اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۳۹۵۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پرداخت خسارت به مشترکان اینترنت

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به موافقتنامه سطح خدمات (SLA) اعلام کرد اپراتورهای اینترنتی و موبایل باید خسارت‌های وارده به مشترکان را بر اساس SLA پرداخت کنند.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: معاون وزیر ارتباطات با اشاره به موافقتنامه سطح خدمات (SLA) اعلام کرد اپراتورهای اینترنتی و موبایل باید خسارت‌های وارده به مشترکان را بر اساس SLA پرداخت کنند.

پرداخت خسارت به مشترکان اینترنت

علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اهمیت بر نظارت اپراتورها از الویت‌های این سازمان است، گفت: «روش‌های ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها در کنار شیوه‌های مرسوم نظارتی از جمله نظارت از راه دور و نزدیک بر وضعیت عملکرد و کیفیت سرویس‌های ارائه شده از سوی اپراتورها با کنترل مستمر و دقیق همواره در دستور کار وزارتخانه است.

با توجه به نظارت‌های انجام شده، پس از برگزاری نشست‌های متعدد تخصصی و اعمال مقررات در خصوص شرکت‌های مختلف، در حال حاضر تمامی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس‌های فناوری اطلاعات اعم از شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های انتقال داده‌های ندا و WiMAX در شبکه‌ی خود اقدام به مبادله موافقتنامه سطح سرویس (SLA) مطابق مصوبه ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با کاربران خود کرده‌اند، تا طبق فرایندهای مرتبط اقدام به پرداخت خسارت به مشتریان کنند.»

به گفته‌ی معاون وزیر ارتباطات، البته این زنجیره، با اجرایی شدن مصوبه ۲۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور تکمیل شد. زیرساخت نیز وظیفه دارد، حداکثر ۶ ماه بعد از ابلاغ مصوبه (اردیبهشت سال ۹۵) نسبت به پیاده سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه گیری کیفیت و مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان اقدام کند.

بر اساس گزارش عمیدیان، حفظ حقوق مشترکان ارتباطی از اهمیت بسیاری برخوردار است و اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات(SLA) پرداخت کنند.

به گفته رئیس رگولاتوری، مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع پیدا کنند. مشترکان می‌توانند از این طریق اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره ها . شما حق مارو نخورین خیارت بخوره تو سرتون . شما گفتین اونا هم خسارت دادن به مشترکین !!!!

    • بدون نام

      حالا چه قدی قراره بدن؟ ببینیم میتونیم باهاش عیدو بگزرونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج