adexo3
۳۰۶۳۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرفروش‌ترین سینگل دو ماه اول سال ۲۰۱۶

ترانه Seven Years از گروه دانمارکی لوکاس گراهام که یکی از سینگل‌های آلبوم (Lukas Graham (Blue Album آن‌ها است در هجدهم سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و به مکان نخست جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های هفته در کشورهای نروژ، دانمارک، سوئد، اتریش، نیوزیلند، استرالیا و ایرلند رسید.

کافه سینما: ترانه Seven Years از گروه دانمارکی لوکاس گراهام که یکی از سینگل‌های آلبوم (Lukas Graham (Blue Album آن‌ها است در هجدهم سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و به مکان نخست جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های هفته در کشورهای نروژ، دانمارک، سوئد، اتریش، نیوزیلند، استرالیا و ایرلند رسید.

پرفروش‌ترین سینگل دو ماه اول سال ۲۰۱۶

این ترانه که درباره داستان زندگی لوکاس گراهام (عضو اصلی گروه) و آرزوهایی هست که او دوست دارد در ادامه زندگی به آن‌ها برسد در هفته نخست انتشار به جایگاه نود و ششم جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های هفته آمریکا رسید و به فاصله یک ماه تا رده دوازدهم جدول صد ترانه برتر هفتگی بیلبورد صعود کرد و تا امروز 316234 نسخه از آن در سراسر آمریکا به فروش رسیده است.

از زمان عرضه این سینگل در انگلستان هم شش هفته می‌گذرد و Seven Years در چهار هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های هفته انگلستان قرار داشته است و با احتساب فروش ۱۰۶۴۹۴ نسخه‌ای در آخرین چارت انگلستان که در روز چهارم مارچ منتشر شد، مجموع فروش این سینگل به پانصد و پنجاه و سه هزار نسخه رسیده است و همین مسئله Seven Years را بالاتر از ترانه Love Yourself جاستین بیبر که تاکنون پانصد و بیست و چهار هزار نسخه از آن از ابتدای سال در انگلستان به فروش رسیده قرار داده است و باعث شده تا این سینگل در صدر جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های سال ۲۰۱۶ در انگلستان (تا چهارم مارچ) قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج