adexo3
۳۰۶۲۸۴
۵۰۶۳
۵۰۶۳
پ

جان اسنو در فصل ششم «بازی تاج و تخت»

ماجرای سرنوشت جان اسنو از پایان فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و هنوز یکی از پرسش‌های بزرگ هواداران دو آتشه «بازی تاج و تخت» این است : «آیا جان اسنو به داستان بازمی‌گردد؟»

خبرانلاین: ماجرای سرنوشت جان اسنو از پایان فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و هنوز یکی از پرسش‌های بزرگ هواداران دو آتشه «بازی تاج و تخت» این است : «آیا جان اسنو به داستان بازمی‌گردد؟»

جان اسنو در فصل ششم «بازی تاج و تخت»

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی نقش جان اسنو در گفت‌وگویی با تایم‌اوت لندن در پاسخ به این پرسش گفت که جان اسنو یقینا به سریال بازمی‌گردد، اما مرده بازمی‌گردد.

این بازیگر درباره حضور خود در فصل ششم سریال گفت که در برخی صحنه‌های فصل ششم به صورت مرده ظاهر شده است. او پیش از این نیز گفته بود که دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت.

پس با توجه به گفته‌های هرینگتون یک چیز کاملا مشخص است، هرینگتون در فصل جدید هم بازی کرده است اما در نقش یک مرده. البته او در مصاحبه‌های خود همواره اعلام کرده درباره این که پیکر بی‌جان جان اسنو در چه قسمتی از فصل جدید ظاهر می‌شود، چیز زیادی نمی‌داند.

این‌بار علاوه بر هواداران، منتقدان و خبرنگاران نیز باید تا زمان شروع پخس سریال در ۲۴ آوریل منتظر بمانند، تا از داستان «بازی تاج و تخت» آگاهی یابند. تا اینجای کار تنها می‌دانیم که چند فریم از جان اسنوی مرده را در فصل ششم خواهیم دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج