adexo3
۳۰۳۲۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازگشت ۱۰۰ نخبه پس از برجام

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از افزایش بازگشت نخبگان به کشور در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون این آمار به ۱۰۰ نفر افزایش یافته و اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکایی، اروپایی، ایتالیا، انگلستان،‌ام آی تی، میشیگان و استنفورد هستند.

روزنامه قانون: قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از افزایش بازگشت نخبگان به کشور در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون این آمار به ۱۰۰ نفر افزایش یافته و اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکایی، اروپایی، ایتالیا، انگلستان،‌ام آی تی، میشیگان و استنفورد هستند.

به گفته سعید سهراب‌پور، امسال زمانی که معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با ریاست جمهوری برای شرکت در کنفرانسی در مجمع عمومی سازمان ملل رفته بود، در حاشیه این کنفرانس دیدارهایی را با نخبگان داشت و در این جلسه آن‌ها را به بازگشت به ایران تشویق و به آن‌ها تاکید کرده بود که حداقل بازگشت را امتحان کنند.

به گفته وی، این‌ها در برخی پایگاه‌ها مانند موسسه رویان، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، مرکز تحقیقاتی دانشگاه شریف و دانشگاه اصفهان معرفی و مشغول به کار شده‌اند. همچنین برای کسانی که دوست داشتند؛ شرکت تاسیس کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج