اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۵۵۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرسنل نیروهای مسلح بیمه عمر شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه ای مقرر کردند بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح نیز شامل قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح شوند.

خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه ای مقرر کردند بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح نیز شامل قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح شوند.

در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های تابعه یا وابسته به آنها در دستور کار مجلس قرار گرفت.

در قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح مصوب سال ۷۶ صرفاً «پرسنل و شاغلین» مشمول حمایت های این قانون و آئین نامه اجرایی آن قرار گرفته اند و بازنشستگان و وظیفه بگیران از آن محروم مانده اند و از سوی دیگر، برقراری بیمه عمر و حوادث برای بازنشستگان و وظیفه بگیران در صندوق مستقل و جدید از لحاظ علم محاسبات بیمه ای و حقوق و منافع بازنشستگان و نیز صندوق بیمه ای جدید، منطقی نیست بلکه از این منظر ضرورت دارد بیمه عمر و حوادث بازنشستگان و وظیفه بگیران در همان صندوق بیمه عمر و حوادثی تداوم یابد که در زمان اشتغال عضو و ذینفع آن بوده اند.

نمایندگان با تصویب کلیات و جزئیات این لایحه مقرر کردند در قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان های تابعه یا وابسته به آنها مصوب سال ۱۳۷۶ مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از واژه «پرسنل» عبارت «و بازنشستگان و وظیفه بگیران» اضافه شده و متن زیر به عنوان تبصره ۲ به ماده ۱ این قانون اضافه شود:

تبصره ۲: بازنشستگان و وظیفه بگیران هر یک از صندوق های موضوع این ماده با کسر و پرداخت نیم درصد از حقوق ماهانه آنها و پرداخت سهم دولت عضو آن صندوق محسوب و از مزایای مربوطه برخوردار می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج