adexo3
۳۰۶۱۲۸
۶۵ نظر
۵۰۰۶
۶۵ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله مجدد هاشمی به شورای نگهبان

هاشمی رفسنجانی بار دیگر شورای نگهبان و امت حزب الله را مورد حملات و اتهامات ناروا قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: هاشمی رفسنجانی بار دیگر شورای نگهبان و امت حزب الله را مورد حملات و اتهامات ناروا قرار داد.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت و سومین همایش دانشجویی گرامیداشت شهیدان باکری و شهدای دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطرنشان کرد: شهدا، انسان‌های مقدسی بودند که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور، خوش درخشیدند و خود را در بزم خوبان شریک کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلاورمردی‌های شهیدان بزرگوار باکری و تأثیراتی که در پیروزی‌های ایران داشتند، گفت: جنگ تحمیلی با هدف از بین بردن جمهوری اسلامی و تجزیه ایران شروع شده بود و اگر خون‌های پاک و مقدس شهیدان، فداکاری و استقامت مردم و مدیریت فرماندهان نبود، نمی‌توانستیم پیروز میدان مبارزه‌ای شویم، که شرق ، غرب و ارتجاع منطقه با تمام امکانات و تجهیزات به کمک رژیم بعثی آمده بود.

هاشمی‌رفسنجانی به انتخابات هفتم اسفند و حضور پرشکوه مردم برای اعلام وفاداری به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا اشاره کرد و با تأکید بر این نکته که «مردم ایران بلوغ سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند»، اظهار داشت: مردم با حضور و رأی خود ثابت کردند که از افراط و تفریط گریزانند و در همه شئونات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، خواهان اعتدال هستند که اصلی پذیرفته شده و مورد تأکید دین اسلام است.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب تندروها برای کشور و نظام، هزینه درست می‌کردند و هنوز هم ادامه می‌دهند، گفت: تأسف بیشتر اینجاست که در مقطعی افراطیون به جای اینکه از فرهنگ اسلام و خواست و اراده مردم درس بگیرند، خود را به نهادهای قدرت نزدیک کردند و انواع رسانه، تریبون و امکانات را در اختیار گرفتند و تلاش می‌کردند نگاه افراطی خویش را به نظام نسبت دهند.

هاشمی‌رفسنجانی با تأکید بر این نکته که مردم ایران عزیز، انتخابات معناداری انجام داده‌اند، به فرایند ردّ صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: اینکه ۱۲ نفر در شورای نگهبان ظرف چند روز صلاحیت ۱۲ هزار نفر را برای دو کار بسیار مهم یعنی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بررسی کرده‌اند و نظر داده‌اند، برای اکثریت جامعه قانع کننده نبود و دیدیم که چگونه به این اقدام عکس‌العمل نشان دادند.

وی به سخنان خویش درباره حسن خمینی اشاره کرد و گفت: اگر چه بعضی از جریان‌ها برای سوء استفاده‌های سیاسی در صدد ایجاد موج منفی بوده‌اند، اما حقیقت این است که ایشان عالمی فرزانه و شخصیتی قابل احترام است و امتیازات انتسابی را با ویژگی‌های اکتسابی درآمیخته و مردم نیز آگاهند و از حدود ۶۰ سال پیش بیت امام(ره) را به خوبی می‌شناسم.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به اینکه عدم رأی اعضای شورای نگهبان که مسؤول بررسی صلاحیت‌ها هستند، برای نظام خوب نیست، گفت: هم شورای نگهبان و هم دولت که مسئولان قانونی نظارت و اجرای انتخابات در کشور هستند، باید به گونه‌ای عمل کنند که اعتماد عمومی را بیشتر کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات سال ۱۳۹۲ اشاره کرد و گفت: دولتی بر سر کار آمد که با درک درست از مسایل و مشکلات کشور، برنامه‌ریزی کرد و با مقاومت مثال زدنی در مقابل افراط کاری‌های بعضی از جریان‌های داخلی و زیاده‌خواهی‌های بعضی از دولت‌های خارجی، سایه شوم تحریم را از روی کشور برداشت.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه «تحریم به هر شکلی در اقتصاد تأثیر می‌گذارد»، گفت: عده‌ای با استفاده از فضای تحریم و نیاز شدید جامعه به قاچاق روی می‌آورند که دیدید در دولت گذشته چگونه از این ناحیه فسادهای اقتصادی و اختلاس‌های میلیاردی گریبانگیر جامعه شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده درست از نقدینگی در جامعه را عامل مهم رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و با بیان این مطلب که « ۹۵ درصد از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی کشور در بانک‌هاست»، گفت: اگر با برنامه‌ریزی درست این مبلغ که الان تهدیدی برای افزایش تورم و همچنین رکود در جامعه است، وارد چرخه اقتصادی کشور شود، طرح‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد، کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل به تولید بر می‌گردند، اشتغال رونق می‌گیرد، اقتصاد رشد می‌کند و جامعه نفس می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم تسهیلات بدهیم تا کارها زودتر و بهتر انجام شود، گفت: اگر تولید کشور در مسیر درست بیفتد، علاوه بر حل مهمترین مشکل جامعه که اشتغال است، دولت می‌تواند به خاطر مالیاتی که دریافت می‌نماید، به برنامه‌های خویش برسد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه نباید اعتدال، تحمل و صبوری را از دست داد، خطاب به حاضران اظهار داشت: سعی کنید نسبت به اتفاقات پیرامون خود عکس‌العمل منطقی، عقلانی و بجا داشته باشید و هیچ‌گاه از مسیر اعتدال خارج نشوید.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به اینکه مردمی بودن و اسلامی بودن هر دو به یک اندازه در نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارند، گفت: مخدوش شدن هر یک از اینها خلاف شرع، قانون و ملیت است.

در ابتدای این دیدار آقایان رضا تقی‌پور اصل، نادر حامدی، فرشاد پورتقی، رحیم علیشاهی، امید هاشمی، نیما آقائی و مجتبی مجتهدی از اعضای ستاد گرامیداشت شهید باکری و شهدای دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، به ارائه گزارشی درباره سومین همایش دانشجویی گرامیداشت شهید باکری و شهدای دانشگاه علوم پزشکی تبریز پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد حرف حق...

      پاسخ ها

      • محمد

        كدوم حق، هاشمي؟ واقعاً خنده داره ، همانطور كه خاندان هاشمي به ريش ملت ميخندند.

      • ناشناس

        سلام حتما انتظار دارین شما به یکی بگین علامه بعد همینجوری تایید صلاحیت بشه/ حاج آقا یه زمانی دوستون داشتم/ اونجایی که بعد از عزل بنی صدر در حالی که نمایندگان شعار می دادند مرگ بر بنی صدر شما گفتید شعارها برگرده به سمت آمریکا خیلی خاطره انگیز بود هیچوقت فراموشش نمی کنم

    • بدون نام

      تسنيم جان از بوده بيت المال استفاده مي كني،اين نحوه خبر رساني شايسته نيست!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تسنيم؟؟؟؟ كجايي عزيزم؟ دقيقا" كجايي؟//

    • محمد

      درود بر ایت الله هاشمی

      پاسخ ها

      • محمد

        حق امثال تو همينه

    • arash

      متن خبر با تیتر زده شده تناقضداره کجا به امت حزب الله توهین شده

    • بدون نام

      درود خدا و ملت ایران به حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر هاشمی رخسنجانی

    • عماد

      چراایجاداسترس میکنید کدام جمله ایشان حمله ناروابشورای نگهبانبوده چراایجادشیحه میکنیدتمام گفتار ایشان متین ومنتقی است سعی کنیدآرامش
      بجا معه تزریق کنید نه التهاب وناامیدی درگیر کردن اورگانها و ایجاد تنش
      برادر گرامی که این گزارش را مرقوم فرمودی اتفاقآ تمام گوفتهای
      ایشان یکنوع آموزش جامعه است خداوند بشما توفیق دهد آمین :

    • امین

      لعنت خدا بر افراطیون

      پاسخ ها

      • محمد

        لعنت بر اعتدالي كه شما فكر ميكني

    • حبیب

      یه نظری هم درباره فرزندانت بده..چرا مسئولین با رفسنجانی برخورد نمیکنند..شورای نگهبان واقعا زحمات زیادی را در این چند روز انتخابات کشید

    • محمدرضا

      اقای اکبر هاشمی بحرمانی چندی قبل رهبر اندیشمند انقلا ب تندروی را معنا فرمو د وشمااگر برروی فرموده رهبر حرف بزنی ضد انقلاب هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا در حرفهای این مرد بزرگ دقت نکردی ایشان حرف حق می زنند و همیشه یار رهبر و مرد بزرگ انقلاب هستند توجه کن

    • بدون نام

      میزان رای ملت است . پس هاشمی پسندیده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاشمی پسندیده است

    • بدون نام

      اینقدر نفاق نیافکنید.

    • بدون نام

      درود برهاشمى واقعا اسلام دين ميانه روى واعتدال است وتندروى بابرخورد وعكس العمل شديد مردم مواجه ميشودوبازخورد بدى درداخل وخارج براى مصالح مملكت درهمه ابعاد دارد درست مانندوضعيتى كه دردوره احمدى نژاد بوجود آمدواين همه خسارات ولطمات جبران ناپذيربه كشور ومردم خورد

    • رستم

      صحیح است صحیح است

    • محمد

      افراط اسمش باخودشه افراط درهرکاری گرفتاری میاره وخیلی که ادامه پیدابکنه. بدبختی وبیچارگی میاره اعتدال چیزیست که منطق حکم میکنه وقتی منطق بودی میشی اعتدالی ولسلام

    • ایرانی

      نام هاشمی با این انقلاب عجین است نه گوشه نشینان عافیت طلب ضد جمهوریت

    • رضایی

      دیدی که مردم با تند رو ها در 7 اسفند چکار کردن پس پیاده شوید تا ارام برویم که تند رفتن ادم کم میاره

    • بدون نام

      درود خداوند بر هاشمی مرد بزرگ انقلاب

    • مهدی

      سلام .
      چرا وقتی همین شورای نگهبان در دوره های قبل ایشان و عده ی زیادی از طرفداران ایشان را تایید صلاحیت می کرد ، شورای نگهبان بد نبود . مشکل از فقهای شورای نگهبان نیست ، مشکل از تغییرات گسترده در تفکرات ایشان است . خدا را شکر در دوره ای زندگی می کنیم که صحبت ها و حرف ها در منابع مختلف ثبت می شود . این تغییر اساسی واقعا جای تعجب دارد .

      پاسخ ها

      • نسیم

        خدا را شکر در مورد آقای هاشمی این تغییر مثبت رخ داده است زنده باد مردمسالاری دینی

    • ufnhggi

      باسلام من به عنوان خواننده اخبار سايت از نحوه اطلاع رساني رضايت ندارم واميدوارم جانب صداقت را رعايت فرماييد زنده باد ايران وايراني مسلمان وكسانيكه وحدت ويك دلي را در جامعه ترويج ميدهند زنده باد آيت الله هاشمي شجاع ودولت تدبير واميد.

    • بدون نام

      همیشه حرفهاش بوی تفرقه میدهد .

    • بدون نام

      درود بر هاشمي و مرگ بر بدخواهان اين بزرگوار

    • بدون نام

      درود برهاشمى واقعا اسلام دين ميانه روى واعتدال است وتندروى بابرخورد وعكس العمل شديد مردم مواجه ميشودوبازخورد بدى درداخل وخارج براى مصالح مملكت درهمه ابعاد دارد درست مانندوضعيتى كه دردوره احمدى نژاد بوجود آمدواين همه خسارات ولطمات جبران ناپذيربه كشور ومردم خورد

    • بدون نام

      والا تمام حرفهاي آيت الله هاشمي درست بود.

    • بدون نام

      رطب خورده را چه منع رطب؟؟؟از آقا مهدی چه خبر؟
      برای رای آوردن یا نیاوردن نباید انقدر ناراحت شد
      خرداد 84 یادتان نرفته احتمالا از آن ناراحتید
      بازم دنیا اینجوری نمیمونه
      میچرخه

    • saeed

      آقای هاشمی بهتر است سری به اعضای خانواده خود بزنی که فقط کشور را قبضه کرده اید و بیت الحال شما شده قابل توجه عزیزان دانشگاه آزادپردیس بعد از آزادی فائزه خانم از زندان ارثیه از سوی بابا به ایشان است و آقا زاده هم آزاد بشن حتما دانشگاه تهران مرکز به ایشان هدیه داده می شود .

    • بدون نام

      درود بر هاشمی و خدا انشااله همه را به راه راست هدایت کند امین

    • علی

      همه ایران تهران نیست .اگر حضرت آیت الله هاشمی و همفکرانش در تهران رای آورده انددلیلی نمیشود که خود وارث و نماینده کل مردم ایران بداند بهتر است نیم نگاهی هم به سایر حوزه های انتخاباتی داشته باشند به عقیده من در دورانی که آقای احمدی نژاد دم از هاله نور و مدیریت جهانی میزد و از طرفی طیف نه چندان همفکر ایشان به منظور حفظ آبرو خطاها و لغزش های خود این آقا و اطرافیانش را نادیده گرفتند و به دیده اغماض نگریستند موجبات نارضایتی شدید در مردم بوجود آمد .آقای احمدی نژاد با اجرایی نمودن طرح هدفمندی یارانه ها افزایش بی رویه بهای حامل های انرژی . طرح بنگاههای زود بازده و هزاران خطای راهبردی دیگر موجبات پیروزی مخالفان خود و طیف اصولگرا را بنیاد کرد .از طرفی بعضی از ذی نفوذان اصولگرا هم دچار لغزش شدند و دایره تفکر و رفاه را بر مردم تنگ کردند .اگر اصلاح طلبان میخواهند در قدرت باقی بمانند باید درس لازمه آموخته باشند و همچنان مردم را ولی نعمت خویش بدانند و زیاده از حد به گزافه گویی روی نیاورند.

    • بی نام

      در کجای این سخنان به مثلا امت حزب الله توهین شده شماها خودتان فتنه گرید درود بر هاشمی روحانی سید حسن خمینی

    • بدون نام

      حمله ش کجا بود.حرف حق حمله س!

    • بدون نام

      هاشمی نبود الان اینجا سوریه بود

    • بدون نام

      درود بر هاشمی رفسنجانی که طرف ملت رو گرفته

    • شهروند

      تا کنون نزدیک به 60 در صد مجلس اصولگرا ها تشکیل می دهند اگر امار مستقلین هم اضافه کنیم واصلاح طلبهای سنتی هم در نظر بگیریم

    • فرزین

      به پشتوانه رای مردم حرف می زند الکی نیست

    • نا سناس

      به خدا قسم من شخصی هستم که خدمت ولی عصر رسیده ام من می شناسم افرادیکه بالاترین رای اورده اگر امام زمان ظهور کند گردنش را قطع خواهد کرد و افرادی هستند فرماسونر بعضی از مردم خیال می کنند ابوذر زمان هست

      پاسخ ها

      • ارسلان

        زرشکککککککک

      • احمد

        حضرت بقیة الله الاعظم حجة بن الحسن المهدی -ارواحنا فداه- در آخرین نامه ای که قبل از شروع غیبت کبری به آخرین نائبشان علی بن محمد سمری نوشتند فرمودند:
        «و سياتي شيعتي من يدعي المشاهدة الا فمن ادعي المشاهدة قبل خروج السفياني و الصيحة فهو كذاب مفتر.»
        «چه بسا افرادي از شيعيان ادعا کنند که مرا مشاهده نموده اند، آگاه باشيد هر کس قبل از خروج سفيانی و صيحه آسماني، چنين ادعايي کند درغگو و افترا زننده است.»
        منابع: الغيبة شيخ طوسي ص395- احتجاج شيخ طبرسي ج 2 ص 297

      • ramin

        آقا حرف نادرست میزنید وآب به آسیاب دشمن ریختنه

    • نا سناس

      بچه تو از بابک زنجانی بد تر است وخیانت بشتری کرده زنجانی یک چپاولگر بیت المال است ولی حنجار شکن نبود اما همیشه ماه زیر ابر نمی ماند همین طور که شریعت مداری با 8 ملیون مقلد مردم به خاطر انقلاب واصل نظام رسا له هایش ریختند در منزلش خداوند هم به خاطر خون شهدا حافظ این انقلاب است

    • حسین

      باسلام درعین احترامی که به این سایت ومدیریت محترم آن دارم اما به نوع استخدام کلمات وتیترهای مطالب واخبارتون بعضا انتقادو گله دارم! ازجمله تیترهمین خبرتون!!!! جسارتا میتونستیدتیترکنید انتقادمجدد جناب آقای هاشمی نه حمله مجدد!! کلمه حمله را درمورد تاتارها و.....! بکار می برند! خوبه وبه ثوابه که اهالی رسانه بی طرفانه وبدون موضع گیری جناحی واحیانا خصمانه به نشراخباروتنویرافکارعمومی بپردازند.

    • بدون نام

      هر کی با هاشمی همراه نباشه تندرو هر کی مطابق میل هاشمی رفتار کنه میشه معتدل.هاشمی اگه خودش اونجا هم می تونست رئیس باشه دیگه اینقدر دلخور نبود.

    • بدون نام

      به نظر من .انتخابات مجلس خبرگان به مجمع تشخیص مصلحت برود .بهتر است زیرا 1-روسای تمام قوا ودبیر شورای نگهبان دران عضویت دارند.2-از سلایق مختلف تشکیل شده است.3-دیگر دور تسلسل ندارد.4-از همه مهمتر مورد تایید رهبری ومردم هستند.

    • شرف

      خامنه ای زده باد
      هاشمی پاینده باد

      اگر هاشمی نبود نظام آسیب های جدی دیده بود از دست تندروهای فرصت طلب و تمامیت خواه و مزاحم ملت انقلابی ایران اسلامی...

      هاشمی سردار سازندگی و سرفرازی ایران اسلامی است.

    • ایمان فرهادی

      متاسفانه بعضی ها به نام اسلام مایل به داشتن قدرت هایی فراتر از حدود اسلامی هستند. این باعث میشه تا مورادی همچون افراطیون شکل بگیره و بخاطر داشتن پشتوانه عموماً اسلام و کشور و هموطنان و ملت رو زیر سئوال ببرند. این دست اقشار اصولاً مخالف اعتدل گرایان هستند. تیتر های دروغین میزنند. از تهمت زدن عبایی ندارند و بدون هیچ واهمه ای نسبت به اصل اعتدال رو دین مبین اسلام زیر سئوال می برند. برادران و خواهران خود را بی انضباط دینی نشانه میگیرند. درحالی که بسیار از بزرگان دین با محبت و نگرش صحیح نامسلمانان را حتی جذب اسلام میکردند.

      به امید پیروزی اسلام واقعی...

    • بدون نام

      عزیزم شما که میگی تهران ایران نیست ولی یه نگاهی به جمعیت میلیونیش بکن در واقع تهران یک ایران کوچیکه درود بر هاشمی رفسنجانی و لعنت خدا بر افراط و افراطیون

    • نا سناس

      تا کشور به چالش نکشند ودل امریکا واسراعیل شاد نکند دست بر دارنیستند سال 88 رای نیاوردند اشوب به پا کردنند حالا هم که با نفوذ رای اوردند خودشان همه مردم می نمامند مرگ بر افراطگری

    • بهمنیار

      در زمان همین آقای رفسنجانی با آن سیاست دولتش بود که مهلک ترین تحریم های ایران به نام داماتو اتفاق افتاد که هنوز هم هر ساله توسط آمریکا تمدید میشود حالا این آقا چگونه از سایه شوم تحریم و رونق اشتغال سخن میگوید؟؟؟؟؟؟؟

    • عبدالله

      درست گفته اند که تعصب انسان را کور میکند .این کوری تا آنجاست که تعریف شایسته از ملت ونظام که در این صحبت حضرت آیت الله هاشمی موج میزند خبرگزاری تسنیم با تیتر غلط انداز (اهانت به مردم وشورای نگهبان ) چاپ میکند .خداوند یک ذره انصاف به این چماعت دلواپس بدهد

    • بدون نام

      تندرونداریم درضمن اگم باشه بروخداروشکرکن که خانوادت درآسایشه همین تندروهانبودنن الان داعش تهران بود بچه توبفرست مدافع حرم شه نه سراززندان دراره

    • یونس

      دولت قبل و انواع مفاسد را از شما و خانواده جنابعالی یاد گرقته اند جنایب بهرمانی اقای سلیمی نمین و احمدی نژاد شما و بیوگرافی شما واقفند

    • امین

      تسنیم جان کجای این سخرانی به کسی توهین شده

    • حسن سرال

      به نام حق تعالی
      سلام بر پدیدآورنگان حادثه تاریخی و بدون زوال روز های هشتم و نهم 1388 و مرگ بر فتنه گران

    • بدون نام

      درود برهاشمى واقعا اسلام دين ميانه روى واعتدال است وتندروى بابرخورد وعكس العمل شديد مردم مواجه ميشودوبازخورد بدى درداخل وخارج براى مصالح مملكت درهمه ابعاد دارد درست مانندوضعيتى كه دردوره احمدى نژاد بوجود آمدواين همه خسارات ولطمات جبران ناپذيربه كشور ومردم خورد

    • ناشناس

      چرا ناروا تیتر میزنید اینکه گفته 12 روزه بصلاحیت 12 هزار نفر رسیدگی شده بابا انصاف داشته باشید

    • نادر

      گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
      درود بر شرفت جناب هاشمی عزیز مردم ثابت کردند که دوستت دارند

    • مهدی

      سلام
      مثل اینکه جای خوب وبد عوض شده
      مثلاً باید گفت دورد برسران فتنه

    • ramin

      ;sd از صحبت های آقا چیزی شنیده :تندروی در راه راست اشکالی ندارد. عدالت در برابر تندروی نیست و... بازم تندرو خطاب کردن انقلابیا ودم از رهبری و ولایت زدن و خلاف حرف رهبر گفتن وعمل کردن من از ولایت مداری برخی شگفت زده میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج