جوشی هستند، با واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم مبارزه‌ می‌کند و این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است و دشمنان با اغفال ناصر، پسر دیگر حاج کاظم وارد تجارت سالم وی شده و همین امر منجر به وقوع ماجراهایی در داستان می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج