اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۱۴۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فراخوان انتخاباتی اهالی هنر

جمع کثیری از هنرمندان و اهالی سینما با انتشار ویدئوهایی کوتاه و اثرگذار، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

خبرگزاری آنا: جمع کثیری از هنرمندان و اهالی سینما با انتشار ویدئوهایی کوتاه و اثرگذار، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

در این جمع بسیاری از چهره‌های مطرح و تاثیرگذار سینما حضور دارند که رای دادن تک تک افراد جامعه را تاثیر در سرنوشت افراد و کشور می‌دانند.

متن سخنان برخی از آنها را می‌توانید در زیر بخوانید:

پرویز پرستویی ، بازیگر: «هموطنان عزیزم سلام، من رای می‌دهم چون نگران آینده ایران هستم.»

فاطمه معتمدآریا، بازیگر: «من رای می‌دهم، شما هم رای بدهید. ما حتما رای می‌دهیم.»

رضا کیانیان، بازیگر: «من به کسانی که خانه سینما را تعطیل کردند رای نمی‌دهم. اگر امروز رای ندهید فردا ناراحت نشوید که کسانی بیایند که شما را دوست ندارند. رای دادن بخشی از تعیین سرنوشت است، دوست دارید سرنوشتتان چگونه باشد؟»

رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان: «ما رای می‌دهیم چون هستیم. با شرکت در انتخابات مانع می‌شویم که نمایندگان غیر واقعی به مجلس راه پیدا کنند. رای دادن ما نه گفتن به انحصار طلبی است. از نمایندگان واقعی زنان حمایت می‌کنیم. فراموش نکنیم با لیست ... به پای صندوق‌های رای برویم. هر رای نماد مطالبات پاسخ نگرفته ملت است. پس ما رای می‌دهیم.»

کیومرث پوراحمد، کارگردان: «برای این که روز و روزگار بهتری داشته باشیم یک بار راه خشونت را رفتیم، به ترکستان بود، الان هم که سوریه و لیبی و ... پیش چشم‌مان است، به گمانم فقط یک راه می‌ماند، همین صندوق نیم بند رای.»

مجید مظفری، بازیگر: «سلام. سلام بر ایرانیان پاک دل و پاک نیت سربلند همچون دماوند، جاری همچون ارس. می‌دانید برای چه می‌خواهیم رای بدهیم. من که می‌دانم، حتما شما هم می‌دانید؛ برای ایرانی سربلند. می‌بینمتون.»

همایون اسعدیان، کارگردان: «من جمعه از حق رای دادنم استفاده می‌کنم تا حق اعتراض‌های بعدی هم برایم محفوظ بماند. وقتی رای ندهم چه انتقاد و اعتراضی می‌توانم بکنم. به هر ۳۰ نفر و به هر ۱۶ نفر رای می‌دهم.»

حبیب رضایی، بازیگر: «من رای می‌دهم تا بودنم خاصیتی داشته باشد. من رای می‌دهم برای ماندن روی نقشه جغرافیا، برای ساختن روی ویرانی، برای حفظ باقیمانده عزت ایرانی. گیرم ساختن سخت باشد، من این‌بار رای می‌دهم تا خراب کردن هم برای ماهیگیران آب‌های گل آلود سخت شود...»

فرشته طائرپور، کارگردان: «من برای نقش داشتن حتی در انتخاب کردن یک نماینده می‌جنگم. انتخاب کردن حق من است و من از این حق به تمامی استفاده می‌کنم؛ با ... رای. برای اینکه سهمی کوچک در حمایت از برجام‌های بعدی داشته باشم رای می‌دهم.»

سیدضیاءالدین دری، کارگردان: «شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و برای همه واجب است. من توصیه می‌کنم هموطنان عزیزم در این انتخابات حتما شرکت کنند و به لیست ... بپیوندند و آنها را بدون کم و کاست بنویسند و در صندوق‌ها بیاندازند و برای آینده خودشان و کشورشان نقشی تعیین کننده به عهده بگیرند.»

پیمان قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس: «چیزی که از دکتر عارف می‌دانم این است که فارغ از گرایشات سیاسی یک شخصیت سالم محترم و دوست داشتنی است. رای من هم قطعا ... است.»

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر: « سلام دوستان عزیزم، در هر کجای این کشور که هستید برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. راستش من همیشه در زندگی‌ام از حزب و حزب‌بازی متنفر بودم، از آنجایی که حس می‌کنم بعضی وقت‌ها این باعث می‌شود که منافع حزبی و شخصی را به منافع ملی و کشورمان ترجیح دهیم. یکی از کسانی که در مقطعی ثابت کرد منافع ملی را ارجح می‌داند به همه چیز و کاری کرد که واقعا قابل تحسین است، آقای ... بود. از این بابت به او افتخار می‌کنم و امیدوارم مثمر ثمر باشند برای این کشور عزیز. ما در این مقطع بیش از هر چیز به تعقل و خردورزی احتیاج داریم. به نظر من یکی از ثابت شده‌ترین افراد آقای ... است و من در انتخابات امسال حتما به او رای می‌دهم.

عبدالحسین مختاباد ، خواننده: «این انتخاباتی که در پیش داریم انتخاباتی سرنوشت سازی برای مردم ایران است. هم برای ایران عزیز و هم برای منطقه. به همین دلیل من از همه می‌خواهم که بیایند پای صندوق‌های رای و رای بدهند به آنهایی که به تعادل به پیشرفت و به توسعه ایران عزیز فکر می‌کنند و تنها راه رسیدن به قدرت را انتخابات می‌دانند. انتخاباتی آزاد و دموکراتیک و من مطمئنم که مردم قطعا ادم‌هایی را انتخاب می‌کنند که نگاهشان آینده خوب ایران است. آینده‌ای صلح آمیز، آزاد و آباد و امیدوارم هنرمندان عزیز هم تشویق کنند مردم را برای اینکه هجوم ببرند، نه اینکه بیایند پای صندوق‌های رای. جوان‌ها، نوجوان‌ها و رای اولی‌ها همه بیایند و هجوم ببرند و انتخابی اصلح را ان‌شاءالله در پیش داشته باشند.»

آرام جعفری ، بازیگر: «ما رای می‌دهیم چون هستیم. ما با مشورت کردن به نمایندگانی که لایق انتخاب شدن هستند رای می‌دهیم. من رای می‌دهم به لیست کامل ...»

افشین هاشمی ، بازیگر: «شرکت در انتخابات استفاده از امکانی است برای تغییر که هیچ هزینه‌ای برای ما ندارد. هزینه‌اش در حد رفتن تا سر کوچه یا اولین شعبه اخذ رای است. اگر این تلاش ما به هر دلیلی نادیده انگاشته شود یا با شکست مواجه شود، چیز خاصی از دست نرفته همان‌جایی هستیم که بودیم اما اگر پیروز شویم چیز کمی را به دست نخواهیم آورد.»

داریوش کاردان ، مجری و بازیگر: «همه ما کمابیش گله داریم، مشکلات هست، من هم دلخورم از بعضی تبلیغ‌ها از برخی بی‌عدالتی‌ها. من هم مثل همه شما مردم در انتخابات ۷ اسفند شرکت خواهم کرد و به تدبیر، امید و اعتدال و همه کسانی که آسایش و امید را برای هموطنان عزیزم به ارمغان خواهند آورد، رای خواهم داد. من به لیست کامل ... نفره رای خواهم داد و همه شما مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم.»

غزل شاکری ، بازیگر: «دور و نزدیکش خیلی مهم نیست، حتی اگر در سفر هم باشم می‌روم و در انتخابات شرکت می‌کنم چون اتفاقاتی که در سرزمینم می‌افتد برایم اهمیت دارد.»

مرضیه برومند ، کارگردان: سلام بچه‌ها. امروز سه‌شنبه است ۴ اسفندماه، یکی دو روز مانده به انتخابات. من طبق معمول سه‌شنبه‌ها آمده‌ام خانه عروسک، بچه‌های تئاتر عروسکی اینجا جمع هستند و خوشبختانه همه تصمیم گرفته‌اند که رای بدهند. من صلاح دانستم که با شما صحبت کنم و از شما بخواهم که حتما در انتخابات شرکت کنید و اجازه بدهید که ما هم سهمی داشته باشیم در تعیین سرنوشت مملکت‌مان، هر چقدر هم اندک و کوچک. بنابراین خواهش می‌کنم که رای بدهید. من به لیست ... رای می‌دهم. شما به چه کسی رای می‌دهید؟»

مازیار میری ، کارگردان: «به نظرم این انتخابات سرنوشت‌سازترین انتخابات ایران است. پس با اعتماد و دلی آرام من جمعه رای می‌دهم.»

محسن امیریوسفی، کارگردان: «پیروزی دولت اعتدال، تدبیر و امید در آوردگاه سخت برجام با رای ما در سال ۹۲ امکان‌پذیر شد، رای ما در آن سال مردی را به ریاست جمهوری رساند که خود را حقوقدان می‌داند نه سرهنگ، و همین حقوقدانی بود که امکان این پیروزی بزرگ در عرصه سیاست خارجی را فراهم آورد. هر رای ما یک «نه» بزرگ به رای ندادن و تحریم انتخابات است، رای ندادنی که نتیجه آن را در سال‌های نه چندان دور دیدیم و چشیدیم و درک کردیم. حال پس از پایان خوش برجام هسته‌ای نوبت برجام فرهنگی است، زمانی که اولویت فرهنگ، حقوقدانی و قانونمندی باشد نه سیاست ورزی و تندروی. من در انتخابات هفتم اسفند رای می‌دهم چون امیدوارم فرهنگ به دست سرهنگ‌ها نیفتد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج