۳۰۳۱۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خودروی زرهی روسیه رقیب هاموی +عکس

ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه بازدیدی از خودروی زرهی این کشور داشته است. این خودروی زرهی که خیلی‌ها آن را مشابه Batmobile (خودروی معروف بتمن) می‌دانند اما چه مشخصاتی دارد؟

خبرآنلاین: ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه بازدیدی از خودروی زرهی این کشور داشته است. این خودروی زرهی که خیلی‌ها آن را مشابه Batmobile (خودروی معروف بتمن) می‌دانند اما چه مشخصاتی دارد؟

وقتي براي اولين بار «مجازات کننده» (The Punisher) ديده شد و تصاويرش به رسانه‌ها رسيد خيلي‌ها تصور كردند كه Batmobile (خودروی معروف بتمن)تبديل به واقعيت شده است. روس‌ها اين خودروي زرهي را در رقابت با خودروي زرهي معروف آمريكا يا همان هاموی (Humvee) ساخته‌اند. مجازات کننده توانايي حمل ۱۰ نظامي را دارد و علاوه بر سلاح نيمه خودكار كه روي سقف آن نصب شده در پهلوهاي خود هم مجهز به مسلسل است.

خودروی زرهی روسیه رقیب هاموی +عکس

نظاميان در اين خودرو به صورت پشت در پشت مي‌نشينند كه بر فضاي بيرون ديد كامل داشته باشند و بتوانند در موقع لازم سريعا واكنش نشان دهند. اين خودروي ۴WD يا همان دو ديفرانسيل ۱۲ تن وزن دارد اما مصرف سوختش باعث مي‌شود مغزتان سوت بكشد: ۱۰۰ ليتر در هر ۱۰۰ كيلومتر! بدنه اين خودروي زرهي به صورت V شكل طراحي شده‌اند تا موج انفجاري يا گلوله‌هاي مختلف راحت‌تر دفع شود.

خودروی زرهی روسیه رقیب هاموی +عکس

اين خودروي زرهي ضد گلوله و ضد مين است و به گفته شركت سازنده‌اش قدرت موتور ۸ سيلندرش ۷۳۰ اسب بخار است. بدنه خودرو در مقابل گلوله‌هاي اسلحه‌هاي سبك(گلوله هاي تا ۷/۶۲ ميليمتر) و گلوله‌هاي كاليبر ۳۰ مقاومت مي‌كند.

خودروی زرهی روسیه رقیب هاموی +عکس

با وجود وزن سنگين اين خودرو با موتور غول آسايش مي‌تواند به حداكثر سرعت ۱۵۰ كيلومتر در ساعت برسد كه در نوع خودش بي‌نظير به حساب مي‌آيد. در حال حاضر «مجازات كننده» سريع‌ترين خودروي زرهي جهان شناخته مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج