۳۰۴۲۱۵
۲ نظر
۵۱۲۶
۲ نظر
۵۱۲۶
پ

اولین کنسرت ادل پس از ۴ سال +عکس

اولین شب از تور جهانی آلبوم ۲۵ ادل، در بلفاست به انجام رسید. این تور جهانی که در حمایت از آلبوم فوق‌العاده موفق ۲۵ شروع شده است با استقبال فراوان علاقمندان موسیقی در نقاط مختلف دنیا مواجه شد و بلیط‌های آن در عرض کمتر از چند دقیقه به فروش رفت.

کافه سینما: اولین شب از تور جهانی آلبوم ۲۵ ادل، در بلفاست به انجام رسید. این تور جهانی که در حمایت از آلبوم فوق‌العاده موفق ۲۵ شروع شده است با استقبال فراوان علاقمندان موسیقی در نقاط مختلف دنیا مواجه شد و بلیط‌های آن در عرض کمتر از چند دقیقه به فروش رفت.

شب اول این تور جهانی که در پایتخت ایرلند شمالی و سالن اس.اس.ای آرنای بلفاست برگزار شد اولین اجرای زنده او در یک تور پس از چهار سال وقفه بود.

"در تمام طول روز به شدت مضطرب بودم." این‌ها را ادل به جمعیت پرشور حاضر در سالن اس.اس.ای آرنای بلفاست می‌گوید و کارش را با ترانه Hello آغاز می‌کند و با ترانه Rolling in the Deep به پایان می‌رساند.

اولین شب کنسرت ادل با استقبال نسبتا خوب منتقدان مواجه شد.

الکس پتریدیس از گاردین با دادن نمره چهار از پنج به اجرای ادل در این شب بر متواضع بودن و جذابیت‌های زنانه او تاکید می‌کند که باعث زیبایی کلیت کار شد و اینکه او با تکیه بر همین موارد ترانه تولدت مبارک را برای یکی از طرفدارانش می‌خواند و طرفدار دیگری را به روی سن دعوت می‌کند تا به معشوقه‌اش پیشنهاد ازدواج دهد. این تحلیلگر روزنامه گاردین بر این نکته تاکید می‌کند که حتی برای بزرگ‌ترین منتقدان ادل لحظاتی وجود داشت تا بزرگی او و هنر جادویی صدایش و علت این همه توجه به او در ماه‌های اخیر را دریابند.

برنات مک نالتی از دیلی تلگراف با دادن نمره کامل به این کنسرت بر این نکته تاکید می‌کند که یکی از دلایل موفقیت اولین شب کنسرت جهانی ادل این بود که او همه چیز را بیش از حد ساده و بدون زرق و برق نگه داشت و نگذاشت چیزی مانع از ارتباط دائمش با طرفدارانی که به سالن آمده بودند شود. این نویسنده بر این نکته تاکید می‌کند که فقط جوک‌هایی که ادل در طول اجرای زنده‌اش بیان کرد به اندازه نصف قیمت بلیط آن ارزش داشت و اجرای بی‌نظیر او هم به هیچ وجه از دست دادنی نبود.

نیک هیستد از ایندپندت با دادن نمره سه از پنج به این کنسرت، ماهیت موسیقی پاپ را مانع از آن می‌بیند که ادلی که روی صحنه مرتبط در حالی شوخی‌های بی‌پروایانه است تبدیل به نویسنده‌ای بی‌پروا شود و ترانه‌های ساختارشکنانه‌تری بنویسد.

مارک سویج از بی.بی.سی درباره کنسرت ادل در بلفاست می‌گوید: "سادگی ست ادل او را از دیگر خوانندگان پاپ متمایز کرده است. او در طول برنامه‌اش از آتش‌بازی یا ویدیوی بین ترانه‌ها استفاده نکرد که بین دیگر سوپراستارهای موسیقی متداول است و حتی در طول اجرایش یک بار نیز لباس‌اش را عوض نکرد."

اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +عکس

اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +عکس

اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +عکس

اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +عکس

اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • DAvid

      ما که دستمون از کنسرت کوتاهه دریغا مرهمی!

    • کوکنار

      ادل تو قله کوهی ایستاده که خیلیا آرزوی صعودشو دارن....صداشو که میشنوم به نظرم از اون بالا به هیاهوی این دنیا نگاه میکنه....بی نظیرررره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج