adexo3
۳۰۱۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

در خانه را باز نگذارید!

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم می خواهم روز جمعه وظیفه اجتماعی،‌ قانونی و شهروندی خود را ایفا کنند.

خبرآنلاین: رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم می خواهم روز جمعه وظیفه اجتماعی،‌ قانونی و شهروندی خود را ایفا کنند.

محمدحقانی با تأکید بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم نشان از وقوع جامعه و مردم یک جامعه است. مردم با مشارکت در جهت امنیت کشور، ثبات نظام جمهوری اسلامی و پایداری کشور رأی دهند و با رضایت و فرستادن یک نماینده به مجلس برای مملکت تصمیم گیری کنند.

حقانی گفت: این یک اصل مسلم است که افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث ارتقای سطح امنیت ملی می‌شود و کاهش مشارکت مردم، امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد و این اصل آن‌قدر بدیهی است که اصلا نیاز به دلیل و استدلال ندارد. یک اصل بدیهی است که با رأی و حضور مردم و با توجه به خواسته های مردم نماینده ای بتواند کشورش را اداره کند. در جمهوری اسلامی آمده است نقش مردم و شرکت در انتخابات مجلس یکی از اصول مردمی بودن و مردم سالاری دینی است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس به خبرآنلاین گفت: حتی اگر کسانی که رأی مخالف دارند در انتخابات شرکت کنند، در واقع نشان دهند نظام و جامعه برایشان اهمیت دارد. در واقع همه افراد با رأی و مشارکت علاقه و سرنوشت کشورشان را رقم می زنند. تجربه سال‌ها و انتخابات گذشته، کاملا نشان می‌دهد که افزایش مشارکت مردم در انتخابات، وفاق و آشتی ملی را نیز به دنبال داشته است.

حقانی گفت: بنابراین رأی دادن تنها راه رسیدن به اهداف یک کشور، حفاظت از کشور و پایداری نظام و مردم است. به هرحال حضور مردم در سال های گذشته نشان داده است که مشارکتشان در انتخابات مجلس با موفقیت رو به رو بوده است و توفیق پیدا کرده اند.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر با تأکید بر اینکه مردم نباید نسبت به رأی دادن بی تفاوت باشند، گفت:‌ رأی ندادن، بی تفاوتی به سرنوشت خود و جامعه است، چراکه مردم با رأی ندادن بی اهمیتی خود نسبت به مملکت و کشور را نشان می دهند و مثل این می ماند که در منزلش را باز بگذارد تا یک غریبه وارد آن شود.

حقانی معتقد است، افراد با سلیقه و نقطه نظرات مختلف و راهبردها و سیاست های مختلف بدون استنثنا باید و در شرایط احراز رأی دهند. با مشارکت نشان دهند که به یک بلوغ اجتماعی رسیده اند و کشورشان در دست خودشان است و تصمیم گیری در مملکت به عهده خودشان است، نه جای دیگر و نه کسی دیگر.

او با تأکید بر لزوم حضور و مشارکت پرشور مردم در روز انتخابات، گفت: چنانچه حضور و مشارکت مردم در روز انتخابات بالا باشد، قطعاً کسانی که از جایگاه بالاتر و بهتری میان مردم برخوردارند وارد مجلس می‌شوند و به تبع می‌توانند فعالیت‌های بهتری در راستای حل مشکلات مردم داشته باشند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کی بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج