اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۵۱۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رشد آمار پروازی در سال ۹۴

وزارت راه و شهرسازی آمار پروازها در ۱۱ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۴ را اعلام کرده که براساس آن تعداد پروازها در این سال پنج درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده چهار درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: وزارت راه و شهرسازی آمار پروازها در ۱۱ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۴ را اعلام کرده که براساس آن تعداد پروازها در این سال پنج درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده چهار درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش در طول ۱۱ ماه ابتدایی امسال در فرودگاه‌های ایران ۴۴ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۱۸۶ مسافر از طریق بیش از ۳۶۸ هزار پرواز داخلی و خارجی جابه‌جا شده‌اند که این رقم نشان از آن دارد که در حوزه پروازها پنج درصد و در تعداد مسافران جابه‌جا شده چهار درصد افزایش داشته‌ایم.

براساس تفکیک انجام گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی در ۴۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها ۴۱ میلیون و ۵۹ هزار و ۷۱ مسافر با ۳۳۴ پرواز جابه‌جا شده‌اند که این رقم در قیاس با سال گذشته افزایش حدود ۱.۵ میلیون نفری مسافران و پنج درصدی پروازها را نشان می‌دهد.

همچنین در پنج فرودگاه کیش، عسلویه، چابهار، قشم و ماهشهر نیز که تحت حاکمیت شرکت فرودگاه‌ها نبوده و از طریق سازمان مناطق آزاد مدیریت می‌شوند رشد سه درصدی پروازها و رشد پنج درصدی تعداد مسافران ثبت شده است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار مسافرت‌ها در ماه‌های مختلف سال را نیز از یکدیگر تفکیک کرده است که براساس آن ماه شهریور چه از نظر تعداد مسافر و چه از نظر تعداد پرواز در صدر قرار دارد. پس از آن نیز مرداد‌ماه، مهرماه‌ و بهمن‌ماه بیشترین حجم از مسافرت را به خود اختصاص داده است.

همچنین آمار نشان می‌دهد که تعداد مسافرت‌ها سه ماه پاییز و ایام مصادف با ماه رمضان به طور قابل توجهی کاهش داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج