adexo3
۳۰۳۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درز تصاویری جدید از اندروید N

با وجود این‌که هنوز کمتر از ده درصد گوشی‌های اندرویدی به اندروید ۶ مارشملو مجهز هستند گوگل در حال کار بر روی نسخه بعدی اندروید (Android N) است.

فارنت - علی ارغوان: با وجود این‌که هنوز کمتر از ده درصد گوشی‌های اندرویدی به اندروید ۶ مارشملو مجهز هستند گوگل در حال کار بر روی نسخه بعدی اندروید (Android N) است. تاکنون می‌دانستیم که این نسخه احتمالاً بدون کشوی اپلیکیشن‌ها عرضه خواهد شد و حالا تصاویری از منوی اعلان‌های این نسخه درز کرده است.

درز تصاویری جدید از اندروید N

با وجود این‌که کشوی اعلان‌ها در اندروید مارشملو تغییر کرده بود گوگل ظاهراً قصد دارد دوباره آن را تغییر دهد. این‌بار اعلان‌ها با جزئیات بیشتری نمایش داده شده و به‌جای چندین کارت جداگانه تمامی اعلان‌های در یک صفحه جای‌ گرفته‌اند. با وجود این‌که Android Police اعلام کرده به دلایل مختلف نمی‌تواند اسکرین‌شات‌های واقعی را قرار دهد قول داده این تصاویر ساختگی شباهت بسیار زیادی به نمونه اصلی دارد. حالا در بالای هر اعلان مشخص است که کدام اپ آن را منتشر کرده و رنگ‌ها نیز به نظر محدودتر هستند. آیکن اپ‌ها کوچک‌تر شده و ظاهری یکپارچه‌تر دارند. در تصویر زیر می‌توانید اعلان‌ها را در اندروید ۶ و N مقایسه کنید:

درز تصاویری جدید از اندروید N

در بالای اعلان‌ها نواری برای تنظیمات سریع قرار داده شده که ویژگی مثبتی محسوب شده و دیگر نیازی به گسترش و باز کردن آن برای دسترسی به تنظیمات سریع نخواهد بود.

در بخش تنظیمات سریع هم با یک انیمیشن زیبا به تمامی تنظیمات دسترسی خواهید داشت. درست مانند اعلان‌ها این بخش هم تمام عرضه صفحه را پوشانده و دکمه‌ای هم برای ویرایش EDIT قرار دارد. همچنین ظاهراً صفحه تنظیمات سریع می‌تواند بیش از ۹ دکمه را هم در صفحات دیگر خود جای دهد.

درز تصاویری جدید از اندروید N

گفتنی است که تصاویر فوق بر اساس نسخه ابتدایی اندروید N بوده و ممکن است گوگل تا نسخه نهایی تغییرات بیشتری هم در آن ایجاد کند. اندروید N تا چند ماه دیگر در کنفرانس Google I/O معرفی خواهد شد و قادر خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج