adexo3
۳۰۳۶۵۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جنجال در مجلس بعد از نطق انتخاباتی

عوض حیدرپورشهرضایی روز گذشته در نطق میان‌دستور خود ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: امیدوارم هر دو مجلس منشأ برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.

روزنامه شرق: عوض حیدرپورشهرضایی روز گذشته در نطق میان‌دستور خود ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: امیدوارم هر دو مجلس منشأ برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در خلال ٤٠سالی که در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بودم همیشه کلام امام‌علی(ع) را در نظر داشتم که اعتدال را رعایت کنم، برهمین‌اساس باوجود آنکه در فهرست اصولگرایان حضور داشتم در فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران نیز قرار گرفتم؛ بنابراین شعار و رویکرد «نه افراط و نه تفریط» با اعلام اینکه وفادار به مشی اصولگرایی معتدل هستم نباید خشم همکاران سابق را برانگیزد درحالی‌که برخی از دوستان قدیمی در روز قبل از انتخابات علیه اینجانب میتینگ انتخاباتی برگزار کردند و شعار «اصولگرای معتدل به کار ملت و مجلس نیاید» سر دادند.

به گزارش خانه ملت، او در ادامه با ادای احترام به امام‌خمینی(ره) و شهدای جنگ تحمیلی گفت: لازم می‌دانم یاد و خاطره برادران شهیدم، سرداران حیدرپور را گرامی بدارم. دلم می‌خواست آنچه که بر من گذشته را فراموش کنم اما مسئله اینجاست که ظلمی رخ داده است؛ حیدرپور در ادامه افزود: توصیه می‌کنم آن بخش از نیروهای سپاه که علیه من وارد انتخابات شدند به کلام امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی‌بر پرهیز نیروهای نظامی از مداخله در امور سیاسی توجه کنند. مداخله نیروهای نظامی در انتخابات خلاف متن قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری است و این موضوع در درازمدت به صلاح کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ظرف دو سال گذشته بر اساس تجربه‌ای که دارم به این نتیجه رسیدم که راه و روش دولت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم مفید است، بنابراین از دولت حمایت کرده‌ام و از آنجایی که سرباز جمهوری اسلامی هستم از دولت حمایت خواهم کرد. دولت یازدهم توانسته انحرافی که موجب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم در حوزه‌های مختلف شد را به راه صحیح بازگرداند. او گفت: خوشبختانه دولت با همراهی جدی مجلس نهم توانست بخشی از مطالبات برحق مردم را محقق کند.

اگرچه زمان زیادی تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است اما بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری دوازدهم، رئیس‌جمهوری فعلی است. بهترین راه برای کشور این است که راه فعلی دولت نهادینه شود تا مشکلاتی که در گذشته ایجاد شده بود، حل شود.سخنان حیدرپور با انتقاد نمایندگانی همچون آصفری، نبویان، رسایی، حسینیان و سالک همراه شد و درمقابل چهره‌هایی همچون منصور حقیقت‌پور که خود نیز از نیروهای باسابقه سپاه است، سیدهادی حسینی و مسعود پزشکیان از او استقبال و دلجویی کردند.

علی مطهری هم دقایقی وارد جمع منتقدان حیدرپور شد و با آنان گفت‌وگو کرد. همچنین در میانه‌های نطق حیدرپور، وقتی او از لزوم ادامه دولت روحانی در دور بعد سخن گفت، مهدی کوچک‌زاده و چند نماینده دیگر، با فریادهای دو - دو به معنای مخالفت با حیدرپور در نطق او اخلال ایجاد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید

      اولین عاشق دولت روحانی خودنمایی کرد.کسی که هنوز یک سال و نیم به انتخابات ریاست جمهوری باقی مونده و هنوز معلوم نیست روشهای دولت موفق باشه یا نه از الان تبلیغ دولت دوازدهم رو میکنه مشخصه کینه و نفرت در وجودش موج میزنه .مطمئن باشید اگه دولت یازدهم عملکرد مثبتی از این به بعد داشته باشه مردم دوباره رأی میدن دیگه دلیلی نداره عوض خان اینگونه سینه چاک کنن و عشق به دولت رو به رخ بکشن .کسانی که چشم بسته از دولتها حمایت میکنن نماینده صادقی نیستند.

    • اعظم

      آقا به کوچک زاده گیر ندین. بذارین این چند ماه خوش باشه.وبتونه یکم داد بزنه.

    • بدون نام

      دنبال پست جدیده.تو حوزه شهرضا حیدرپور از120هزار رای 8800رای آوردو نفر چهارم شد.کارش این بود دا شهر دار وفرماندار و بقیه مسولین شهرمجادله کندودنبال برکناری آنها باشد

    • بدون نام

      آقااین آدم هنوز عبرت نگرفته چقدر چقرو بی منطق هستند ایشان امام گفتن میزان رای ملت است اکنون رای ملت حاکم شده ایشان که مدعی پیروی ازامام
      هستند پیرو امام بودن که به شعار نیست شعار بی عمل کذب است اطلاع ندارند
      ایشان خوب یکی توضیح بده وقتی رهبری به مردم بابت انتخابات تبریک میگه ایشان هنوز متوجه نشده ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج