adexo3
۳۰۲۸۳۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

نظر قالیباف درباره برخورد با دستفروشان

شهردار تهران هرگونه رفتار خشن ماموران شهرداری با دستفروشان را محکوم کرد و گفت: با ماموران متخلف برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران هرگونه رفتار خشن ماموران شهرداری با دستفروشان را محکوم کرد و گفت: با ماموران متخلف برخورد خواهیم کرد.

محمدباقر قالیباف در مورد برخی برخوردهای نامناسب ماموران شهرداری به ویژه در ایام اخیر با دستفروشان با بیان اینکه «از رسانه‌ها خواهش دارم که یکطرفه این موضوعات دنبال نکنند» افزود: اینکه ماموری از نیروهای پیمانکار برخورد غیرمنطقی، تند و خشن داشته باشد محکوم است و با متخلفان برخورد می‌شود. اما رسانه‌ها باید هردو طیف را در نظر بگیرند . بعضا دستفروشان مامور سد معبر شهرداری را کتک می‌زنند و حتی باعث ایجاد شکستگی در بدن وی می‌شوند و این در حالیست که مامور در حال اجرای قانون بوده و جای سوال است که آیا این مامور انسان نیست یا خانواده ندارد؟ که چنین برخوردی با او می‌شود.

قالیباف در پاسخ به این پرسش که بعضا دستفروشان مدعی پرداخت وجوهی به ماموران سد معبر شهرداری هستند افزود: ما منکر این موضوع نیستیم اما دستفروشان اسم این ماموران را اعلام و آنها را معرفی کنند.

شهردار تهران که در پی انتشار فیلم حادثه «کارواش سعادت‌آباد» که طی آن ماموران پیمانکار شهرداری اقدام به ضرب و شتم کارکنان یک کارواش و تخریب اموال آنان به دلیل خودداری آنان ار تخلیه مکانی که حکم پلمب آن صادر شده بود، مورد انتقاد قرار گفت و قول پی‌گیری ماجرا را داد، در عین اینکه برخورد خشن با دستفروشان و سد معبرکنندگان محکوم خواند، به "تضاد خبری" در برخی رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌ها بارها و بارها در مورد فعالیت دستفروشان در مترو مطلب منتشر کرده و خواستار جمع آوری انها شده‌اند؛ اما بعد که آنها جمع شدند بعد همان‌ها گفتند چرا شب عید مردم را بیکار کردید و در مورد حادثه لبوفروش چهارراه جمهوری نیز در حالی در ۲۴ ساعت اول همه رسانه‌ها شهرداری را محکوم کردند که بعد از انتشار فیلم مشخص شد که خود دستفروشی چرخ دستی را واژگون کرده بود؛ بنابراین باید رسانه‌ها نیز رسالت خود را به درستی انجام دهند.

قالیباف همچنین با بیان اینکه ما نیز در مجموعه شهرداری تهران مشکلات معیشتی مردم را درک می‌کنیم گفت: بر همین اساس دستفروشان را

ساماندهی کردیم و علاوه برشناسایی آنها نسبت به جانمایی فعالیت دستفروشان اقدام کردیم و براساس برنامه‌ها دستفروشان در زمان،مکان ثابت نیستند و در مکان‌ها و زمانهای مختلف جابجا می‌شوند.

شهردار تهران افزود: دستفروشان نباید در جای ثابت فعالیت کنند و نباید کالای غیر فرهنگی و غیربهداشتی عرضه کنند و شهرداری تهران نسبت به نظارت بر فعالیت آنها اقدام خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا مامورهای سد معبر ادم هستان ولی ادمهای خشن وبی احساس میباشند مثل زندان بانان رفتار میکنند

    • بدون نام

      شهر داری ها کمی از انرزی خود را هم صرف مغازه هایی کنند که نصف وسایل کار وتجارتشون را در پیاده روها مستقر میکنند و بخاطر کار خودشون، پیاده روها را از مردم میگیرند.ایا پیاده رو ها جزئ ملک ومتراز مغازه ها یشان است ؟!!!!!

    • 123

      دستفروش باید کلا جمع بشن

      بدبخت مغازه دارها که مالیات و اجاره و . .. .
      هرینه دیگه رو میدن .خودشون به مظلومی میزنن

    • جاوید

      خب اگه کار باشه کسی نمیره دستفروشی کنه !!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای شهردار اون دستفروش هم آدمه و نیاز به کار داره شما بجای اینکه جمع کنی براش به فکر یه بازار چه کوچیک توی هر محله باش
      خیلی سخت نیست ایجاد بازارچه توی هر محله ایی

    • شهروند

      جناب اقای قالیباف در تمام دنیا دستفروشان با نام های مختلف فعالیت میکنند و در ایران است که تا کنون فکری برای این قشر نشده چرا شهرداری دنبال پیدا کردن راه حل نیست واز خشونت استفاده میکن. اینها اگر درامدی داشتند که نمی امدند دست فروشی کنند. وآن مغازه دارانی هم که مدعی هستند دستفروشان برای کسب آنها مزاحمت ایجاد میکنند بفرمایند موقع مالیات دادن همین ها که گریه میکنند ما که درامد نداریم کسی رفته ببیند اینها دفاتر دارند و هزینه های خود را قانونی عمل میکنند.

    • shahab

      برخورد بد عوامل شهرداري باكارگران كارواش تجديد خاطره ي روش گاز انبري اقاي قاليباف رو در ذهنها تداعي ميكند.

    • نعمتی

      باسلام
      ریاست محترم شهرداری تهران
      موضوع سد معبر وانت بارها با هماهنگی شهرداری منطقه و کاپرا به شماره شهربانی ۲۶ی ۷۲۶ ایران ۶۸
      به آدرس منطقه ۴ خیابان شمیران نو دور میدان پاکدامن که وانت بارها ثابت با مشخص کردن جای مخصوص که علاوه بر وانتشان سینی های گوناگون پر از میوه جلو وانتشان چیده و کاپرا از کنارشان عبور و تذکری نمی دهد از ساعت ۶غروب بی نظمی شروع میشود
      اهالی عاجزانه در خواست رسیدگی دارند
      تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج