۳۰۰۹۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پروژه مشترک برد پیت و تونی کاشنر

برد پیت و تونی کاشنر نویسنده برجسته امریکایی در ساخت یک پروژه سینمایی جدید با عنوان «او ماه را می‌خواست» با یکدیگر همکاری خواهند کرد. کاشنر فیلمنامه‌نویس نامزد اسکار و برنده جایزه پولیتزر نگارش سناریوی این فیلم را با اقتباس از کتاب خاطراتی به همین نام به عهده دارد و پیت فعلا در مقام تهیه‌کننده در این پروژه حضورخواهد داشت.

آی سینما: برد پیت و تونی کاشنر نویسنده برجسته امریکایی در ساخت یک پروژه سینمایی جدید با عنوان «او ماه را می‌خواست» با یکدیگر همکاری خواهند کرد. کاشنر فیلمنامه‌نویس نامزد اسکار و برنده جایزه پولیتزر نگارش سناریوی این فیلم را با اقتباس از کتاب خاطراتی به همین نام به عهده دارد و پیت فعلا در مقام تهیه‌کننده در این پروژه حضورخواهد داشت.

پروژه مشترک برد پیت و تونی کاشنر

به گزارش هالیوود ریپورتر، کاشنر نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس امریکایی که نویسندگی فیلم‌های معروفی مانند «مونیخ» و «لینکلن» - هر دو ساخته استیون اسپیلبرگ - را در کارنامه خود دارد، برای نگارش سناریوی این پروژه جدید انتخاب شده است.

کتاب «او ماه را می‌خواست: جنون و نبوغ پزشکی دکتر پری بیرد و جست‌وجوی دخترش برای شناخت او» نوشته می‌می بیرد و ایو کلاکستن به عنوان منبع اقتباس پروژه سینمایی جدید برد پیت و کمپانی فیلمسازی‌اش - «پلان بی» - انتخاب شده است.

می‌می بیرد دختر پری بیرد است؛ پزشکی که به افسردگی حاد مبتلا می‌شود و در دهه‌های 1930 و 1940 تحت درمان قرار می‌گیرد. اگرچه در آن زمان علم آن‌قدر پیشرفته نبود که درمان دقیق و مناسبی برای بیماری‌های روحی و روانی وجود داشته باشد.

می‌می‌ بیرد در کتاب خاطراتش به کشف دست‌نوشته‌ای از پدرش اشاره می‌کند که بیانگر جزییات تلاش او برای فرار، طلاق و از دست رفتن اعتبارش در جامعه پزشکی بوده است. بعد از آن می‌می می‌کوشد با کنار هم قرار دادن شرایط غم‌انگیز چندین دهه قبل (و پیش از آن که پدرش در سن شش سالگی او را ترک کند)، به تصویر مخدوش پدرش در جامعه پزشکی آن دوران اعتباری دوباره ببخشد و از درد و رنج بیماران مبتلا با اختلال‌های روحی و روانی سخن بگوید.

هنوز مشخص نیست که آیا برد پیت علاوه بر تهیه‌کنندگی، در نقش شخصیت اصلی فیلم نیز جلوی دوربین خواهد رفت یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج