۳۰۰۸۰۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

یک اصولگرا: دولت به جوانان توجه نمی‌کند

مصباحی مقدم گفت: انتقادی که به دولت یازدهم وارد است این است که چرا به جوانان نقشی نداده و بیشتر دولتمردان در سنین بالا قرار دارند؛ این افراد حوصله، توانایی و نشاط بالایی ندارند و به روز هم نیستند.

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: در خصوص معیشت قوانین زیادی در دوره‌های قبلی مجلس به تصویب رسیده که اجرایی نشده است و ما در دوره بعد اجرای این قوانین را پیگیری خواهیم کرد.

محمداسماعیل کوثری کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در همایش جوانان فاطمی که عصر دوشنبه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نسل اول انقلاب کارهای بزرگی انجام دادند چرا که متوجه شدند می‌توانند کار بزرگی بکنند و اقداماتی که در دوران دفاع مقدس آغاز شد و اقدامات دیگر در زمینه موشکی و هسته‌ای نشان داد که جوانان می‌توانند با موفقیت صددرصد به نتیجه برسند؛ بنابر این آینده مملکت دست جوانان است و جوانان باید کشور را به پیش ببرند.

وی ادامه داد: اگر جوانان این موضوع را باور کنند و با نگاه مثبت و انگیزه الهی کار کنند، می‌توانند اقدامات بزرگی را انجام دهند و این حرف‌ها، شعار نیست. حتی سیاستمداران و نظامیان دنیا نیز باور کردند که متوسط سن فرماندهان دفاع مقدس که دشمن را با ذلت و خواری بیرون کردند، ۲۵ سال بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در ادامه این نشست با بیان اینکه نقش ملت خصوصا جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بود، گفت: ما این نظام را مدیون ۳ عنصر اسلام، رهبری و مردم هستیم. در صدر اسلام دو عنصر اسلام و رهبری وجود داشت ولی عنصر سوم نبود و نتیجه این شد که حضرت علی(ع) خانه‌نشین شدند بنابر این نقش جوانان و مردم دارای اهمیت است به گونه‌ای که عنصر سوم یعنی مردم دو عنصر دیگر را از قوه به فعل درمی‌آورند.

وی گفت: انتقادی که به دولت یازدهم وارد است این است که چرا به جوانان نقشی نداده و بیشتر دولتمردان در سنین بالا قرار دارند؛ این افراد حوصله، توانایی و نشاط بالایی ندارند و به روز هم نیستند. پیرمردهایی که سنی از آنها گذشته باید پشت نسل جوان قرار گیرند ولی حالا اداره وزارتخانه‌ها را عهده‌دار هستند.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم تاکید کرد: حل مشکلات کشور در حوزه مدیریتی بستگی به حضور جوانان است.

فاطمه آلیا کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم با اشاره به انتظار مقام معظم رهبری از جوانان گفت: مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند که جوانان باید به دنبال علم، تحصیل و تهذیب بروند و خودسازی کنند تا اگر دشمن خواست به فرهنگ و باور آنها نفوذ پیدا کند، موفق نشود و دیدیم که وقتی دشمنان شهید ا حمدی روشن را نشانه گرفتند، جوانان ما پویشی با نام احمدی روشن‌ها تشکیل دادند.

وی ادامه داد: ما در خصوص معیشت در دوره‌های قبلی مجلس قوانین زیادی تصویب کردیم که اجرایی نشده است و باید در دوره بعدی اجرایی شدن این قوانین را پیگیری کنیم. رونق کسب و کار، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت از دیگر برنامه‌های ما در مجلس آینده است.

فاطمه رهبر کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در ادامه این همایش با اشاره به عدم توفیق وزارت ورزش و جوانان در خصوص رسیدگی به مطالبات جوانان گفت: ما در مجلس سازمان ملی جوانان را با تصور اینکه این سازمان تبدیل به وزارتخانه شود و ساختار اداری آن سامان یابد و مسائل جوانان را بهبود ببخشد، تبدیل به وزارتخانه کردیم ولی اهداف ما محقق نشد. لذا در مجلس بعدی به این موضوع ورود پیدا کرده و برعملکرد این وزارتخانه نظارت داشته و آن را بازنگری می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشون به کی فرصت دادن!!!

    • بدون نام

      اینو که راس گفته.بیکاری بیشتر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج